"En azından öğrenmiş olduk sana aşık diyebilirim" dedi Jackson hüzünlü bir mırıldanmayla.
Taehyung gözlerinden dökülen yaşları silip ayağa kalktı hızlıca.
"Hyung bana güçlü olmayı öğret"
Jackson ağzı açık ayakta ona sinirle bakan çocuğa baktı bir süre "Taehyung güçlü olmak senin elinde ben sana güçlü olmayı nasıl öğreteyim?" Taehyung başını iki yana salladı "manevi anlamda değil Hyung fiziksel olarak diyorum" Jackson kararlı bakışlar karşısında başta afallasa da başını sallayıp ayağa kalktı.
"Yarından itibaren başlarız sevgilim" diyerek göz kırptı Jackson Taehyung ise gülmüştü içten bir şekilde "sana- aman seni geçireyim sevgilim" dedi Taehyung dalga geçerek.
Taehyung ilk defa bir şeyi bu kadar istiyordu.
Taehyung ilk defa fiziksel olarak güçlü olmayı istemiyordu tabii ki.
Ama ilk defa Jungkooku dövmek istiyordu, onu bi güzel benzetmek için her şeyi yapacaktı.
Jackson ona ayak uydurarak elini tutarak kapıya ilerledi. Kapıya geldikleri zaman Jungkooku evde onu sıkıştıran kızla yiyişirken gördüler.
Taehyung Jacksona dönünce Jackson bir şey demeden ona yaklaşıp önüne geçerek dudağına yakın bir yerine dudaklarını bastırdı.
Uzunca bir süre hareket etmedi Taehyung da kollarını boynuna sarmıştı onun ne yapmaya çalıştığını anlamıştı çünkü.
Kalbi kırılsa da belli etmemişti kendini tebrik edecekti bunun için.
Ayrıldıkları zaman ikili vedalaştı Jackson giderken Jungkook uzun süredir baktığı gibi Taehyunga bakıyordu Taehyung fark etti ama ona dönmeden hızlıca eve girdi.
Bakmamıştı suratına eve girince büyük çoğunluğun partiden ayrıldığını anlamıştı.
Yoongi onu görünce hemen yanına gelerek onu kolları arasına aldı ve dudaklarını yüzünün her yerinde gezdirdi arada da sevgi sözcükleri fısıldıyordu.
Taehyung abisinin sarhoş olduğunu anladı o yüzden bir şey demedi. Jiminse hemen gelip Taehyungu ondan kurtarmak istemişti lakin hesabında olmayan bir şey oldu.
Yoongi Jimini yakasından tutup dudaklarına yapıştı.
Jimin gözlerini kocaman açtı Taehyung gibi tıpkı. Tabii ki ilk defa öpüşmüyorlardı ayrıca Taehyung da aralarında bir şey olduğunu biliyordu.
Tanrı aşkına! Taehyungun önünde ilk defa öpüşüyorlardı.
İki çocuk utançla kızarırken yoongi umursamayarak Jiminden ayrıldı. Şapırtı sesi Taehyungun kulaklarından geçince çocuk yutkunarak arkasını döndü ve hızlıca odasına kaçtı.
Hem jimini utandırmak istememişti hem de kendisi utanmak istememişti.
Taehyung pijamalarını giyip yatağa girdi derin bir uykuya daldı ardından o kadar derindi ki sabah olduğunda aşağıdaki kavganın sesi bile rahatsız etmemişti onu.
O sırada sabahın ilk ışıkları ile uyanamayan öğlene doğru zorlukla kalka Yoongi ve Jungkook kavga ediyordu.
İkisi yemek yapmak için mutfağa girmişti, Jungkook Taehyungun en sevdiği yemekleri yapmak isterken yoongi o yemekleri neden yapmak istediğine anlam veremeden akşamdan kalma yemekleri yapmaları gerektiğini savunuyordu.
Sonuç olarak şimdi birbirlerine bir şeyler fırlatıp duruyorlardı.
Jimin ise korkudan kendini mutfağa kilitlemişti.
"Sana dediğimi yapsan etraf dağılmayacaktı Yoongi" diye bağırdı Jungkook "sikerim şimdi seni yavşak asıl sen beni dinlesen böyle olmazdı" diye hırladı Yoongi de.
İkili birbirini yerken atacak yumuşak bir şey bulamayınca bu sefer ikisi de aynı anda cam bir şeyler aldı eline, tam fırlatacaklardı ki merdivenlerden gelen ayak sesleri ile durdular.
Sonunda Taehyung uyanmış sesleri duyarak aşağı inmeye başlamıştı ufak bir çocuk gibi kaşları çatılmış halde aşağı indiğinde elleri hava da olan ikiliye baktı gözlerini kırpıştırarak.
"Ne yapıyorsunuz siz?" Dedi huysuzca.
Jungkook ve yoongi birbirlerine bakıp aynı anda ellerini arkalarına sakladılar.
"Hiç bir şey!" Taehyung göz devirip mutfağa ilerledi ortalık darmadağındı ama umursamadı.
Mutfağa girmek isteyince açılmayan kapıyla kaşları tekrar çatıldı.
O sırada jimin kapıyı açmıştı "Günaydın" dedi şirin bir ses tonuyla Taehyung da onun şirinliği ile aynı şekilde cevap verdi "Günaydın Jimin-shiii" mutfağa girdiğinde bir sürü çeşit yemek gördü.
"Hepsini sen mi yaptın?" Diye şaşkınlıkla sordu.
Jimin usulca başını salladı "bu mankafalar kavga edince ben de ikisinin istediğini yapayım dedim" Jungkook ve Yoongi de o sırada içeri girmişti.
"Jungkook yüzünden çıktı kavga" dedi yoongi sakince.
"Hayır Yoongi sen ilk bana spatulayı fırlattın" dedi Jungkook da sinirle.
"Kavga edecekseniz köpek gibi dışarı çıkın" diye hayıflandı Jimin.
Taehyung ise geçip masaya oturup yemeklerden yemeye başladı. Bir çoğu sevdiği yiyeceklerdi, bu yüzden yüzünde bir gülümseme oluştu.
"Taehyung Jungkookun istediği yiyecekleri çok seviyor gibi duruyorsun" dedi onu izleyen Jimin Jungkook ise oturduğu masada ağzına attığı ilk lokma ile az daha boğulma tehlikesi geçiriyordu.
"Aman Jungkook dikkat et kendine mazallah aşık olduğun insana kavuşamadan ölürsün gidersin falan" dedi Yoongi de.
Jimin tabii ki Yoongiye ikisini anlatmıştı. Yoongi ise şimdi sadece eğleniyordu onlarla.
Taehyung Jungkook'a baktı göz ucuyla ve yemeğini yemeye devam etti.
Arkadaşlar yazım hatamı görürseniz lütfen yorum yaparak belirtin hemen düzelteyim ben şimdiden özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viernes // Taekook
Fanfiction"Arada sırada aynaya bakmalı insan; Güzel miyim diye değil. İnsan mıyım diye." - Tuncel Kurtiz