POV Raoul
18:12
Ik hoor de bel dus loop naar de deur. Als ik door het raampje kijk zie ik Lieke staan met June in haar armen. Ik open de deur en begroet haar met een kus op d'r wang waar ze door bloost, we hebben nog geen officiële relatie maar ik ben van plan om d'r vanavond te vragen. "Hey Roel" Zegt ze en ze loopt samen met June naar de woonkamer en ik loop achter haar aan. "Lieke!!!!" Roept Matthy die op haar af rent. "Hey Matt" Zegt ze lief. "Zal ik dan maar het eten klaar maken?" Vraag ik. "Ehm ja is goed, zal ik helpen anders?" Vraagt ze en ik schud mijn hoofd. "Nee hoor lukt wel" Ze gaat op de bank zitten en ik loop naar de keuken.
POV Lieke
"Lieke mag ik June vasthouden?" Vraagt Matthy verlegen. "Ja hoor ga maar tegen de rugleuning aanzitten, dan zet ik daarna June op jou schoot" Hij luistert naar me en ik zet June op zijn schoot. Waar de andere jongens zijn geen idee, ik denk op hun kamer. Matthy is kiekeboe aan het doen en ik loop naar Raoul toe en ga naast hem staan. Ik ben best verliefd op hem maar durf het nog niet te zeggen, misschien is het wel te vroeg en wilt hij alleen nog maar daten. Ik kijk naar zijn handen die met een spatel door de kip heen roert en ik volg zijn hand beweging.Koen komt naar beneden rennen en zegt. "Papa ik mag van Rob niet mee doen met FIFA" Ik hoor hem zuchten en zeg dan dat ik wel even met Koen mee loop. Als we naar Rob zijn kamer lopen is hij gefocust op de tv en kijkt niet op. "Hey Robbie Koen mag ook mee spelen" "Nee" Zegt hij dan vastbesloten. Ik kan ook helemaal niet boos worden op kinderen. "Rob waarom niet?" Hij doet zn koptelefoon af en kijkt me boos aan. "Ik ben nu met mijn vrienden hij kan toch op zn eigen kamer" "Hij wilt graag met jou"
Raoul komt binnen lopen. "Robbie, Koen mag ook meedoen anders heb je een groot probleem" Zegt Raoul. Robbie gooit boos zn controller op de grond en loopt weg. De controller is uit elkaar gevallen er Raoul raapt hem op. "Koen ga maar even op je eigen kamer op de playstation dan ga ik even met Rob praten." Koen knikt en loopt naar zn kamer. Ik en Raoul lopen weer naar beneden en Raoul vraagt aan Matthy waar Rob is. "Hij ging net naar buiten" Zegt hij.
POV Raoul
Ik loop de tuin in en zie Rob zitten bij het zwembad. Ik ga naast hem zitten en vraag rustig waarom hij nou zo boos doet. "Ik was met mn vrienden een spelletje aan het doen, hij kan toch op zn eigen kamer?!" Zegt hij boos. "Hij wilde gewoon heel graag samen met jou" "Ik wil dat niet. Waarom kies je altijd zijn kant?!" "Dat doe ik niet ik wil gewoon dat jullie samen spelen" hij zwijgt en kijkt voor zich uit. "Nou kom eens hier" zeg ik en ik trek hem in mijn armen. Zal ik het nu tegen hem zeggen of is dat dom? Ik besluit het toch te doen. "Hey Robbie ik wil eigenlijk nog even ergens met je over praten" hij knikt. "Je bent geadopteerd Rob" hij staat op en rent weg. Godverdomme. Hij is naar binnen gerend, ik denk naar zijn kamer.Ik loop naar binnen en Lieke kijkt mij vragend aan. "Wat is er Roel?" Vraagt ze. "Ik heb het tegen Robbie vertelt. Hij rende weg. Ik denk naar zijn kamer maar ik weet het niet zeker" Zeg ik met een gebroken stem. "Zal ik even gaan kijken?" "Nee ik ga zelf wel, ik had het op een ander moment moeten vertellen niet nu hij al zo boos was." Zeg ik en ik loop naar boven. Ik klop op zijn deur en loop naar binnen. Ik ga bij hem op bed zitten en hij kijkt me met tranen in zn ogen aan. "Wil je jou eigen papa en mama zien?" Hij knikt en ik zoek een foto op op mijn telefoon. Een foto waar hij ook op staat toen hij 1 was. "Kijk Rob dat is papa, dat is mama en dat ben jij." Zeg ik terwijl ik iedereen aanwijs. Weer knikt hij. "Maar waarom ben ik daar nu niet meer" Vraagt hij huilend. "Ze konden niet zo goed meer voor jou zorgen, maar wil je een keer langs? Want dan ga ik dat gewoon even vragen." Zeg ik en ik zie hem snel knikken. "Nou dan ga ik dat doen, kom je wel naar beneden we gaan bijna eten" "Oké papa"
-785 woorden-
16 februari 2023
Hallo lieve mensjes, eindelijk weer een deel. Ik heb bijna toetsweek en ik begrijp er echt niks van. Voor sommige vakken ben ik nog niet eens begonnen en het begint maandag. BRO IK BEN TOCH GEEN TARZAN. Oké dat was opeens boos ofzo. Maar ik voel me al kut. Ik ben fk verkouden en heel mn keel gaat dood. Maar hé yolo.
Ik ben trouwens met een nieuw boek bezig over Koen en Raoul maar heeft iemand miss nog een ship naam ofzo anders doe ik gwn #Roen ofzo ja weet ik veel
JE LEEST
papa Roelie
General FictionWat nou als Raoul (28) echt de vader van Koen (6), Milo (4), Matthy (8) en Rob(6) was? Raoul is een alleenstaande vader en doet YouTube waar zijn kinderen niet in voor komen.