,,To víš, že těch ochráním. Vždycky tě ochráním."
Jimin se překvapeně otočil k Yoongimu čelem a rozpustile zamrkal.
,,Slibuješ?"
Zeptal se s nadějí v hlase a natáhl ke staršímu ruku s nastaveným malíčkem.
,,Slibuju."
Zamumlal Yoongi a spojil jejich malíčky v dětský slib. Nemohl jinak než se usmívat nad roztomilostí toho gesta. Začínaly se mu klížit víčka a ke spánku mu pomáhala i Chimova nová vůně. Jeho šampon. Dokonalé.
Najednou ucítil něco měkkého na své tváři. Jelikož už byl v polospáku, tak pochyboval, jestli se mu to jen nezdálo a tak s úsměvem na tváři upadl do klidného spánku.
Jimin tak mohl sledovat jeho klidnou spící tvář. Pořád byl vyklepaný z toho všeho, ale nakonec se ke staršímu chlapci stydlivě přitulil a po chvíli usnul taky.
*
Dalšího dne se Yoongi probudil dřív než obvykle. Ale pořád to bylo o půl desáté. Nebyl ranní ptáče, to ani omylem a ten den by vážně rád strávil s Chimem, ale práce volala.
Mladší si naopak stále ještě se spokojeným úsměvem pochrupkával v Yoongiho náručí. Starší se na něj nemohl vynadívat, ale i tak si šel udělat kávu. Jeho další závislost, kterou by měl omezit. Když ji dělal, všiml si dvou hrnků s čajovými sáčky uvnitř. Musel se pousmát. Úplně na ně včera zapomněl. S tou se vrátil k Chimovi a ještě chvíli ho vískal ve vlasech.
Tohle mi chybělo.
Pomyslel si a vybavily se mu vzpomínky na jeho poslední vážný vztah. Měl a má Jina vážně rád, ale ne tak jak měl.
Ne že by byl nějak zodpovědný, ale rychle naškrábal Jiminovi lehce nečitelný vzkaz. Jen pro klid v duši.
Dobré odpoledne kuřátko. Jsem v práci, tak tam za mnou můžeš kdykoli přijít. Však víš kam jít. Jen na sebe dávej pozor. Na botníku je pepřák, tak si ho radši vem.
-Yoongi:]Následně opustil byt, ale co ho neopustilo byly myšlenky na chlapce, který stále poklidně spal u něj v bytě. Dnešek bude fajn, pomyslel si.
*
Kéž by Yoongi nemusel toho dne do práce. Zatímco totiž tetoval jedné slušně řečeno velmi vtíravé a nepříliš oblečené slečně malou růží na jeho vkus až příliš nízko na záda, přicházel o ten nejroztomilejší pohled vůbec. Probouzejícího se lehce zmateného růžovovláska.
Když se kolem oběda probudil z jeho nezvykle klidného spánku, každý by uznal, že vypadal vážně k sežrání. Roztomile rozcuchané vlásky, překvapením lehce pootevřené nadýchané rtíky a jeho tmavá očka, kterými se rychle rozkoukával po místnosti.
Takže jsem to vážně dokázal!
Vážně jsem venku a teď si může dělat co jen budu chtít.Zavřel oči a šťastně se usmál. Už teď tu chuť svobody miloval. A to zatím jen ležel v teplé přikrývce, která voněla jako.. Yoongi.
Jeho tváře začaly rudnout, při všech vzpomínkách na něj. Byl opravdu milý a.. Ale to byl Hoseok na začátku taky! Křičelo na něj jeho podvědomí.
Dokud se o mě bude Yoongi zajímat, jsem v teple a v bezpečí. To se mu neustále opakovalo v hlavě.
Jimin by lhal, kdyby popíral, že v něm starší vzbudil jistý zájem. Nejen jeho fyzická stránka, která ale taky rozhodně nebyla k zahození, ale i jeho chování, tón hlasu - krásně hlubokého a chraplavého hlasu - kterým na něj mluvil. Taky jeho mírná nesmělost a opatrnost. Líbila se mu ta myšlenka, že by mu za žádných okolností nechtěl ublížit nebo ho nějak omezovat. Prostě naprosto boyfriend material.
Po chvíli se zadíval na parapet okna na protější zdi. Nebo přesněji řečeno na malou zarámovanou fotografii. Rámeček byl opřený o květináč s viditelně dávno mrtvým uschlým kaktustem. Jak někomu může umřít kaktus? Jimin se nad tou skutečností musel ušklíbnout. Proč ho ta fotka zaujala, ale nebyl seschlý kaktus, ale fakt, že se na ní o trochu mladší Yoongi objímal a držel za ruku s evidentně vysokým a opravdu velmi pohledným chlapcem.
Přítel?
Nepříjemně ho bodlo u srdce a na fotografii se zamračil.
Však já ti ukážu!
Nech toho! Okřikl se v duchu. Moc dobře si uvědomoval, že tohle neměl. Není přece žádný rozbíječ vztahů. A to i nehledě na fakt, jak moc by nyní chtěl být. Ale i tak už si v hlavě samozřejmě začal tvořit plán.
Mělo ho to napadnout už mnohem dřív. Takhle milý a pohledný kluk přece nebude single. Na druhou stranu si v bytě nevšiml jakýchkoli stop po jiném člověku. Ale co ty víš? Řekl si pro sebe v duchu. Přece spolu bydlet nemusí.
Ale včera to.. Zapomeň na to! Tohle je nejspíš zakázané ovoce.
A to by dřív i udělal. Na zadané lidi se nic nezkouší. Celkem základní pravidlo. Ale s nově nabytou svobodou už Jimina nebavilo být tak úplně hodným klukem a tušil, že zrovna tohle ovoce by mu určitě chutnalo.
Ahoooj žabicky 👋💜🐸
Drama is back:]Moje druhá nejoblíbenější kočka👆👆
Třikrát hádejte kdo je ta první..
ČTEŠ
Destruction Of the Doll (Yoonmin) |CZ|
Fanfiction,,Vypadáš jako panenka." ,,N-no právě.." ,,A chceš tu panenku zničit?" Neboli co všechno se může stát, když se jeden rozkošný růžovovlásek rozhodne, si na oslavu jeho svobody nechat udělat tetování. Spoiler alert, opravdu hodně, ale to už je v ruko...