stone cold body
X- Game
●
"Ya tutarsa?"
●
Kaynar su başından aşağıya akarken derisinin kaynadığını hissediyordu. Başından aşağıya akan kaynar su sarı saçlarını suratına yapıştırıyor, derisinin vücudundan kayıp gittiğini hissediyordu Felix. Deri değiştiren bir yılan gibi hissediyordu, yılandan daha alçak, daha sinsi ve daha zehirli.
Yukarı kaldırdığı başını indirdi. Sıcak su tepesinden şakır şakır mermere çarparken gözleri parmaklarının ucundaydı birkaç saniye sonra parmaklarından damlayan kırmızı damlalar yerdeki su birikintisine damlayarak pembe rengini aldılar. İlk önce yavaş akan kırmızı damlalar hızlanmıştı, deşilen yara derinleşmişti. Hızla, peş peşe akan büyük kırmızı damlalar pembe göletin rengini koyulaştırıyordu.
Sonra Felix bir ses duydu.
İki kere hızlı ve bir kere yavaş, aynı ritim.
Duşa kabinin kapısına yaklaştı ve kulağını dayadı Felix. Islık sesi. Aynı ritimde ve oldukça sesli bir ıslık sesi. Banyonun beyaz ışığı hızla yanıp söndü ve Felix kendine geldi. Kaynar suyu kapatmasıyla suyun sesi kesilmiş keskin ıslığın sesi daha net duyulur hale gelmiştir. Suyun kesilmesinden midir yoksa duyduğu ritimlerden midir bilinmez titreyen Felix üzerine havluyu atıp kurulanmaya başladı. Ve duşa kabinin içinde üstünü giyindi. Tenini kimsenin görmesini istemiyordu. Onu çıplak görmelerini istemiyordu Felix.
Kabinin içinden çıkarken, plastik kapıyı açmasıyla kendisiyle birlikte dışarı çıkan buhar kütlesi karşısındaki adamın kim olduğunu görmesini engellemişti. Islık sesi hala susmadı Hwang çenesini yana yatırdı ve köpüklediği yanağının üzerinde usturasıyla geçmeye başladı.
Kabinden çıkan sarı ıslak saçları yüzüne yapışmış, minik çilleri beyaz teninde belirginleşmiş hırçın çocuğu gördüğünde tıraş bıçağı tam şah damarının üzerinde duruyordu. Duş kabininden giyinik ve ıslak bir şekilde çıkması Hwang'ın kaşlarını çatmasına neden oldu, sarışın ise dalgındı ıslık çalanın Hwang olduğunu fark etmedi çıktığı kabinin kapısını kapatıp ortak alandan çıkıp odasına doğru ilerlerdi.
Hwang ise sarışın çocuk ortak banyodan çıktığında fark edebilmişti, tam şah damarının üzerindeki deride küçük bir çizik oluşturduğunu ve kanının sarışın çocuk yüzünden aktığını.
♝
"Sikeyim seni Minho!"
Hwang sinirlenmişti. Emrivakiden hoşlanmıyordu. Hoşlandığı pek bir şey de yoktu zaten. "İşim var dedim sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HITMAN
Fanfiction"Eğer önünde açık bir hedef varsa Hanji, silah elinde değil o silah sen olacaksın." Şiddet, Cinsellik, Travmalar , Minsung | Hyunlix