|[6]|

355 16 34
                                    

,,Y-Yoongie.."
,,Hmmm?"
,,Ž-že m-mě ochrá-níš?"

Yoongi se mohl roztéct jak nad tím, jak ho Jimin oslovil, tak nad obsahem tě věty a dokonce i nad tónem chlapcova hlasu. Byl jednoduše příliš rozkošný.

,,A před čím bys chtěl chránit Minie?"

,,J-já ti musím ně-co ří-říct."

Jimin ležel Yoongimu na hrudi a koukal se mu do očí. Starší si zatím pohrával s jeho krátkými jemnými a růžovými vlásky. Čekal, co mu Chim prozradí. Byl sice vší tou zvědavostí napnutý, ale když spatřil lesknoucí se očka mladšího, nepřál si nic jiného, než aby se cítil lépe a znovu se usmíval.

,,O-on si mě na-najde Y-Yoon-gie.."

,,On kdo?"

,,Ho-Hoseok."

,,Tvůj bývalý? Proč? Vždyť jste se rozešli, ne?"

,,J-já utekl.."

,,Cože?!"

Jimin sebou škubl, když starší překvapeně vykřikl a po tváři mu stekla první neposlušná slza.

,,Šššš promiň Minie~"

Yoongi rychle setřel onu slzu z tváře a dál ho vískal ve vlasech.

,,J-já.. O-on jednou za-zapomněl klí-če n-na stole a-a já prostě vy-využil situ-situace.."

,,Jak jako využil situace?! Neříkej mi, že tě tam drž-"

,,J-jo."

,,Byl jsi na policii? Tohle se musí řešit Minie!"

,,N-ne."

,,Kdy jsi utekl?"

,,Chví-chvíli před t-tím, než jsme s-se pot-potkali.."

,,Utekl jsi a první věc, kterou jsi chtěl udělat bylo nechat si vytetovat Nevermind?"

I když to byla vážná chvilka, oba se neubránili mírnému úsměvu.

,,Ch-chtěl jsem teto-tetování už dlou-ho a o-on mi v-vždycky řekl, ž-že v žádném pří-případě. Ať na t-to ani nepo-nepomyslím.. Že m-mu teto-vání v-vadí."

,,Takže ses chtěl pomstít tím, že si necháš vytetovat nevadí?"

,,M-možná trochu."

Panovala poměrně napjatá a nepříjemná atmosféra a Yoongi vážně chtěl vidět Chima se usmát znovu.

,,Tak víš co? Počkej."

Zvedl se tedy a začal se prohrabávat nepořádkem na stolku před gaučem/postelí, dokud nenašel, co hledal. Fixu.

,,Tak a teď můžeš mít tolik tetování, kolik se na tebe jenom vejde!"

Oči staršího se přímo rozzářily, když uslyšel tichý smích.

,,Tak co byste si přál jako první pane?"

Yoongi použil svůj formální hlas pro zákazníky a sedl si zpátky na gauč/postel k Jiminovi.

,,Umm.. N-nevermind?"

,,Kam?"

Chim jen lehce pokrčil rameny a proto Yoongi zapojil veškerá svá mozková centra a došel k rozhodnutí kam.

Hezké místečko. Pomyslel si a v duchu a snažil sám sebe přesvědčit, že to místo vůbec nevybral kvůli nějakým postraním úmyslům. ,,Co takhle.." Jeho ruka zabloudila na žebra mladšího a přes tričko mu přejel po místě, kde by si tetování představoval. No tetování zatím ne.. Ale jednou mu ho doopravdy udělá.

Destruction Of the Doll (Yoonmin) |CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat