"Sana anlattık ya John,anlamıyor musun? Gelecekmisiniz?"diye sordu Kitty.John'un sanki başka bir tercihi varmış gibi.John uzun boylu,esmer,siyah saçlı,kahverengi gözlüydü.İyi biri ve şakacıydı.Özellikle John,Brandon ve Alvin biraraya geldiklerinde dünyada değilmiş gibi kendi kafalarında takılır,saçma sapan espiriler yaparak kahkahalara boğulurlardı.
"O zaman iki dakika içeri geçinde çocuklara da anlatın olanları."dedi John.Hala uyuşuk uyuşuk davranıyordu ve bu Katrin'in sinirlerini bozmaya başlamıştı. Bekleyecek zaman yoktu belki de annesiyle kız kardeşi şuanda çok zor durumdaydılar ve Katrin'in gelmesini bekliyordular. Hayır,olamazdı bekleyemezlerdi.
"İçeri geçip onlara iki saat durumu anlatıp, sonra totolarını kaldırıp üstlerini giyinip de bize katılmalarını bekleyemeyiz.''dedi hışımla.
Kapıdan içeriye doğru bağırmaya başladı''Alvin,Brandon! Kendi dünyanızdan iki dakikalık ayrılıp buraya gelin!hemen!''dedi Katrin.
Yaklaşık yarım dakika sonra Brandon'la Alvin kapıda belirdiler. Alvin''N'oldu?''diye sordu.''Neden bu kadar sinirlendin?''
''Kitty benim yerime sen anlatsan?''diye sordu Kitty'ye Katrin.Kitty de sanki anlatmaktan bıkmış bi şekilde iç çekerek bıkkınıkla tüm olanları Brandon ve Alvin'e tekrar anlattı.
Kitty'yi dinledikten sonra Brandon''Ee,ne duruyoruz o zaman?Gidip aramaya başlasak iyi olur.''dedi yüzünde anlayışlı bir ifade vardı.
''Eh,hadi çocuklar''dedi Alvin.Bunun üzerine John,Brandon ve Alvin paltolarını ve çizmelerini giyip onlarla beraber annesi ve kız kardeşini aramak için yola koyuldular.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI SERİSİ 1:MEZARLIK
Mystery / Thrillerçukurda koş,arkana bakma yoksa ölürsün Lütfen votelemeyi unutmayın, hayatımda yazdığım ilk kitap.Destekleriniz benim için çok önemli