Quinze

280 17 3
                                    

Jungkook geldiği barda keyifsizce içmeye devam ederken onu gören arkadaşı surat asarak oturduğu yerden onu dürtmeye devam ediyordu.

"Jungkook komaya gireceksin yavaş iç biraz" dedi Namjoon bir abi edasıyla.

Jin'i arayacaktı ama aramaya eli varmıyordu, en son aralarında geçen ufak öpüşmeden sonra büyük olan kendisinden kaçıyordu çünkü.

Jungkook Namjoonu umursamadan bir bardak daha tekledi. Hiç bir şey düşünmek istemiyordu.

Daha doğrusu o öyle sanıyordu, çünkü düşündüğü tek şey Taehyung dan başkası değildi.

Duygularını ne kadar bastırmaya çalışsa da alkol etkisi ile gün yüzüne çıkmıştı duyguları.

"Ben Taehyungu seviyorum" dedi bir anda Namjoon gözlerini kocaman açarak ona döndü tekrardan "neyi seviyorsun" diye şaşkınca sordu.

Jungkook onu umursamadan ayağa kalkarak dışarı doğru yürüdü. Namjoon da peşinden çıkmadan önce bar'a sahip çıkması için kapıdaki adamlarından birisini odasına gönderdi.

Jungkook yalpalayarak yola çıktı elini kaldırarak bir taksiyi durdururken Namjoon ona yetişip arkaya onu oturtup yanına oturdu.

"Nereye efendim" dedi taksici Jungkook hemen bu gün ezberlediği adresi adama söyledi.

Namjoon Jungkookun bu hallerine inanamaz bir şekilde onu izliyordu.

Evin önüne geldikleri zaman parayı Namjoon ödedi ve indiler Jungkook yalpalayarak kapıdan girerken güvenlikler Namjoonu tanıdığı için selam verdiler Jungkook ise akşam gelen kişilerden birisi olduğu için onu da sorgusuz içeri almışlardı.

Kapı ziline bastı Jungkook Namjoon da onunla beraber bekliyordu.

Uyuyanlar zil sesiyle uyanırken Jackson odasından çıktı ardından da diğerleri "kim geldi" diye mırıldandı Taehyung Jacksona tek gözü açık bakarken.

Jackson onun bu haline bakıp gülerek saçlarını karıştırdı.

"Siz bekleyin ben bakarım" dedi ve aşağı indi gece olduğu için yardımcıları evde değildi şu an da dolayısı ile o bakacaktı kapıyı.

Kapıya gelince düşünmeden açtı kapıyı gözleri önce Jungkooku buldu yüzü temizlenmişti ama oldukça sarhoş görünüyordu ki öyleydi de.

Ardından gözleri Namjoonu buldu Namjoon mahçup bir şekilde baş selamı verdi. Burada bu saatte ne yaptıklarını sorguluyordu hala. Jackson ise arkadaşını görmesi ile gülümsedi.

"Taehyungu görmem lazım benim" diyip direk Jacksonı iterek içeri girdi Jungkook Jackson ise arkasından göz devirerek Joona eliyle içeriyi işaret etti geçmesi için.

"Hoş geldin" Namjoon adama hafifçe gülümsedi "hoş buldum bu deli niye buraya geldi hiç bir fikrim yok" dedi Namjoon arkadaşına.

Arkadaşı ise ona sorun olmadığını söyledi.

"Taehyung için geldi yukarıda uyuyordu o da"

Namjoon Taehyungu tanımasına şaşırdı adamın ardından aşağı koşarak Jimin indi ve Namjoonun şaşırmasına izin vermeden ona sarıldı.

"Hyung hoş geldiğğn" dedi uykulu sesiyle Namjoon ise ona şaşkınca sarılıp onlarla içeri geçti içeri geçince şok üstüne şokunu yaşadı.

Yoongi koltuğa oturmuş huysuzca ortadaki sehpaya bakıyordu.

Uykusundan uyanan bir Min Yoongi çok tehlikeli olabilirdi.

Jackson da onu görünce gülmesine engel olamamıştı.

"Siz tanışıyor muydunuz hem de birbirinizde kalmalı olacak kadar" Dedi Namjoon

Jackson koltuğa geçerken ona cevap verd onlarda oturmuştu "aslında yeni tanıştık resmi tanışmamız sabahtı" dedi dalga geçerek Yoongi ise eline geçen yastığı kafasına geçirmişti bile çoktan.

"Kes sesini başımı ağrıtıyorsun" Jackson kahkaha atarken yukarıdan sesler gelmeye başlamıştı.

"Tanrım küçük kardeşimi o adamın eline bırakmakla hata mı yaptım ben yoksa" dedi daha da huysuzlanarak.

Jimin yoonginin dediği ile ağzına hafifçe vurdu sussun diye.

Ardından ayağa kalktı "içecek bir şeyler getireyim ben" mutfağa geçip dolapları karıştırdı dolapta sadece alkol olduğunu görünce göz devirdi 8-9 tane bira alıp içeri geçti.

"Sadece alkol var dolapta" Jackson omuzlarını silkti başka ne olabilirdi ki onun gibi bir alkoliğin evinde.

Hepsi birasını önüne almış içmeye başlamıştı saat gecenin 4'ü olmasına rağmen aşıklar için burada oturup içiyorlardı.

Tabi Yoongi sadece yukarıda ne yaptıklarını düşünmek istemediği için içiyordu şu an.

Namjoon ise aralarındaki olayı öğrendiği gibi hepsiyle dalga geçti. Sadece Jimin Ve Taehyung dayak yememişti çünkü.

Yoongi de evdeyken Jiminden dayak yemişti, ah bir de Jin yemeğini beğenmediğini söyledi diye Jungkooku bahane ederek dövmüştü onu.

Onlar kendi aralarında gülüşürlerken bir anda Namjoon ve Jackson güreş tutmaya başlamıştı.

Uykusuzluk yüzünden herkesin kafası çabucak güzelleşmişti bile şimdiden.

Uykusuzluk yüzünden herkesin kafası çabucak güzelleşmişti bile şimdiden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serseri daddy Joon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serseri daddy Joon

Viernes // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin