Bölüm 7

14 3 0
                                    

Tarlaların olduğu yere vardığında çalılardan yapılma küçük bir bekçi kulübesi gibi bir kulübede zamanının çoğunu geçiren  Bob'un yanına uğramak için küçük kulübeye yöneldi.

Bob tarladaki çalışanların hangi tarlada hangi ürünleri yetiştireceğini,hasat edeceğini ayarlayan kişiydi.

Tarlada çalışmak isteyenler ona gidiyorlardı ki öğrenciler hariç köyün yarısından fazlası ya tarlalarda çalışıyor yada köyde bulunan 30 hayvanla hayvancılık yapmaya çalışıyordu.

Adımlarını hızlandırdı.Bob'un bekçi kulübesine geldiğinde ''Bob!''diye seslendi.Ses gelmeyince tekrar''Bob''dedi.

''Efendim!''dedi Bob.

Katrin''Hey Bob! Ben geldim,Katrin.Sana bi şey sormam lazım!'' dedi.

Bob kulübeden çıktı.Yavaş yavaş yuruyerek çıktı.Kırmızımsı yüzünde bir çok kırışık vardı.Ortası kel olan kafasının yanlarından bir tutam saç bulunuyordu.Onlarda hafif hafif esen rüzgarda uçuşuyordu.Gülümseyerek yanında durdu.''Hangi rüzgar attı senin buraya haa!''dedi gülümseyerek.

Katrin gülümseyerek karşılık verdi.''Şey...Ben tarlada çalışmak istiyorum.''dedi Katrin Bob'un nasıl karşılık vereceğini merak ederek.

Bob'un yüzü önce düşünceli bir hal aldı sonra ''Okulun yok mudur senin?''dedi.

Katrin sessizce iç geçirdi.''Okulun bir faydasını görmüyorum Bob sende biliyorsun zaman kaybı.Bizim yaşımızdaki çocukları oyalamak için bir yol binevi.Okulda zamanımı kaybetceğime tarlada çalışırım daha iyi diye düşündüm.Hem malum fırtına çok şiddetliydi''çalışan işçileri göstererek''yani bu yıl çok çalışmasak kıtlık çekebiliriz.Bob hadi seninde işin çok ama bana bir iş vermesen başında dikilir ve işlerini halletmene mani olurum.''dedi yüzünde yumuşak ama seside tehdit edercesine bir ton kullanarak.

Bob kaşlarını havaya kaldırdı''Ee peki öyleyse...Sanırım şimdilik biberlikte çalışabilirsin sonra sana bişeyler  ayarlarım.Oradaki Daniel sana yardımcı olur''dedi Bob memnun bir ifadeyle.

''Ee hadi git başla öyleyse''dedi biberlikleri kaşlarıyla işaret ederek.

Katrin son bir gülümsemeyle arkasını dönüp biberliğe doğru  yürüdü.

YERALTI SERİSİ 1:MEZARLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin