Jackson etrafta dolanan insanların götlerinden gözlerini ayıramazken Taehyung ise bunu yaptığı için yakınıp duruyordu. Jackson Taehyungu kıramayıp gelmeyi kabul etmişti Jungkook sinirlense de ses etmemişti parti onlarındı sonuçta.
Lakin partiye geldikleri zaman yoongi Taehyungun içmesine izin vermemişti. Jungkook ise bir köşede oturmuş içerken ikiliyi izliyordu. Jackson ise Jackson kesinlikle Taehyungu umursamadan insanların kalçasına bakmaya devam ediyordu.
Jimin ise gizlice üçlü arasında gözlerini gezdirip duruyordu. Beyni olan herkes Jungkookun Taehyungu kıskandığını belli bir şekilde görebilirdi.
Neyseki Jimin fazlasıyla zekiydi. Bu durum onda ufak bir gülümsemeye sebep olmuştu.
Herkes parti de eğlenmesine bakarken çoktan birileri sağda solda yiyişmeye başlamıştı, kimisi de sağa sola kusuyordu.
Jungkookun yanına bir kız gelmişti Jungkook kızı başta umursamasa da kız fazla zorlayınca tek tük cevaplar vermeye başlamıştı sonunda.
Taehyung da elbette bu görüntü yüzünden oturduğu yerde huzursuzca kıpırdanıyordu.
Asla o kızlar gibi ona yakın olamayacağını düşündü hele de insanların içinde.
Taehyung bu görüntüye bakmaktan sıkılınca Jacksonu elinden tutup çekiştirerek yerinden kaldırdı. Onu bahçeye sürüklerken Jungkook hala onları izliyordu Jungkookun yanındaki yapışkan kız ise onu konuşmaya zorluyordu hala.
Genç çocuk elinden tuttuğu adamı bahçeye sürükledikten sonra arka tarafta kalan büyük salıncağa ilerleyerek oturdu, büyüğü de hemen yanına oturmuştu.
Jackson çıkarken zorlukla yanında getirdiği bir kaç şişeden birisini açarak çocuğa uzattı.
"Korkma kimse ben varken sana bir şey diyemez ya da yapamaz" Taehyung yanındaki adamdan aldığı güvenle başını sallayıp birasından bir yudum aldı.
"Teşekkürler" birasını içmeye devam ederken Jackson da ona eşlik ediyordu.
Jungkook bahçeye çıkmış ikisini arıyordu 16-17 dakika kadar bir süredir ancak ikisini de bulamamıştı henüz.
İleride oturmuş sarılan ikiliyi görünce kaşlarını çatarak adımlarını o yöne yönlendirmişti.
"Ne yapıyorsunuz burada?" Jungkookun sinirli sesini duyan ikili yavaşça ayrıldı. Jackson Taehyungun gözlerinde olan bakışları ile hızlıca gözlerinden birini kapatıp açtı. Sonra çocuğun alnına ve burnuna dudaklarını bastırdı usulca.
Jungkook ise sinirli bir nefes verip Jacksonın yakasına yapıştı hızlıca.
"Ne yapıyorsunuz burada diye bir soru sordum size" dedi kelimelerine bastırarak.
"Seni ilgilendirir mi Jungkook?" Jungkook karşısında sırıtarak ona bakan adamdan bakışlarını çekti. Taehyung cümlesini bitirmiş çatık kaşları ile Jungkooka bakıyordu.
"Ne demek seni ne ilgilendirir Taehyung? Adam seni öpüyor" diye sinirlice soludu Jungkook.
"Sevgilimi öpmem de ne problem var Jeon?"
Jungkook Jacksonın dediklerini sindirmeye çalışırken doğruluğunu teyit etmek için karşısındaki küçüğüne baktı.
Küçüğü oldukça ciddi bakıyordu ona "şimdi izninle sevgilimle ilk günümüzü kutlamak için yalnız kalacağımız bir yere gideceğiz" Jungkook daha fazla dayanamayarak karşısındaki adama kafasını gömmüştü.
Taehyung ufak bir çığlık atarken hemen ayağa kalkmıştı. Jackson hiç etkilenmezken o da hemen Jungkooka sıkı bir yumruk geçirmişti.
Taehyung bir çığlık daha atarken araya girdi hızla, şimdi ikisinin de burnu kanıyordu.
Taehyung sırtını Jacksona dönerken Jungkooka sinirle baktı "ne yaptığını sanıyorsun sen Jungkook?!" Jungkook çattığı kaşlarını şaşkınlıkla havaya kaldırdı "seni sapık bir heriften koruyorum?" Taehyung sinirle elini kaldırıp Yumruk yaparak hızlıca Jungkookun yanağına indirdi.
Taehyungun içine hızlıca pişmanlık dolarken Jackson oldu bu dercesine gülümsüyordu.
Jungkook ise hayal kırıklığı işe Taehyunga bakıyordu.
"Jungkook seni ne yaptığım kiminle yaptığım ya da o kişinin nasıl birisi olduğu ilgilendirmiyor. Ne oldu aşık mı oldun? Kıskanıyor musun yoksa beni?"
"Saçmalama Taehyung senin gibi birisine neden aşık olayım ben sevgisizlikten her şeyi başka şekilde algılar olmuşsun"
Ardından Jungkook bir şey demeden oradan uzaklaşmıştı.
Taehyung ise yere çökmüştü üzüntü ile Jackson da onunla beraber çökerken çocuğu tekrar kolları arasına aldı.
/Yarım saat önce /
"Taehyung Jungkook bence senden hoşlanıyor" Jackson konuşunca Taehyung burnundan fışkıran birayla ona döndü "Hyung ne diyorsun sen" dedi şaşkınca.
"Seni benden kıskanıyor çok da belli ediyor bunu senin fark etmemen normal tabii saf aşık olduğun için bahçede seni arayan mankafaya bak sana değer vermese neden oyuncağını kaybetmiş çocuk gibi her yerde seni arasın ki?"
Genç olan bakışlarını bahçede gezdirdi Jungkook gerçekten bir şey arıyor gibi etrafta gözlerini gezdiriyordu ara da ise bir yerlere bakınıyordu.
"Beni aramıyordur o"
"Ya seni arıyorsa? Dediğim şeyleri yapacaksın tamam mı?"
Taehyung kafasını sallayarak onu onayladı "sevgili olduğumuzu söyleyeceğim ona tepkisine bakacağız eğer beni dövmeye kalkarsa ya da bana vurursa aşıktır eğer önce bana vurup senin söyleyeceğinin tersini söylerse aşık olduğunun farkında değildir tamam mı?" Taehyung omuzlarını silkip başını salladı usulca.
Jackson konuşmaları gerekenleri Taehyunga söylemişti hemen o sırada ise Jungkook onlara yaklaşmaya başlamıştı Jackson hızlıca Taehyungu alnından ve burnundan öptü ve göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viernes // Taekook
Fanfiction"Arada sırada aynaya bakmalı insan; Güzel miyim diye değil. İnsan mıyım diye." - Tuncel Kurtiz