,,Funguje ještě moonlight club?"
,,Jsi si vážně jistý, že chceš jít zrovna sem?" zeptal se pochybovačně Yoon-gi, když s Jiminem konečně stáli před klubem, nesoucím název Moonlight.
Jiminovy oči přímo zářily nadšením a Yoon-gimu přišlo příšerně sladké. Dualita tohohle nově tmavovláska je něco, co staršího pravděpodobně nepřestane nikdy překvapovat. V jednu chvíli je křehký a sladký a nejradši byste ho chránili přede vším špatným na tomhle světě, ale v zápětí je z něj někdo, s kým byste si neměli zahrávat a který si prosadí svou tak jako tak.
Naopak Yoon-gimu se tohle místo příliš nezamlouvalo. Moc hlasitá hudba, moc lidí okolo, moc nebezpečí na každém kroku. Na tomhle místě vládla anarchie a pověst klubu tomu odpovídala.
Je to místo natolik opředené zkazkami a legendami, že o jejich pravdivosti pochybují i lidé, kteří ho navštívili. Ne, že by si z toho většina nějak hodně pamatovala, což má rozhodně nemá nic společného s jistým ilegálním typem.. bonbónů.
Teď je asi ta správná chvíle vysvětlit, co je to vlastně tohle místo zač.
Moonlight club není místo, kam byste zabloudili, když si chcete dát v pátek večer s kamarády pár skleniček, ale spíš místo, kam se příjdete zničit. A právě proto Jiminovi tolik imponovalo. Představovalo to všechno, co poslední víc než rok nesměl. Ne, že by měl nějaké sebedestruktivní sklony nebo tak něco, ale bral to spíš jako takovou menší pomstu. Důkaz, že si může dělat cokoli jen bude chtít.
A taky se bude!
Ani se neobtěžoval Yoon-gimu odpovědět a rozešel se ke vchodu, nad kterým problikával tyrkysový neonový nápis. Problém nastal, když ho ještě před vstupem zastavil takový ten stereotypní "gorila" security pracovník. Ne, že by na tomhle místě někdo chtěl dodržovat nějaká pravidla, ale Jimin i po své "nejsem jeho panenka" proměně prostě nevypadal na svůj věk. A s nezletilými na takových místech je vždycky nejvíc problémů.
Dokonce mu ukázal svoje ID, ale na něm má růžové vlasy, make up a je mnohem mladší. Tudíš tam není zrovna moc podobně svému nynějšímu já. Jejda. Sekuriťák si nebral moc servítky a a když začal na Jimina podivně sahat, především na jeho obličej, byla to poslední kapka.
,,Nějaký problém?" Yoon-gi konečně přišel za mladším. Pravou ruku mu obmotal kolem jeho úzkého pasu a přitáhl si ho k sobě, dál od toho divnýho sekuriťáka. Tahle část Jiminova těla ho nejspíš nikdy nepřestane fascinovat. Cítil, jak se mladší lehce třásl, a tak mu zajel rukou pod svetr a začal mu palcem kreslit kolečka po jeho holé hebké kůži. Jimina to sice mírně uklidnilo, ale zároveň ho to trochu znervózňovalo. Zní to jako oxymoron, já vím, ale.. Líbil se mu ten pocit bezpečí, a ani Yoon-giho doteky nebyly k zahození, ale znechucený pohled toho sekuriťáka nebyl vážně nic příjemného. Jako vážně musíte potkat nějakýho příliš konzervativního Korejce i na takovéhle místě? Jimin by ale na takové pohledy relativně zvyklý, a tak uměl nasadit poker face a víc se namáčkl na Yoon-giho. Už podruhé za tento večer musel Yoon-gi použít svůj nebezpečný pohled a věřte mi, nenechte ho vytáhnout katanu.. Pro vaše vlastní dobro.
,,N-ne v pořádku p-pane," vykoktal ten panák a oba vešli do víru lidí, světel, trapové hudby, alkoholu a dalších pochybných látek. Yoon-gi nemohl uvěřit, co právě dělá. Dobrovolně jde na místo jako je Moonlight club. Tohle bylo až moc proti jeho introvertní povaze. Ale to bylo i seznamování s lidmi a koukněte na něj teď. Neznát příběh, myslíte si, že jsou s Jiminem pár. A pokud se ptáte tak ne, pořád Jiminův pas nepustil. Už od prvního momentu se mu nelíbilo, jak na Chima lidé okolo koukají. Věděl, že mu do toho nic není, ale i tak si nemohl pomoct a čas od času po někom hodil vražedný pohled. Dostali se až k baru a tam do oba do sebe kopli velmi pochybně chutnajícího panáka kdo ví čeho na kuráž. ,,Půjdu tančit!" křikl Jimin na Yoon-giho, snažíc se překřičet hlasitou hudbu. Ten se na něj jen usmál a přikývl. Sám si ve snaze získat alespoň minimální osobní prostor sedl na barovou židli a po následujících několik minut si v pravé ruce úzkostlivě držel skleničku s neidentifikovatelným druhem alkoholu v dost oprávněném strachu, že by mu někdo něco hodil do pití. Jeho pohled neustále spočíval na tančícím Jiminovi a- A Yoon-gi neměl slov. Jeho pohyby byly ladné ale i dynamické zároven. A že došlo i na nějaké.. No.. Řekněme odvažnější. To byl teprve správný materiál na tvrbu slin. Jako by Jiminovi v žilách místo krve proudila hudba. Prostě pastva pro oči. A k Yoon-giho nelibosti nejen pro ty jeho.
ČTEŠ
Destruction Of the Doll (Yoonmin) |CZ|
Fiksi Penggemar,,Vypadáš jako panenka." ,,N-no právě.." ,,A chceš tu panenku zničit?" Neboli co všechno se může stát, když se jeden rozkošný růžovovlásek rozhodne, si na oslavu jeho svobody nechat udělat tetování. Spoiler alert, opravdu hodně, ale to už je v ruko...