Çok endişeliydi.Annesiyle Lola nereye gitmişti böyle? Üstelik hiç haber vermeden hem nereye gidebilirlerdi ki?
Kittylerin kulübesinin önüne vardığında derin bir nefes aldı.Gözleri dolu doluydu.Hayatında çok az ağlamıştı.Ama kardeşiyle ,annesi yoktu bu durumda neden ağlamasındı ki?
Kapıyı hızla tıklattı.Kapı gıcırdayarak geriye doğru azıcık açıldı.iki çift mavi göz onun üstüne dikildi.Sonra Katrin olduğunu anlayınca,ardına kadar açtı kapıyı.Kocaman bir gülümsemeyle ''Katrin,ne işin var burda bu saatte genelde bu kadar geç gelmezdin''dedi bakışları bu sefer birazda endişeliydi ama yüzünde hala bir gülümseme vardı.
Katrin yüzünde sıkıntılı bir ifadeyle''Kitty!Annemle Lola yoklar! Kaç saattir bekliyorum hala gelmediler.Nereye giderler ki? Çok endişeliyim en azından size haber vereyim dedim ilk sana geldim lütfen yardım et.''dedi yalvarır bir ses tonu ve ifadeyle.
Kitty ilk başta şaşırmış göründü sonra toparladı kendini hemen''Peki o zaman Veronica 'ya falan haber verip soonrada oğlanlara söyleyelim.bu karanlıkta kızkıza gidemeyiz''dedi hemen yanından paltosunu aldı,çizmelerini giydi ve annesine olayı kısaca anlatıp cevap beklmeden kapıyı kapattı.
Veronica'nın kulübelerine giderken yolda nereye gitmiş olabileceklerini konuşarak geçti.
Kulübeye vardıklarında Kitty kapıyı yavaşça tıklattı.Kapıyı Veronica'nın babası açtı.Onları görünce gülümsedi.Biraz uykulu görünüyordu.Kitty ''Şey... Bay Turner biz Veronica'yı görmeye geldik.Ona bir şey söylememiz lazımda.''dedi küçük bir gülümsemeyle.Bay Turner ''Veronica!Tatlım Kitty ve Katrin geldi''dedi.
İçeriden hafif bir gürültüyle Veronica göründü.Yüzünde biraz endişeli bir ifade vardı."Hey!"dedi küçük bir neşeyle "Ne işiniz var burda ?"diye sordu Veronica.Veronica aynı babası gibi kumral saçlı esmer kahverengi gözlü orta boylu ince yapılı güzel ve cesur bir görüntüsü olan bir kızdı Veronica Turner.
Kitty ona herşeyi anlattı ve ona gelip gelemeyeceğini sordu.Veronica Kitty'yi dinledikten sonra yüz ifadesi endişeli bir hal almıştı.
Tabii ki de gelirim dedi.Babasına da olayı kısaca anlattı ve dinlemeden çıktı.Katrin yolda yürümeye başladıklarında "Şeyy bence beylere de haber verelim.Ne olur ne olmaz diye. Ben çok endişeliyim!"dedi usulca.
Veronica biraz gücenmişe benziyordu"Ben ne güne duruyorum?"diye çıkıştı.Kitty iç çekti.Peki hadi gidip onlara da haber verelim onlar bugün hepberaber Johnların kulübesinde kalacaklardı"dedi.
Üçü birlikte karanlık yolda ( Veronica hariç) hafif korkarak ilerlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI SERİSİ 1:MEZARLIK
Misterio / Suspensoçukurda koş,arkana bakma yoksa ölürsün Lütfen votelemeyi unutmayın, hayatımda yazdığım ilk kitap.Destekleriniz benim için çok önemli