Nerde kalmışlardı ? Katrin'in tahminine göre onlar gideli 45 dakika olmuştu.Bileğinin ağrısı biraz geçmişti veya 45 dakikadır oturduğundan ona geçmiş gibi geliyordu. Biraz sıkılmaya başlamıştı. Düştüğü çukur çok karanlıktı. Sadece düştüğü oyuktan biraz ay ışığı geliyor ve onun bedenini aydınlatıyordu. Katrin'in gözleri karanlığa alışmaya başlamışlardı. Yavaşça ayağa kalkmayı denedi. O keskin acıyı bidaha hissetti ama aniden geldiği gibi anidende geçmişti.
Biraz uğraşın sonunda ayağa kalkmaya başardı.İlk başta biraz ürpermişti. Burası bir oda gibi miydi etrafı toprakla çevrili. Yoksa karanlığın devamıda var mıydı? Katrin genelde merakına yenik düşen biriydi bu yüzdende topallayarak karanlığa doğru ilerlemeye başladı.
5-10 dakika kadar topallayarak yürüdükten sonra çok hafif altın sarısı bir renk ışık görünce irkildi. Korkmuştu. Ellerini öne uzatarak tekrar karanlığa doğru ilerlemeye başladı. Biranda eli bir şeye çarptı. Bu topraktı. Eli değer deymez altın rengi bir ışık saçan yazılar sanki görünmez bir el tarafından duvara yazılmaya başlamıştı. Bir adım geri çıktı. Toprağa yazılan yazılar bitmişti. Ama yazılar farklı bir alfabe ile yazılıyordu. Yere çömelmeye çalıştı.Bileği biraz daha acımıştı ama acıyı umursamamaya çalıştı. Yere eğilince anladığı dildeki yazıyı gördü okumaya başladı. Ama bu yazı öbür yazıya göre daha kısaydı. Sanırım o yazını özeti olmalı diye düşünerek okudu Katrin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI SERİSİ 1:MEZARLIK
Misteri / Thrillerçukurda koş,arkana bakma yoksa ölürsün Lütfen votelemeyi unutmayın, hayatımda yazdığım ilk kitap.Destekleriniz benim için çok önemli