,,On s tebou není a už nikdy nebude. Přece jsem ti slíbil, že tě ochráním. A to taky splním."
Znovu zahákl svůj malíček za Jiminův do roztomilého slibu. Ten se na něj podíval o Yoon-gi mu volnou rukou setřel slzy z tváří. Malíčky nerozpojovali a zůstali sedět v objetí.
Dodrží svůj slib?
Od kdy někomu něco slibuju?
Je milý.
Od kdy jsem tak soft?
Mohl by mě mít rád?
Mohl bych ho mít rád?
••••
Ani se nenadáli a slunce už začalo zapadat. Tudíž začínala být i větší zima. Přece jenom už byl říjen a venku mírně pofukovalo. Jimin si proto strčil ruce do kapes Yoon-giho bundy a nahmatal krabičku cigaret. Že mě to vůbec překvapuje. Pomyslel si.
,,Chceš?" Zeptal se Yoon-gi, když si všiml, jak si Jimin krabičku ve svých rukou zkoumavě prohlíží.
,,J-já.." Jimim se překvapeně podíval na Giho a vykulila oči.
,,Zapomeň na to. Já se snažím přestat. Moc mi to nejde," ale co jsi se objevil před salónem, tak jsem si na to ani nevzpomněl. Dodal si v duchu.
,,Kde m-máš zapalovač?" Zeptal se mladší s nevinným úsměvem a nervózně si kousal spodní ret.
,,Cože?!" Vyhrkl Yoon-gi s překvapením nakrčeným čelem možná až moc nahlas. Překvapilo ho to tak moc, že se ani nestihl pozastavit nad roztomilou mimikou mladšího vedle něj.
,,Ptal jsem s-se, kde máš z-zapalovač?" Jimim pomalu začínal ztrácet trpělivost.
,,Nemusíš jestli nechc-" Snažil se mu to starší rozmluvit. Nechtěl, aby Jimin dělal něco, co nechce jenom kvůli němu a jeho pitomé závislosti.
,,A-ano já vím já vím.. N-není to zdravý a pravděpodobně tě t-to zabije Yoon-gie. A já n-nechci abys u-umřel." Nervózně položil staršímu dlaň na stehno a podíval se mu do očí. ,,Takže to bude moje první a naše poslední cigareta v životě."
,,Ale to vážně-"
,,Já nejsem nějaká slabá panenka. Dokážu o svém životě rozhodovat sám!" Jimin se pořádně rozohnil, ale byl na sebe i patřičně hrdý, že se ani jednou nezakoktal.
,,V krabičce.." Odpověděl mu tedy Yoongi překvapený náhlou změnou nálady mladšího.
,,Nesměj se mi!" Okřikl Jimin Yoon-giho, který si rukou zakrýval ústa a snažil se smát co nejtišeji nad tím, jak vtipně vyndanou cigaretu Jimin držel.
,,Dej to sem." Povdechl si starší a ušklíbl se. Jimin mu ji tedy podal a Yoon-gi ji zapálil. Popotáhl z ní a vydechl všem známý kouř. I přes znalost všech rizik si Jimin nemohl pomoct a byl fascinován tím, jak moc dobře v tu chvíli starší vypadal. Možná mu bylo ale opravdu jen na chvíli líto, že je to poprvé i naposledy, co ho takhle vidí. ,,Minie?"
,,Ehm.. Co?" Mladší byl ještě pořád z výjevu před ním lehce mimo. ,,Nic jen tady máš." Natáhl ruku s cigaretou k Jiminovým rtům a ten ji jimi lehce uchopil. I když to byla laciná poznámka, Yoon-gi v ten moment chtěl říct něco jako přál bych si být tou cigaretou. Od tohohle špatného nápadu ho ale naštěstí odradil Jiminův kašel. Asi jako každý se po prvním popotáhnutí příšerně rozkašlal. ,,Ehm to je ehm ehm tak ehm hnusný ehm.. A ty to ehm děláš ehm dobro- ehm volně." Snažil se i přes silný kašel složit smysluplnou větu. ,,Tebe k tomu taky nikdo nenutil." Poznamenal Yoon-gi a znovu si popotáhl. ,,Já ehm vím.",,Co budeme dělat?" Zeptal se mladší, jehož kašel už pomalu ustával.
,,No.. měli bychom.." podíval se Jiminovi s vážným výrazem do očí ,,jít na policii, " znovu si popotáhl ,,ale.. To může počkat do zítra." Viděl na mladším, že teď vážně není ta správná chvíle řešit minulost.
,,Takže kam půjdeme? Nechce se mi k tobě."
,,Upřímně nejsem moc společenský člověk.." poznamenal starší. Měl pravdu, introvertnějšího člověka abyste pohledali.
Oba se proto zamysleli. Nebo jinak, Jimin se zamyslel, Yoon-gi ho sledoval, jak si při tom usilovném přemýšlení lehce špulí rty a přejíždí palcem po nadýchaném spodním polštářku. ,,Funguje ještě moonlight club?"
Já vím já vím. Nic jsem nevydala dva týdny, ale znáte to začátek školy, další povinnosti, ostatní příběhu (mám spoustu nových nápadů)..
A taky se tenhle příběh chýlí ke konci (jj má to být short) a já si na tom chtěla dát vážně záležet.
Ve všech FF se bary a takový místa jmenujou po písničkách. Singularity, Euphoria.. A tak já se rozhodla být neoriginální a hodit tam moonlight. Ejjj
ČTEŠ
Destruction Of the Doll (Yoonmin) |CZ|
Fanfic,,Vypadáš jako panenka." ,,N-no právě.." ,,A chceš tu panenku zničit?" Neboli co všechno se může stát, když se jeden rozkošný růžovovlásek rozhodne, si na oslavu jeho svobody nechat udělat tetování. Spoiler alert, opravdu hodně, ale to už je v ruko...