@ayazderler
Sey
Dun icin
Kusura bakma ya
Uyuyordum ya
Bilerek olmadıSıkıntı değil
Gercekten mi
Evet
Affettin yani
Evet
Kizmadin mi
Hayır
Ama beni ittirip kactin bildigin
Ani bi karardı
Peki
Ee napıyosun bugunEvde durmayı planlıyorum
kitabi bitiremedim halaYaa
Bu askam sevdigim bi sarkıcının konseri var
Biletim de var
Gitmek ister misinÜzgünüm
Nedenn
Konser sevmiyorum
Anladım
O zaman
Birlikte dolaşmak ister misin
Hem sana buraları da gezdiririmBu akşam mı
Evet
Konser?
İstemiyorum dedin ya
E bilet almışsın
Evet
Ama sorun değil
Arkadaşıma veririmPara vermişsin o kadar gitsene
Tek başıma gitmek istemiyorum
Arkadaşınla git
Onunla gitmek de istemiyorum
Anladım
Eee
Biraz kitap okuyacağım
Yazarım sana olur muPeki
Burdayım ben
(Görüldü)---
Tuğkan konsere gidip gitmeme konusunda kararsızdı. Konserleri sevmezdi fakat içinde bir yerlerde ilk defa duyduğu bir ses, orada olması gerektiğini söylüyordu. Konserlerin ne kadar gürültüğü olduğunu her aklına getirdiğinde başı ağrımaya başlıyordu bile, ama içindeki ses; buna değeceğini söylüyordu ve ağrısını dindiriyordu, orda olmalıydı. Evet, gitmeye karar vermişti.
---
@ayazderler
Ayaz
Efendimm
Konser kaçta
9da basliyor neden
Hala gitmek istiyor musun
Gelicek misinnnn
Evet
OLEYYY
Yani sey
Tesekkur ederim
Pisman olmayacaksinBence de
Sey 8de ciksak olur mu
Yürüyerek giderizTamam
Ben hazırlanmaya gidiyorum konusuruz tamam mii
Tamam
Baybayyy
(Görüldü)---
Ayaz akşam için kıyafet seçmeye başlamıştı. Ne giymesi gerektiğini bilmiyordu, tek bildiği o kahvelerin de orada onunla birlikte en sevdiği şarkıları dinleyeceğiydi. Aklına derin kahveler geldiğinde yapabildiği tek şey gülümsemekti. Her neyse, biraz daha giyinmek yerine aptal aptal gülümserse herşeyi kaçıracaktı, konseri, kahveleri. Dolabını açıp boydan boya baktı. Uğurlu crop tişörtünü çıkardı, evet bunu giyecekti. Üstüne de tulum giyecekti böylece muhafazakâr amcaların 'gençlik bitmiş' adlı kompozisyonlarını duymak zorunda kalmayacaktı.
Seçtiği şeyleri giydikten sonra makyaj da yapmak istemişti, tuğkan nasıl onu beğenirdi bilmiyordu ama göze hoş gözükecek hafif bir şeyler yapmanın en doğrusu olduğunu düşündu ve hafif kontür, hafif allık sürdü. Gözaltına siyah kalem sürüp sürmemek arasında kaldı. Daha sonrasında kombinine çok ağır geleceğini düşünüp sürmedi. Takı olarak yine o kolyeyi takacaktı, tanışmalarını sağladığına inandığı kolye. Bir kaç yüzük de ekledi kombinine. Hazır olduğunu düşünüyordu. Saate baktı, çıkmalarına 2 saat vardı. Tuğkanın fikrini değiştirmesinden korktuğu için tekrar yazdı.
---
@kimbutugkan
Bak geliyosun di mi
Son anda kacmak yokGeliyorum
Acaba biraz erken cikip biseyler mi yesek
Konser biraz uzun surebilir cunku
AcikirizSen bilirsin
Acsan yiyelim ben acim
Tamam o zaman
O zaman 40 dakika sonra plaj girisinde bulusalim mi
Tamam
Baybayy
(Görüldü)‐--
"Beklenen görüldümü de yediğime göre rahatça hazırlanabilirim"
Ayaz kendi kendine konuştuktan sonra telefonunu sarja taktı ve aynadan kendine baktı. Gülümseme çalıştı biraz, onun yanında kaba ve ayı gibi gülmek istemiyordu. Yaklaşık 10 dakika ayna karşısında kendi kendine gülümsedikten sonra odasından çıktı. Mutfaktaki annesine dışarı çıkacağının haberini verdi. Tekrar odasına döndü ve yaptığı şeyleri saydı, eksik bir şey olmasını istemiyordu.
Herşeyin hazır olduğuna emin olduktan sonra saate baktı. Hala 20 dakika vardı ve yapacak hiçbir şeyi yoktu. Belki de dışarı çıkıp ona hediye bakmalıydı, ama niye, bi sebebi yoktu. İçinden öyle gelmişti. Telefonunu şarjdan çıkarıp aynadan kendine baktı, çalıştığı gülümsemelerden en tatlı olanını koydu yüzüne. Beğenmişti, umarım o da beğenirdi. Küpe takmayı unuttuğunu fark etti ve odasına gidip sallanan küpelerini aldı. Aynadan baktı ve güzel gözüken iki tanesini taktı. Şimdi hazırdı.
---
Ayaza asigim
Ayazim da ayazim
Bu kitap bittiginde agir depresyona giricem yasama sebebim ayazAayaaazzzzzzz😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyu Sevmiyorum! | BxB | Tamamlandı
Romanceİki kişi. Birbiriyle alakasız/zıt iki kişi, nasıl anlaşıp aşık olabilirler ki? Hemde biri diğerini suya itmişken. BxB 🌈