İkili uzun soluklar arasından biraz daha yatmıştı, sonunda ikisinin de uykusu gelince Jackson zorlukla kalktı. Yanında yatan hamlamış ve uykulu çocuğa bakıp eğilerek onu sabah yaptığı gibi kucağına aldı ve ringin ipleri arasından dikkatlice çıktı.
O alışıktı lakin Taehyung çok zorlanmıştı. İstediği de buydu. Çocuğu fazlasıyla zorlaması gerekmişti bu hale getirmek için.
Yardımcıları kapıları açarken o odasına çıktı hızlıca Taehyung yatağına yatırıp dolabından tişört çıkardı. Taehyung ise mayıştığı için ağzını bile açmıyordu.
"Kalk üzerini değiştir su gibisin hasta olursun böyle" Taehyung onu duymazdan gelerek gözlerini kapattı yatak yumuşacık gelmişti.
Jackson derin bir iç çekip bir bebeğin üzerini değiştirir gibi değiştirmişti hiç vücuduna bakmadan, ardından kendisi de üstünü değiştirdi hızlıca o da altına şort giymişti.
Önce Taehyungu yorganın altına soktu ardından kendisi yatağa girdi ve çocuğa arkasını dönerek uyudu.
İkisi de çok yorulmuştu neticesinde.
Saat geceye doğru gelirken ikili hala uyuyordu. Kapı çalınmaya başladığı zaman hizmetli gidip kapıyı açmıştı. Kadın bir şey diyemeden ilk Jungkook içeri daldı ardından Yoongi onlar odaları tek tek dolaşırken Jimin kadından özür dileyip neden geldiklerini bildirdi.
Kadının korktuğunu görünce konuşma gereği duymuştu. Evi dolanan deli danalar Taehyung telefonunu açmayınca çıldırmıştı Jimin güvende olduğunu söylese de Jungkook kıskançlığı yüzünden yoongiyi de fişeklemişti.
Şimdi ise evi geziyorlardı işte sinirle ikisi aynı anda son kalan kapıya geldiler ve kapıyı açtılar.
Bu sıradada Taehyung seslerden rahatsız olarak yüzünü yasladığı adamın sırtına burnunu sürttü yavaşça ve mırıldandı.
Kapıda duran ikili şok içinde oldukları yerde kalmıştı. Jackson ise sesten dolayı gözlerini açmıştı yavaşça.
Daha sonra ise zorlukla arkasına döndü beline sarılan Taehyunga baktı önce sonra çıplak vücuduna ama umursayamadan Jungkook gelip hemen yakasına yapıştı.
"Noluyor amına koyayım" diye uykulu sesiyle konuştu sertçe Jackson.
Sesleri sonunda duyabilen Taehyung ise yeni yeni açıyordu gözlerini. Önce sarıldığı yapılı vücuda baktı, hemen sonrasında odada duran 4 kişiye yanaklarına kan hücum ederken Jacksondan ayrılarak yatakta oturur pozisyona geldi.
Jimin ve yoongi de koşarak onun yanına geldi vücudundaki morlukları görmüşlerdi.
"Taehyung o mu yaptı bunu sana" Taehyung ağzını açamadan Jackson Jungkooku hızlıca kendinden uzaklaştırdı ve ayağa kalktı.
"Siz benim evime nasıl bu şekilde girebilirsiniz?" Dedi Jackson sakince ancak yoongi hiçte sakin olmayan bir şekilde üzerine yürüdüğü sırada Jimin ona engel oldu.
"Gerçekten ne yaptığınızı sanıyorsunuz şu an size nerede olduğumu söylediğim için pişman oldum ne bu hal böyle maganda gibi? Sen hariç Jiminciğim" jimin ona hafifçe gülümseyip sevgilisini tuttu sıkıca.
"Bebeğim ne oldu bize açıklar mısın ona göre tutacağım bu kudurukları" Jimin sakince konuşunca Jackson sırıtmıştı konuşmasına.
"Gülme lan yamulturum o ağzını" diye hırladı Jungkook hemen.
"Bir şey olduğu yok şu an da ortada, Jackson bana dövüş dersleri verdiği için bu haldeyim onun bu halde olma sebebi ise beni çok yorduğu için öğrendiğim şekilde onu patakladım"
Ardından Jungkooka bakarak konuştu "ve sevgilimle dinlenmek için yatmıştık uyuya kalmışız" diye sakince açıkladı. Onu daha da kudurtmaya çalışıyordu kesinlikle.
Diğerleri bunu anlasa da Jungkook fark etmemişti bunu.
Siyah harelerde gördüğü ateşle irkildi hafifçe resmen yanıyordu gözlerinin içi.
Jackson kenarda duran sürahiden bardağına bir bardak su doldurup Jungkooka uzattı.
Jungkook anlamazca ona bakınca sırıttı "üstüne bi soğuk su iyi gider" dedi Taehyung konusunda laf sokarak
Tabii Jungkook daha fazla kendine engel olamayarak adamın üzerine atıldı ve yumruklarını indirmeye başladı.
Taehyung hızlıca ikiliye koşarken Jimin de onunla gitti Taehyung Jungkooku çekerken Jackson hareket bile etmiyordu dayak yemesi şu an önemli değildi.
Taehyunga yardım ediyordu sonuçta. Taehyung ona ölen kardeşini hatırlatıyordu.
Hoseok gibi şirin bir gülüşü vardı. Onun kadar olmasa da bir şekilde ona onu hatırlatıyordu bu çocuk.
Jackson yerde oturur şekilde dururken Jimin omzuna elini koymuş onu kontrol ediyordu. Jungkooku zorlukla çekmiş olan Taehyung ise hiç beklemeden Jungkookun yüzüne yumruklarını indirmeye başladı.
Yoongi anın şaşkınlığını atarak hızlıca Taehyunga yöneldi. O sırada ise afallayan Jungkooka vurmaya devam ederken bağırmaya başladı.
"Eğer aşıksan aşığım de Jungkook eğer kıskanıyorsan kıskanıyorum de Jungkook hayatımda hiç bir vasfın olmadığını belli ederek böyle davranamazsın Jungkook" diye bağırdı son kez ve son yumruğu geçirdi yüzüne.
Yoongiyi itekleyerek Jacksonın yanına çöktü "Hyung iyi misin?" Jackson başıyla onu onayladı.
Jackson onlara yüzü kan içinde bakan Jungkooka gülümsedi hafifçe samimi bir gülümsemeydi bu, Jungkook anlamlandıramamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viernes // Taekook
Fanfiction"Arada sırada aynaya bakmalı insan; Güzel miyim diye değil. İnsan mıyım diye." - Tuncel Kurtiz