Keyifli okumalar....
Sabah gözlerimi açtığımda yanımda Ogeday'ı gördüm. Dün gece aklıma gelince utançtan kafamı yastığa gömdüm. Dün neler yapmıştım öyle...
"Bütün gün yataktan çıkmayacakmışsın gibi görünüyorsun." Deyip bir kahkha patlattı. Sinirle başımı kaldırdım.
"Sussana sen ya, çok utanıyorum zaten."
"Kızım gece harikaydın, hep öyle olmanı isterim." Gözlerimi büyütüp omzuna yumruk attım.
"Kapat çeneni Ogeday, kalk git şurdan be." Diyerek yataktan itekledim. Kaşlarını çatıp sahte sinirle ayağa kalktı.
"Peki, madem istemiyorsun beni gidiyorum o zaman." Deyip eşyalarını toplamaya başlayınca beni ciddiye aldığını sanıp hemen ayağa kalkıp yanına gittim.
"Aşkım şaka yapıyordum özür dilerim, lütfen gitme." Diyerek ağlamaya başlayınca Ogeday iki yanağımdan da tutup yüzünü yaklaştırdı.
"Güzelim neden ağlıyorsun, özel günün yaklaşıyor galiba, bende şaka yapmak istemiştim, seni bırakıp gider miyim?" İki yanağımdan da öptü. Sıkıca sarıldım ona.
"Çok korkuyorum Oge." Kaşlarını çattı.
"Neyden korkuyorsun bitanem."
"Birgün benden sıkılıp gideceksin diye."
"Asla böyle birşey olmayacak Nisa, seni ne olursa olsun asla bırakmayacağım."
Tebessüm edip dudağına ufak bir öpücük kondurdum. Yetmemiş olacak ki uzanıp açlıkla öpmeye başladı. Geri çekilip banyoya yöneldim.
"Duş almam lazım, kahvaltıdan sonra voleybol maçımız var unuttun mu?"
Oflayıp o da peşimden geldi.
"Gitmesek, yorgunuz desek?" Deyip muzipçe sırıttı.
"Saçmalama istersen. Hem sen niye geldin peşimden, ilk ben duş alıcam."
Sırıttı. Belimden tutup çekti.
"Sudan tasarruf etsek nasıl olur?" Deyip dudağıma yaklaştı. Geri çekilip ittim.
"Oge, geç kalacağız diyorum hadi naş." Diyerek banyodan dışarı çıkardım ve kapıyı kilitledim. Yoksa gerçekten gidemeyecektik.
...........
(Böyle giyindiğini düşünün)
Kahvaltıdan sonra ikimizde spor birşeyler giyinip çıktık. Arabadayken Ogeday'a yandan bir bakış attım. Yola odaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GÜVEN (OGNİS)
Teen FictionBir tarafta deli dolu bir kadın, Diğer tarafta sakin ve uysal bir adam. Peki ya kadın adamı kendine benzetirse...