The Weeknd- The Hills
V- Hwang and blonde
●
"Eğer benimle oynuyorsan, bunu düşük seviyede tut."
●
Seul Limanı,
Özel Mülk
3 gün sonrası,
Felix, sarı uzun saçlarını elleriyle geriye tarayarak önünde sallanan kum torbasına bir diğer yumruğunu geçirdi. Ellerine sadece bandana sarmıştı ve bu sayede torbaya attığı her yumruğu bileklerinde hissediyordu. Ağrıyordu. Fakat bu onu durdurmadı daha çok umurunda bile değildi. O acıya alışık birisiydi.
Her vuruşunda önüne gelen ıslak saçları onu rahatsız ediyordu. Yüzünden akan sıcak terler hızla nefes alıp veren kızarmış dudaklarından içeri sızmaya başlamıştı.
Buraya geleli üç gün olmuştu ve alışmıştı, silah tutmasını on bir on iki yaşlarında öğrendiği için Jisung gibi silah eğitimlerine katılmıyordu daha çok depoda durup kaslarını geliştirmeye ya da dövüş stillerini unutmamaya çalışıyordu. Buradakiler onunla pek yakın ilişki içerisinde değillerdi. Konuşamadığı için olduğunu düşünmüştü fakat yaydığı garip aura yüzünden yanına yaklaşan yoktu. Fazlasıyla soğuk birisiydi.
Onun aksine Han Jisung hepsi ile yakın ilişkiler içine girmişti bile. Sonuç olarak kaldıkları yeri iyice tanımaları lazımdı.
Beton yerin üzerine koyulmuş, zincirlerle tavana asılı duran siyah, kırmızı boks torbaları, ortada duran küçük bir boks ringi ve buradaki dev adamların kaldırması için bulunan ağırlıklar...
Dövüş yaptığı solanda kimsenin olmadığını düşünen Felix tişörtünü çıkarıp kenara attı ve içindeki siyah atleti ile kum torbasına vurmaya devam etti her vuruşunda ileri geri sallanan torba ona zorluk çıkarıyordu.
Hwang onu izlediği yerden dayanamayıp çıkarken delirmiş gibi yumruklarını sallayan Felix onu görmemişti. Hwang sallanan torbayı tutarak sabitledi Felix'in bakışları arkadan torbayı sabitleyen kişiye kayarken sargılı ellerini havadan indirmişti. Durmadan alıp verdiği nefesler ve aralık dudaklarıyla Hwang'a doğru eğildi, saçları gözlerinin önünü kısmen kapatıyordu.
Başından, en başından beri ondan haz etmiyordu. "Hey, vurmaya devam et." Hwang'ın sesini duyan Felix bir süre kaşlarını kaldırdıktan sonra duruşunu düzeltti ve bu sefer sabit olan torbaya yeniden vurmaya başladı.
Felix zayıf görünse de oldukça güçlüydü. Hwang için beklenmedik bir şeydi. Gözleri hırsları yumruklarını atan gence kaydı. Kollarında kaslar belirginleşmiş, sargılı ellerinin altındaki damarlar belirgin bir şekilde kızaran bileklerinden dirseklerine uzanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HITMAN
Fanfiction"Eğer önünde açık bir hedef varsa Hanji, silah elinde değil o silah sen olacaksın." Şiddet, Cinsellik, Travmalar , Minsung | Hyunlix