Oba chlapci se zuli a vešli do hlavní místnosti, něčeho co by se dalo popsat jako kuchyně, obývák a ložnice v jednom. Jimin se nervózně rozhlížel okolo sebe a nastalo extrémně trapné ticho.
Yoongiho byt by se dal popsat jediným slovem. Chaos. Různé poházené oblečení, obaly od jídla, papíry se skicami, tužky, krabičky od cigaret..
Jimin při pohledu na tu spoušť netoužil po ničem jiném, než začít byt uklízet. Přece jenom to bylo jednou z hlavních činností na zabíjení nudy. Ono když jste pořád doma, začněte se velmi rychle nudit..
,,Ehm.. sundej si ten kabát, já připravím postel."
Jimin se na Yoongiho nedůvěřivě podíval, ale udělal, jak mu řekl a za pár chvil už jeho růžový kabát držel křečovitě v rukou.
Yoongi začal z gauče oddělávat všechno co zavazelo a rozložil ho. Od někud vytáhl polštář s peřinou a oboje ledabyle je hodil na gauč. Přišel k Chimovi a opatrně vzal jeho kabát. Hodil ho na židli a šel k poměrně staré otřískané kuchyňské lince. Vyndal dva hrnky a začal vařit čaj.
,,Hele támhle je skříň, půjč si něco na spaní. Cokoli chceš," nabídl mu Yoongi, který ho někde v hloubi duše prostě jen hrozně chtěl vidět v jeho oblečení. Pořád byl sice k němu otočený zády, ale i tak Jimim zrudl.
,,Určitě se červenáš... Je to hezký, ale jestli vážně nechceš vypadat jako panenka tak si něco půjč." I když ho Yoongi neviděl, bylo mu úplně jasné, jak bude Jimin reagovat. Vážně mu to přišlo rozkošné a to by ještě před hodinou přísahal, že roztomilé věci nesnáší.
Mladšího ,,Děkuju" bylo sice téměř neslyšné, ale Yoon-gi ho i tak zaslechl. Pousmál se nad chlapcovým chováním a nemohl si pomoct, a tak nenápadně koukal na odraz mladšího v naprasklém zrcadle.
Jimin opatrně otevřel skříň s uviděl hromadu zmuchlaného převážně černého oblečení. Nakonec vyhrabal značně zmačkané o několik velikostí větší červené tričko a černé šortky. Zhluboka se nadechl a začal si pomalu svlékat růžový svetřík.
Ačkoli se Yoongi několikrát pokusil uhnout pohledem, příliš se mu to nedařilo. Měl krásný výhled a to i přes to, že v odraze byl k němu Jimin zády. Byl naprosto fascinovaný Jiminovýn úzkým pasem, který mohl na chvíli spatřit, když se bílá košile mladšímu vyhrnula společně se svetrem. Hned si ji sice stáhl zpátky, ale i tak. A nebyl to jen pás, který Yoongi s lehce pootevřenými ústy sledoval v odrazu..
Přestaň ty úchyle!
Musel se v duchu okřiknout, když se jeho myšlenky začaly ubírat nevhodným směrem. Připadal si jako šmírák (kterýmž v tu chvíli opravdu byl) a taky lehce začínal chápat, proč byl chlapcem jeho bývalý posedlý. Chápal, ale neschvaloval.
,,Ehm Y-Yoongi?"
Starší sebou rychle cuknul. Myslel si, že ho mladší nachytal.
,,M-mohl bys m-mi pros-sím po-pomoct?"
Yoongi si s úlevou oddechl. Jeho šmírování naštěstí nebylo odhaleno. Hned na to mu ale došel význam Jiminových slov.
,,C-cože?"
Tehdy už koktali oba dva. Úsměvné.
Yoongi s nechápavým výrazem váhavě přistoupil k mladšímu.
(Imagine, že ta ten provázek je pevně uvázaný u krku)
,,P-provázek.." poukázal Jimin svým malým roztomilým ukazováčkem na podivný pevné uvázaný uzel u jeho košile.
,,Co s ním?" ptal se Yoongi zmateně.Co si budem nalhávat, pořád byl z celé situace lehce vykolejený.
,,Nemůžu h-ho roz-rozvázat."
,,Ehm.."
,,J-je tam z-zvláštní uzel, k-který mi mo-mohl rozvá-rozvázat jen o-on."
,,C-co?"
,,V-vždycky mi t-to musel roz-rozvázat on, n-nesměl jsem s-si ji nikdy sun-sundávat s-sám.."
Co to bylo za magora?
Yoongi nervózně na sucho polkl a přistoupil k růžovovláskovi blíž. Stáli sotva 15 centimetrů od sebe. Zelenovláskovi se klepaly ruce, ale i tak je natáhl k provázkům.
Seber se chlape!! Od kdy jsi tak nervózní?!
Snažil se se v duchu uklidnit a dodat si alespoň trochu odvahy. I když vypadal a tvářil se jako drsňák, uvnitř byl maličké shy koťátko.
Nešikovně se pokoušel uzel rozvázat, ale nedařilo se mu to. Soustředěně se při pokusech na uzel díval a snažil se ignorovat krůpěji potu, stékající po jeho čele.
Zhluboka se nadechl, aby se uklidnil a nasál Jiminovu šíleně sladkou vůní. Mělo to naprosto opačný účinek. Ve špatném smyslu sladkou. Ta vůně byla extrémně rozptylující.,,Y-Yoongi.."
Ahoooj žabičky👋💜🐸
Shippers be like:⬇️⬇️
ČTEŠ
Destruction Of the Doll (Yoonmin) |CZ|
Fanfikce,,Vypadáš jako panenka." ,,N-no právě.." ,,A chceš tu panenku zničit?" Neboli co všechno se může stát, když se jeden rozkošný růžovovlásek rozhodne, si na oslavu jeho svobody nechat udělat tetování. Spoiler alert, opravdu hodně, ale to už je v ruko...