Tame Impala- One More Hour
III- Darkness
●
"Dilini ısıran yürekler"
●
Hanji onu evde kara kedisiyle tek başına bıraktıktan sonra sarışın, bilgisayarındaki tüm işlerini halletmiş ve daha sonra bütün izleri silmişti. Bu evden çıkıp gitmesine az kalmıştı ki bacaklarına sürtünen kedisiyle onu kucağına aldı, birlikte giriş kapısının önündeki mama kapına doğru ilerlerken sarışın duyduğu sert ve hızlı adım sesleriyle kucağındaki kediyi yere bıraktı.
İki çift adım sesi,
Yongbok bu sert adımların kendisi için atıldığını biliyor. Yongbok normal bir insandan daha iyi duyuyor. İçinde yükselen panik ile odasına koştu ve kapısını kilitledi. Evden kaçması imkansızdı, ikinci kattan atlayamazdı. Evden kaçması imkansızdı, bu yüzden saklanacaktı. Dış kapının zorlanma sesleriyle, titreyen elleriyle küçük dolabına doğru ilerledi.
Saklanmaktan nefret ederdi.
Dolap normal bir insanın sığamayacağı kadar küçüktü fakat Yongbok küçük ve esnek bedenini kullanarak dolabın içine girip iyice küçüldü ve kapağı örtüp nefesini tuttu.
Gelenlerin kim olduğu hakkında hiç bir fikri yoktu,
Polis miydi?
Sanmıyordu,
Polis olsaydı daha onlar sokağa girmeden haberi olurdu.
İşbirliği içinde oldukları baronlar?
Hepsiyle meselelerini halletmişti,
Siyah çanta sahiplerine ulaşmıştı.
Hanji'nin kaçtığı sebep?
Lix evin içine doluşan ayak seslerini duydu. Sonrada nefesini hızlandıracak o sesi "Neredeysen ortaya çık seni küçük!"
Evi dağıtıyorlardı, çıkan sesler sarışının kafasında cızırtılı bir şekilde onu geçmişe sürüklerken olduğu yerde titremişti. Sesli aldığı nefesler kapısının tekmelenmesiyle kesildi. Dolabın deliklerinden siyah giyinimli, uzun boylu adamın ona yaklaştığını görebiliyordu. Dizlerine sardığı ellerini sıkılaştırdı.
Kirli postallarıyla dolaba yaklaşan uzun boylu yatağın altına baktı, hayır burada yoktu, oraya hayatta saklanmazdı. "Hey! seninle saklambaç oynayacak zamanım yok." Hwang dolaba yöneldi, sarışının yükselen kalp atışları göğsünü parçalarken irisleri aralandı,
Zihni sehpanın üzerinden devrilen bir vazo gibi geçmişe yuvarlanırken, saymaya başladı,
1, 2, 3...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HITMAN
Fanfiction"Eğer önünde açık bir hedef varsa Hanji, silah elinde değil o silah sen olacaksın." Şiddet, Cinsellik, Travmalar , Minsung | Hyunlix