Biranda yatağından doğruldu.Saçlarının dipleri terlediği için nemlenmişti.Yanına baktı Lola hala uyuyordu.İçinden ne saçma bir rüya bu ne anlama geliyor diye geçirdi.
Uzun bir esnemeden sonra yatağından kalktı ve üstüne zaten iki üç parça olan kıyafetlerinden temiz bi şeyler geçirdi.Ayağına annesinin ördüğü kalın çoraplardan geçirdi.Kapının yanındaki deri çizmelerini ayağına geçirip üstüne paltosunu alıp kulübeden dışarı attı kendini.
Köyün merkezine gitmeden önce külübenin yanındaki fıçıdan yüzünü yıkamaya niyetlendi.Fıçının içindeki su bulanmıştı.içine hep çer çöp kaçmıştı.Fıçının hemen yanında gözüne küçük bir kova çarptı.Ağzı kapalıydı.Ağzını yavaşça açmaya çalıştı kovanın ama açılmıyordu içeri doğru göçmüştü biraz uğraşmaya başladı.
Sonra hiç ummadığı bir anda kova açıldı içindeki temiz olan su yüzüne toprağa ve kıyefetlerine sıçradı.en azında yüzümü yıkamış oldum diye düşündü Katrin.Üstünün ıslaklığına aldırmayarak tarlaların yanından yürümeye başladı işe koyulmaya çoktan başlamış olan işçiler ektikleri bitkilerin halini gördüğünde lanet okuyarak onları ayıklamaya başlamışlardı.sonra yenisini ekiceklerdi .
Tüm bir iki ay boyunca verdikleri emek bir fırtınayla silip süpürülmüştü.Köyün merkezine vardığında da (merkez denemezdi aslında çok yoksul bir köydü sadece bi kaç kulübe topluluğu)küçük dükkanlar açılmaya başlamışlardı.
Cebinde 50sent çıkardı ve peynir satan çok küçük bir tezgaha uğradı.normalde çok zengin sayılmaz katrin babasının onlara ölene kadar söylemediği küçük bir miras vardı o kadar.tezgaha vardığında ''Günaydın ihtiyar Tom'' dedi neşeli bir şekilde görünmeye çalışarak.
''Pek aydınlık bir güne benzemiyor,baksana tarlaların haline''dedi tarlaları göstererek''Bu yıl kesin bir kıtlık olacak ''dedi hüzünle.''Ee sen ne istemiştin?''dedi Tom.
''Yarım dilim peynir verebilir misin?''dedi,parayı uzattı Katrin.''Bende okulu bırakıp işçilere tarlada yardım edeceğim.Okulun hiçbir yararını görmedik.'' diye ekledi.
''Haklısın okulun pek bir yararı olmuyo kikilerin yaptığı hiçbirşeyin yararı olmaz zaten.''dedi ,anlayışla'' Al bakalım!diye ekledi.'' Teşekkürler Tom''dedi, hızla tarlaların yanından geçerek kulübenin yolunu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI SERİSİ 1:MEZARLIK
Mystery / Thrillerçukurda koş,arkana bakma yoksa ölürsün Lütfen votelemeyi unutmayın, hayatımda yazdığım ilk kitap.Destekleriniz benim için çok önemli