|[10]|

342 18 13
                                    

,,K-kam to jdeme?"

Zeptal se Jimim a víc se zachumlal do Yoon-giho bundy. Nemohl popřít, že se mu ta představa nelíbila. Zase k někomu patřit. A to k bylo velmi podstatnou částí.

,,Na moje oblíbené místo. Doufám, že umíš šplhat."

,,No.. S-snad si to ještě p-pamatuju." Přiznal popravdě mladší. Celkem se děsil toho, kam ho Gi vede, ale zároveň se s ním cítil bezpečně. Plus kdyby cokoli pořád má ten pepřák.

,,Ahh to zvládneš pískle.." Prohlásil starší s jistotou v hlase a pocuchal Jiminovi vlasy.

,,N-neříkej mi pískle." Ohradil se mladší, ale jeho naštvanost byla spíše roztomilá. Teda aspoň v Yoon-giho očích. ,,Já ti taky neříkám koťátko nebo tak nějak.." Dodal ještě sotva patrným hlasem.

Na to už starší neodpověděl po chvíli se mezi nimi rozprostřelo ticho. Gi měl v přítomnosti Jimina zvláštní nutkání se nějak často usmívat, což u něj rozhodně nebylo obvyklé.

,,Yoon-gie-" ,,Neboj se." Zašeptal směrem k mladšímu, když taky zpozoroval ono individuum, které šlo naproti nim a zvláštně si právě Chima měřilo pohledem.

Mladší se pořád klepal a tak mu Yoon-gi obmotal ruku kolem pasu a přitáhl si ho blíž k sobě. Na tu osobu, kvůli které se Jimin bál, hodil jeden ze svých chladný vražedných pohledů. Když chtěl, uměl vypadat opravdu děsivě.

,,Děkuju." Zamumlal Jimin, který se k němu ještě víc přitiskl, i když už byla ona osoba už dávno na druhé straně cesty.

,,Za málo Minie.."

*

,,T-tohle nemyslíš vážně! Že n-ne?"

,,Vždyť jsem se ptal, jestli umíš šplhat Minie!"

,,A-ale já myslel třeba na strom, ne na s-střechu nějakýho skladu!" Yoon-gi si hned všiml vyděděného výrazu mladšího a přitiskl si ho blíž k sobě.

,,Neboj, bude to stát za to.." Snažil se ho uchlácholit. Taky se poprvé bál, když sem lezl s.. No to je jedno.

,,Je to vůbec legální?"

,,Minie, jsi pořád panenka?"

,,N-ne."

,,Tak buď trochu odvážnej! Už nechceš žít jako dřív, ne? Tak si pojď vytvořit nějaký nový vzpomínky!"

,,M-máš pravdu. Zvládnu to."

,,Hodný kluk." Starší se musel ušklíbnout nad tím, jak Jimin ve tvářích zrudl jako jablíčko.
Tak nakonec nebudeš tak nevinná duše. S tebou to ještě bude zajímavé. Pomyslel si starší a ušklíbl se.

*

,,Podej mi ruku Minie. Už jsi skoro nahoře, zvládneš to.." Povzbuzoval Yoon-gi mladšího. Natáhl k mladšímu ruku, aby mu pomohl.

Mladší lezl po vachrlatém žebříku. Byla to poslední část, kterou musel zdolat a tak se chytil Giho ruky a vyškrábal se s jeho pomocí nahoru.

,,D-děkuju." Zamumlal a hned co se trochu uklidnil, začal se zvědavě rozhlížet okolo sebe.

Yoon-gi došel až ke kraji rovné střechy a sedl si na kraj. Nohama si jen tak pohupoval ve vzduchu. ,,Minie! Pojď za mnou.. prosím!" Zavolal na mladšího, který opravdu přišel blíž k okraji a polil ho studený pot. ,,Co blbneš Yoon-gi! Co když spadneš nebo.." Na to se ale zelenovlásek jen pousmál a prohlásil. ,,O mě se neboj a Minie.. Neboj. Zrovna tebe vážně nechat spadnout neplánuju."

Chytl Jimina za zápěstí a ten sebou cuknul jako by do něj uhodil blesk. Vytrhl se z Yoonviho sevření a vzdálil se od okraje střechy. Do očí se mu nahrnuly slzy.

,,Minie?" Zeptal se Yoon-gi a zvedl se. Několika rychlými kroky přišel k mladšímu. A byl ještě zmatenější, když viděl Jiminova skleněné očka. ,,Co jsem udělal špatně? Já.."

,,Ž-že nebudeš jako o-on?" Jimin vykoktal mezi vzlyky a klesl na zem.

Yoon-gimu netrvalo dlouho pochopit, o Kom mluví. Moc sice nechápal proč, ale zasáhl ho silný pocit nepřátelství, k tomu kvůli komu Jimin brečí. Zamračil se a zhluboka se nadechl, aby se uklidnil.

,,Proč bych měl být Minie?"

Ale odpovědi se Yoongimu nedostalo. A tak si jen sedl vedle Jimina a objal ho kolem ramen a kreslil mu prstem kroužky po rameni. Něco bylo jinak. Yoon-gi neměl chuť utéct, ani se před ním schovat. Chtěl být s ním, dokud se zase nebude usmívat jako sluníčko.

,,Nemusíš mi to říkat.."

Na to se mu Jimin schoulil do náruče a potichu mu vzlykal do hrudi. Starší ho objal tak pevně, jako by ho nechtěl nikdy pustit.


,,B-bolelo to.



















V-vždycky když mě dr-držel za z-zápěstí."

Ahuj💜💗
Let's add some deep part..
Hihi
How u like that?

U see what I see?? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

U see what I see?? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Destruction Of the Doll (Yoonmin) |CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat