"Taehyung ile" diyerek kendisine alık alık bakan çocuğa hitaben başladı cümlesine "sevgili değiliz kardeşim gibi kendisi" diye de ekledi ortamdaki herkes gerilirken Jungkookun aklı daha da karışmıştı.
"Ne demek bu şimdi" dedi Jungkook olayı çoktan çözen Jimin ise Jackson konuşmadan onun aklındakileri dile getirdi "kısacası bu bi kıskandırma planıydı ve tebrikler sen de oltadaki yemi yuttun canım arkadaşım" dedi Jimin.
Jungkookun ise yaşadığı aydınlanma ile kaşları yavaş yavaş çatılmıştı. O Taehyungu neden kıskansındı ki. Diğerlerinde gezdirdi gözlerini hepsinin gözlerinden keyifleri okunuyordu.
Jungkook kendini sorguladı gerçekten kıskandığını fark etti sonra ve başını yere eğdi yavaşça ayağa kalktı kimseye bir şey demeden sessizce evden çıkıp gitti.
İçindeki tarif edemediği hisleri anlamlandırmak için zamana ihtiyacı vardı.
Diğerleri de bunu bildiği için ona zaman tanımak istemişlerdi. Aşık Taehyung ise sevdiğinin bir kez daha arkasında kendisini bırakması ile içindekileri tutamayarak ağlamaya başladı yere çöktüğü zaman odada bulunan abisi, Jackson Hyungu ve jimin aralarında bir bakışma geçirdi.
Ardından Yoongi kardeşinin yanına giderek onu kucağına aldı ve yatağa geçip oturdu Jimin ve Jackson da onları yalnız bırakmak adına odadan çıkmışlardı.
Taehyung ağlarken yoongi onunla ilgilenmişti bir bebekmiş gibi Taehyung ise ilgisi sayesinde içini dökmüştü abisine.
Taehyung bütün içinde sakladıklarını kustu o gece abisine Yoongi de kardeşinin dertlerini dinlerken kalbi ağrıya ağrıya bi hal olmuştu.
Küçüğü neler hissetmişti öyle, hem de o bunu fark edememişti hiç bir zaman. Yoongi bundan sonra Taehyungun üzerine daha da titremeye kararlıydı.
Küçüğünü üzmeye çalışan herkesi üzecekti bundan sonra.
Bir yandan da Yoongi Jacksona minnettar olmuştu, Taehyungu değiştirmişti Jackson eskisinden daha özgüvenliydi artık.
"En azından artık istediğin gibi sana bulaşanları dövebilirsin" dedi Yoongi ortamı değiştirmek için Taehyung kıkırdamıştı.
"Bak artık seni de dövebilirim ha ona göre bana çilek alacaksın" dedi sahte bir kızgınlıkla.
Yoongi onun bu hallerine içi gide gide dinledi kardeşini "sen çilek iste bahçesini satın alayım" dedi ardından aklına gelenle kendi kendine mırıldandı.
Taehyung duymamıştı.
Umursamadı da zaten.
Aşağıda ise Jimin ve Jackson sohbet ediyorlardı. Jackson Jimine ölen kardeşini ve Taehyung ile benzerliğini anlatmıştı. Jimin dinledikten sonra karakter olarak gerçekten benzediklerini düşünmüştü.
Biraz Taehyung üzerinden biraz genel konular üzerinden konuşmuşlardı.
Ardından etraflarında ortak tanıdıkları olduğunu öğrenmişlerdi ve şimdi de onları çekiştiriyorlardı.
"Aaa Jin Hyungla Namjoon Hyungu ayarlamaya çalıştım ben biliyor musun" diye sordu Jimin heyecanla "Çok yakışmıyorlar mı ama" diye söylendi ardından.
Jackson ise kocaman gözlerini açarak heyecanla konuştu "ne ne ne?" Dedi "ben de onları ayarlamaya çalışmıştım zamanında" diye ekleyince Jimin de gözlerini kocaman açmıştı ardından gülmeye başladılar.
İkili gülerken min kardeşler de aşağı inmeye başlamıştı Yoongi Jimini gülerken görünce o da gülümsedi. Bu adam ailesine iyi geliyordu. Herkesin yüzünü güldürebilen bir yapısı vardı.
Taehyung Jacksonın yanına geçerken yanında getirdiği ilk yardım çantasıyla yüzüne pansuman yapmaya başladı.
Jimin de heyecanla Yoongiye döndü ve konuşmaya başladı Jackson da Jimini dinliyordu gülümseyerek.
"Yoongi biliyor musun Jackson da benim gibi Namjin Hyungları ayarlamaya çalışmış" yoongi sevgilisinin kelimeleri ile gülmüştü hafifçe tekrar bir dedikodu konusu açılırken Taehyung Jacksonın yaralarını temizlemişti yaralarına bant yapıştırdığı sırada gözleri Jacksonla buluşunca Jackson ona göz kırptı.
Taehyung da onun burnuna ufakça dokunarak geri çekildi getirdiği malzemeleri sehpaya bıraktı.
Arkasına yaslandı orta da dönen sohbeti duymuyordu çünkü aklında sadece Jungkook vardı.
Yüzü darmadağındı onun da pansumana ihtiyacı vardı ama elinden bir şey gelmiyordu.
Diğerleri gece geç saatlere kadar sohbet ettiler hatta bir ara Jacksonın evindeki sinema odasına gidip film izlemişlerdi.
Taehyung ise sadece onlara katılmıştı, en azından bedenen oradaydı.
Ruhu ise Jungkookla beraber ortalıktan kaybolmuştu çoktan.
Sonunda Jacksonın ısrarları sonucu onun evinde kalmaya karar vermişlerdi.
Jackson herkese bir oda vermişti daha doğrusu Yoongi ve Jimine bir odayı vermişti kendi odasının yanındaki odayı da Taehyunga vermişti.
İki odanın arasındaydı Taehyung Jackson bir şey olursa iki tarafa da yakın olsun diye o odayı ona vermişti.
Herkes birbirine iyi geceler dedikten sonra uyumaya odasına girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viernes // Taekook
Fanfiction"Arada sırada aynaya bakmalı insan; Güzel miyim diye değil. İnsan mıyım diye." - Tuncel Kurtiz