Bölüm 2

23 5 0
                                    

İlk turu Katrin kazanmıştı.Lola ''Of sen çok iyisin bu oyunda''dedi,parlak uzun kumral saçlarını geriye savurarak.

Katrin gülümsemkle yetindi.İkinci turu Lola kazanmıştı,daha doğrusu Katrin kazanmasını sağlamıştı az da olsa.Ama Lola bunun farkında değildi önemli olanda buydu zaten.Sonunda iki turda bitince Lola oflaya puflaya yatmaya gitti.

Onun uyuduğundan emin olunca,annesinin yanına oturdu ve ''Anne tarlalar fırtınadan mafolmuş,bu sene kıtlık çekebiliriz işçilerin çok çalışması gerek ve bende çalışmak istiyorum tarlada en azından bir faydam dokunur ''dedi çekinerek.

''Hayır Katrin! Senin okula gitmen lazım okula gider ve eğitim gürürsen belki kikilerle bolluk içinde yaşıyabilirsin.Kurtulursun bu zor yaşamdan.''dedi annesi biraz sinirli birazda sevgi dolu bir sesle.

Katrin annesinin gri gözlerine baktı.O gözlerde büyük bir yorgunluk vardı.''Anne hangi okuldan bahsediyorsun kikilerin hayır olsun diye yaptıkları zaman kaybı olan ve hiçbir şey öğrenemediğimiz o çalı yığınından mı? Kusura bakma anne ama oraya gidip boşboş oturacağıma tarlada çalışayımda bir faydam dokunsun diye düşündüm çok mu ? Ayrıca bana lütfen birdaha kikilerle bolluk içinde yaşamaktan söz etme!''dedi Katrin,az da olsa sesinin yükselmesini engelleyemezdi.

Bu köylülerin kikiler dediği insanlar gibi olamazdı asla. Onlar kendilerini bi şey sanan ve diğer fakir insanları bir ormana bırakmış zerre kadar ekmek yiyecek vermemiş insanlardı.

Bu köydeki insanlar onların yardımı olmadan hayatta kalmayı başarmışlardı.Şimdi ise annesi kalkmış ondan kiki gibi olmasını istiyordu hayır öyle olmayacaktı.

''Okula gitmeyeceğim anne bu saate kadar boşboş oturtuyorlar hiçbir faydası yok!Yarın çalışmaya başlarım.''dedi ve odadan çıktı.

Yerde Lola'nınkinin yanında serili olan döşeğinin içine kıvrıldı yorganı boynuna kadar çekti.Lola'ya göz attı.Keşke hep öyle kalabilseydi keşke büyümeselerdi.

Aslında kendiside çok büyük sayılmazdı yalnızca 14 yaşındaydı ama 14 yaşındaki bir kıza göre daha olgun görünüyordu.Siyah saçlarını geriye attı ve uykuya dalmaya çalıştı.

YERALTI SERİSİ 1:MEZARLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin