epiloog

293 12 2
                                    

~16 jaar later~
27 augustus

POV Matthy
"Noah ga je mee? We gaan naar de verjaardag van opa" Zeg ik tegen mij 4 jarige zoontje. Mijn vader word 49 vandaag. Dat is helemaal niet oud voor iemand die een zoon heeft van 32. Hij was dus 16-17 toen ie mij kreeg. "Veer kom je?" Roep ik naar boven. "Ja ik kom wacht heel even" "Noah zullen we je jasje aan gaan doen?" Vraag ik en hij knikt terwijl hij naar mij toe 'rent'

Outfit Noah

Veerle komt de trap aflopen en loopt ook naar de gang toe waar ik en Noah staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Veerle komt de trap aflopen en loopt ook naar de gang toe waar ik en Noah staan. "Wat ben je mooi!" Zegt ze tegen Noah waardoor hij bloosd. Zelf heeft ze gewoon een leuk jurkje aan en ik heb iets aan dat matcht met Noah. "Nou jongens laten we gaan" Zegt ze terwijl ze mij een kus geeft. We lopen naar de auto toe en ik zet Noah in zijn kinderstoel achterin. Veerle is al aan de bij rijders kant gaan zitten dus ga ik zelf aan het stuur zitten. Ik rij naar mijn vader zijn huis toe en bel aan.

Ik zie Koen naar de deur toe lopen die hem daarna ook open maakt. "Ome Koen!" Roept Noah die zich op Koen afvuurt. "Hey Noah hoe is het met jou" Vraagt hij terwijl hij Noah op tilt. Ze hebben hele gesprekken en tijdens dat lopen we naar de woonkamer. "Gefeliciteerd pa" Zeg ik terwijl ik het cadeau geef. Hij maakt het open en het is een met hout gemaakte playbutton voor de 1 miljoen abbonees die hij pas heeft gehaald waar hij echt super blij mee was. Wat ik begrijp want 1 miljoen is heel veel. Mijn broertjes en ik hebben ook een YouTube kanaal dat heet de bankzitters. Wij hebben al 3 miljoen abbonees waarmee we de grootste zijn van Nederland. Mijn eigen kanaal gaat ook erg lekker. Daar heb ik nu bijna 2 miljoen op. "Bedankt Matt, dat had niet gehoeven" Zegt hij. "Nou dan neem ik hem weer mee" "Nee, nee dat hoeft niet hoor" Zegt hij lachend waarna ik ook lach. "Veerle, Matthy en Noah, taart?" Vraagt Lieke vanuit de keuken. "Jaaa!" Roept Noah die alweer naar de keuken is gerend. Veerle en ik zeggen ook allebei dat we taart willen en niet veel later krijgen we het. Noah is bij mij op schoot gaan zitten en Veerle. Maakt een foto.

POV Robbie
"Kom Jaim, ben je er klaar voor?" Vraag ik aan haar. "Jawel maar ben wel een beetje gespannen" "Ja dat snap ik schat maar laten we maar gaan. We stappen in de auto en rijden naar mijn vader zijn huis. Ik bel aan en zie Noah naar de Deir komen rennen. Hij maakt de deur open en vliegt om mijn been heen. "Hey grote vriend" Zeg ik terwijl ik hem optil. Jaimy maakt weer eens een foto en dan lopen we naar de woonkamer. "Zo Noah heb je je volgende slachtoffer al gevonden?" Vraagt Matthy lachend. "Rob kijk wat ik heb gemaakt" Zegt hij wijzend naar een stapel met blokken op de grond. "Wow wat mooi gemaakt zeg, heb je dat helemaal zelf gemaakt?" Vraag ik waar hij wilt knikkend op antwoord. "Noah kom je weer even bij papa en mama zitten?" Vraagt Veerle en Noah knikt. Ik zet hen weer neer en hij loopt weer naar zijn ouders toe. "Yo boys" Zeg ik tegen Matthy en Koen. Ik krijg een yo terug en vraag dan aan mijn vader waar June is, ze is namelijk nog 20 en woont fus nog thuis. "Die is boven ik haal dr wel even. " Nee Roel blijf maar zitten ik ga wel" Zegt Lieke glimlachend waarna ze naar boven loopt.

"Pap je krijgt ons cadeautje als Milo, Char, June en Lieke er ook zijn." "Oke dat is goed hoor!" Iets later gaat de bel en komen Milo en Charlotte aanlopen met Noah die ze had opgehaald bij de deur. Milo loopt naar mijn vader dn geeft hem zijn cadeautje. Een paar schoenen.

Aangezien June en Lieke ook weer beneden zijn leek het me gepast om ons cadeautje nu te geven. Ik tik Jaimy aan en sein dat we het nu gaan doen. Jaimy loopt naar mij vader toe geeft een envelop, zegt gefeliciteerd en gaat weer naast mij zitten. Iedereen kijkt toe hoe hij de envelop opent en tranen in zijn ogen krijgt. Hij staat op en loopt naar ons toe waarna wij ook opstaan en hem een knuffel geven. "Gefeliciteerd kleine" Zegt hij huilend tegen mij. "Wat is het pap" Vraagt Milo. "Dat kunnen ze beter zelf vertellen denk ik." Antwoord hij. Jaimy nssm het woord en zegt. "Ik ben zwanger" Alle monden vallen open en ze lopen allemaal naar ons toe om ons te omhelzen. "Rob waarom huil je?" Vraagt Noah. Ik trek hem op mijn schoot en zeg tegen hem "je krijgt een neefje of nichtje vriend" Hij geeft mij een knuffel en blijft de rest van de dag nog zo zitten.

-835 woorden-

10 augustus 2023

papa RoelieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu