|[8]|

321 18 9
                                    

Jimin stál v koupelně před ne zrovna perfektně vyleštěným zrcadlem a zíral na svůj odraz.


,,Vypadám jako cukrová vata." Suše konstatoval fakt. A vzhledem k tomu, že tento fakt jeho plán poměrně narušoval, rozhodl se s ním něco udělat.

Něco na odbarvení tu přece být musí. Pomyslel si a začal prohledát skříňky v Yoongiho koupelně, které vypadaly, že pamatují i korejskou válku.

Co ale hned v prvním šuplíku našel, byla hromada levných barev nejen ve spreji. A že jich bylo! Takže tady máme hnědou, mentolovou, oranžovou, tmavě modrou, červenou.." S tak častým barvením budeš za chvíli plešatý Gi.


*

Stáhnout růžovou barvu z vlasů nebyl vůbec jednoduchý úkol. Ta barva byla až absurdně kvalitní a ne a ne pustit.

Když se mu to po více jak třech hodinách konečně podařilo, dál si vlasy umyl a vysušil ručníkem.

,,Ani fén nemáš Yoongi. To budeme muset napravit." Zamumlal si chlapec pro sebe.

Zatím co mu vlasy dosychaly, šel se kouknout po něčem k jídlu. Už taky bylo kolem půl čtvrté odpoledne.

Nakonec objevil nějaké pofidérní instantní nudle a vzhledem k tomu, že jeho žaludek už přímo škemral o jakékoli jídlo, velmi rychle je spořádal.

Hned jak si sedl na gauč/postel, znovu si všiml té fotky. Jen se na ni dětinsky zašklebil a škodolibě se usmál. Všechno zatím probíhalo přesně podle plánu. A teď ještě ukrást nějaké Giho oblečení.

*

,,Tak a je to." Konečně, domyslel si ještě Yoongi v duchu. Vážně doufal, že dnes bude mít i nějaké normální zákazníky. Tohle byla dneska už druhá podobná holka. Říkal jim víly špatných mravů. Tak jako kdysi jeho dědeček, který ho vychoval příliš dobře na to, aby jim říkal děvky. I když by to asi bylo výstižnější i upřímnější.

,,Bude to.. 20 000₩" (1000₩=1$)

,,Ale pane Mine~" Yoongi seděl u počítače za stolem a zadával platbu do evidence, když v tom se ona víla zapřela dlaněmi o onen stůl, aby tak nechala vyniknout své přednosti. Jak by starý pan Min řekl, víla špatných mravů jako vyšitá.

,,20 000₩ slečno." Yoongi se snažil koukat kamkoli jinam, než do jejího.. obličeje! Co jste si mysleli? Tyhle situace vážně nesnášel. Má totiž lehce traumatický zážitek, s jednou podobnou vílou z doby, kdy mu bylo devatenáct. Nepracoval tehdy jako tatér dlouho a ještě nebyl tak zběhlý v odmítání tohoto typu plateb.

,,Pro vás- Na co tak koukáte?" zeptala se víla uraženým tónem. Byla zvyklá, že jí většina mužů věnovala veškerou svou pozornost, ale tady teda těžce narazila. Jednak Yoongimu její chování přišlo minimálně odpudivé, ale především jediná straight věc na něm byly jeho vlasy.

A v ten moment, mohla druhá fáze Jinova plánu začít.

,,Kdo to je?"

Ahoooj👋💜🐸

Jinak co říkáte na nový cover?
Když jsem hledala jednu Yoonmin FF a procházela jsem ten hastag, zjistila jsem dvě věci. 1. Tenhle příběh je #11! Děkuju>>
2. Stejnou fotku na coveru mají asi ještě tři příběhy. No a takhle nějak vznikl tento.

 No a takhle nějak vznikl tento

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Miluju tuhle run epizodu👌👌

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Miluju tuhle run epizodu👌👌

Miluju tuhle run epizodu👌👌

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Destruction Of the Doll (Yoonmin) |CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat