POV Raoul
"Ik weet niet hoor" Zeg ik. "Nou ja we zien wel" We lopen samen naar een tafel en gaan daar zitten. We praten een beetje en na een tijdje komen we bij het onderwerp 'huis' ik vertel hem dat ik wel wil verhuizen. (Raoul is miljonair) "Maar hoezo dan je woont toch een een facking mooi huis?" "Ja wel maar ik wil een soort boerderij huisje ofzo, dat is toch mooi. Dat ze met de dieren kunnen spelen enzo" Vertel ik. "Ja dat is ook wel weer waar"
Hier wonen ze nu
Dan lopen er 2 meiden naar ons toe. 1 van hun ken ik, Nikée maar die andere ken ik niet. Ze ziet er wel mooi uit. "Hey ik ben Raoul" Stel ik mezelf voor. "Lieke, leuk kennis te maken" Zegt ze blij. Ik voer een tijdje een gesprek met Lieke en leer haar een beetje kennen. Op een gegeven moment komt Robbie aan gerend.
"Papa papa, Matthy is gevallen" Roept hij een beetje in paniek. Ik sta op een loop het trapje op. Ik zie Matthy al op de grond liggen. Hij huilt. Ik ren er heen en kniel naast hem neer. "Hey vriendje" Zeg ik en ik aai over zijn hoofd heen. Ik til hem op en loop naar de plek waar ik net zat. Ik sus hem een beetje stil en vraag hem waar hij pijn heeft. Hij wijst naar zijn knie waar een scram zit en ook al een flinke bult begint te groeien. Boaz die er net naast is komen staan vraagt of hij een ice-pack moet halen en ik knik. "Kan je jou knie bewegen?" Vraag ik. Hij probeert het maar begint dan nog harder te huilen. Boaz komt terug met een ice-pack en geeft deze aan mij. Ik druk het zachtjes op zijn knie en hij drukt het zo snel mogelijk weg. "Ik snap dat het pijn doet vriend maar we moeten het echt even koelen" "Mag ik even kijken?" Vraagt Lieke en ik knik. Ze heeft verteld dat ze HBOV (hbo verpleegkunde) had gestudeerd. Ze werkt in het ziekenhuis op de gipskamer. Ze kijkt er naar er zegt dat hij het moet zeggen als het pijn doet. ik hoor hem vaak au zeggen dus ik denk dat het niet heel goed is.
"Ik zou ff naar het ziekenhuis gaan, dan kunnen ze foto's maken" Zegt Lieke ik zucht en knik. "Zal ik anders gaan ik werk ook bij het ziekenhuis hier in de buurt" Zegt Lieke en ik twijfel even maar knik dan toch langzaam. Lieke is heel aardig en ik vertrouw haar wel. Het helpt natuurlijk ook dat het een vriendin is van Nikée. "Matthy, Lieke gaat even met jou naar het ziekenhuis" Zeg ik en hij knikt zachtjes. Lieke tilt hem op en loopt richting de deur. "Papa waar gaat Matthy heen" Vraagt Robbie nog steeds een beetje in paniek. "Even naar de dokter" Zeg ik. Hij wil er achteraan rennen maar ik hou hem tegen en hij begint te huilen. "Papa ik moet mee" Huilt hij terwijl hij probeert los te komen. "Vriendje Lieke gaat goed voor Matthy zorgen oké" Zeg ik en hij schud zijn hoofd. "Zullen wij anders even samen gaan springen?" Zegt Boaz tegen Rob en hij knikt lichtjes. Boaz neemt hem mee en ik kijk hoe ze aan het springen zijn.
Wanneer ga ik tegen Rob zeggen dat hij is geadopteerd? Ik weet het echt niet. Ik wil misschien ook wel gaan verhuizen naar Brabant. Als Robbie dan later ouder is kan hij ook wel eens naar zijn biologische ouders. Ik heb nog steeds contact met hun over hoe het met Rob gaat enzo. Ik loop naar de trampolines toe en ga kijken wat Milo en Koen aan het doen zijn. Ze zijn gewoon een beetje aan het springen. Dat had ik ook wel verwacht want ze kunnen allebei geen salto. Robbie daarin tegen wel. Hij zit bij Boaz op lessen dus heeft al aardig wat dingetjes geleerd. Ik had gevraagd of de andere jongens dat ook wilde maar dat wilde ze niet.
POV Boaz
"Rob zullen we een backflip op de grond leren?" Vraag ik en hij knikt uitbundig. We gaan staan op het randje van de trampoline, hij springt een paar keer en doet een backflip naar de grond. Zo gaan we nog even door en na ongeveer een uurtje proberen we het op de grond. Na een tijdje lukt dat ook en gaat hij nog even oefenen.
"Hey Milo kom eens" Roep ik en hij komt naar me toe gerend. "Omdat jij jarig bent heb ik natuurlijk nog wel een cadeautje voor jou" Zeg ik en hij krijgt een glimlach op zijn gezicht. Ik geef het cadeautje aan hem en hij scheert het pakpapier eraf. Hij pakt FIFA 23 eruit en kijkt mij blij aan. Raoul zei dat ze die nog niet hadden.
POV Raoul
Lieke belt en ik neem op. "Hey gaat het goed?" Vraag ik. "Ja gaat wel prima, zijn knie is gebroken en ze gaan er zo gips omheen doen" Verteld ze.
-860 woorden-
26 oktober
JE LEEST
papa Roelie
General FictionWat nou als Raoul (28) echt de vader van Koen (6), Milo (4), Matthy (8) en Rob(6) was? Raoul is een alleenstaande vader en doet YouTube waar zijn kinderen niet in voor komen.