Po krátké cestě, jejíž ticho přerušovalo kromě nočního ruchu velkoměsta pouze občasné tiché vzlykání mladšího, dorazili k bytovce, v níž Mentolka bydlel. Ten musel vyndat klíče a tak sundal Jimina na zem a začal se hrabat ve svých kapsách.
,,Ale dobrý večer Yoongi.. A.. vy jste?" Jimin sebou vyděšeně škubl a se strachem v očích se podíval na nově příchozí postarší paní.
,,Dobrý večer paní Choi..Tohle je Park Jimim.." odpověděl Yoongi slušně nové příchozí.
,,Tvůj?" ptala se paní Choi zvědavě.
,,Můj.." Yoongi se nervózně poškrábal na zátylku a nesměle se usmál. Upřímně nevěděl, co paní Choi odpovědět.
,,Je mi to jasné Yoongi. Klid i když tomu asi nebudeš věřit, i já byla kdysi mladá.." odpověděla mu paní Choi se potutelně usmála. Vylovila z kapsy klíčky a odemkla dveře bytovky.
,,Ale to-"
Hned jak Zelenovlásek spatřil Jiminovu vyděšenou tvář pokusil se to jeho sousedce vysvětlit. Nechtěl aby si Jimin myslel něco nevhodného. Nevěděl proč, ale měl pocit, že by měl mladšího chránit.
,,T-tohle vážně n-ne-" Jiminovo rychlé mluvení v kombinaci s koktáním působily minimálně nedůvěryhodně.
,,Klid chlapče, já nesoudím," pronesla paní Choi když vcházela do chodby. Yoongi vzal Jimina za zápěstí a jelikož mu začínala být zima, už se viděl ve svém bytě v teple pod peřinou. Růžovovlasý chlapec totiž zkameněle stál a koukal na odcházející paní Choi.
,,Neboj Jimine, jen pojď dovnitř ať nenastydneš," vyhrkl Yoongi když ucítil, jak mladší pod jeho dotekem ucuknul. Jimin by dal ruku do ohně za to, že v očích staršího spatřil jiskřičky starostlivosti.
Oba chlapci vešli do budovy a po cestě si Yoon-gi s Jiminem propletl prsty, když viděl jak se třese. Palcem ho hladil po hřbetě ruky, aby ho uklidnil. Chápal jeho strach. Vždyť ho Jimin vůbec neznal a navíc Yoon-giho bydliště se nenacházelo v úplně bezpečné čtvrti. V samotné bytovce bydlelo nemálo pochybných existencí. Jediná přívětivá věc byla výše nájmu a jediná normální sousedka paní Choi.
Když konečně vyšli do třetího patra, Yoon-gi pustil Jiminovu ruku a opět začal hledat po kapsách klíče. Oba si v duchu povdechli když z jejich rukou zmizel příjemný zdroj tepla.
Min Yoongi.. Jméno Zelenovlasého chlapce bylo fixou načmárané na nálepce na dveřích.
Když ony klíče po snad nekonečném pátrání konečně našel, odemkl byt a jako správný gentleman pustil Jimina prvního.
,,Ehm tak asi vítej u mě doma..
Ahoooj👋🐸💜
Co si o téhle FF myslíte??
🦋Hope u enjoy🦋
ČTEŠ
Destruction Of the Doll (Yoonmin) |CZ|
Fanfiction,,Vypadáš jako panenka." ,,N-no právě.." ,,A chceš tu panenku zničit?" Neboli co všechno se může stát, když se jeden rozkošný růžovovlásek rozhodne, si na oslavu jeho svobody nechat udělat tetování. Spoiler alert, opravdu hodně, ale to už je v ruko...