9

214 13 14
                                    

@kimbutugkan

Napıyosun
(21.37)

Kitap okuyodum
Sen

Oturuyorum
Sıkıldım
Dışarı mı çıksak

Şimdi mi

Evet

Nereye

Bilmiyorum
Belki lunapark

Kalabalık olmaz mı

Haklısın
O zaman
Film izlemek ister misin

Olabilir
Nerde

Bizde izleyebiliriz

Tamam

Plaj girişinden alıyım mı seni o zaman

Tamam 20 dakikaya gelirim

Baybayy
(❤Mesaj beğenildi)

---

Ayaz hızlıca evi toplayıp giyindi. Sonrasında Tuğkanı almak için evden çıktı. Plaja yürürken ne izleyebileceklerini düşündü. Tuğkanın film izlemeyi sevmediğini biliyordu, ama kabul ettiyse hoşuna gidecek bişey izlemelilerdi. Aslında Ayaza kalsa Call me by your name izletirdi. Ama Tuğkan bundan hoşlanmayabilirdi, ve o da bunu istemezdi. En sonunda Suicide Squadın güzel olabileceğine karar verdi. Yine de Tuğkan geldiğinde onun da fikrini alacaktı.

Tuğkan gelene kadar plaj girişinde telefonuna bakarak bekledi. Ya o biraz erken gelmişti ya da Tuğkan geç kalmıştı. En sonunda Tuğkan geldiğinde birlikte eve yürümeye başlamışlardı. Giderken de ne izleyeceklerine karar verdiler. Suicide Squad ve Birds of Prey arasında kalmışlardı. Sonrasında Ayaz üstün zekasını kullanarak ikisini de izlemeyi önerdi. İkisininde kafasına yatmıştı bu fikir. Karar verdiklerinde eve varmışlardı.

"Odamda mı izleyelim, salonda mı"

"Fark etmez"

Ayaz tam fikir sunacakken ablası odasından çıkmıştı. Evet Ayazın da ablası vardı. (Napsam onlara da mı kitap cikarsam kizz). Yanlarına gelmişti. Fakat Tuğkanı tanıyamamıştı.

"Merhaba, senin adın ne?"

"Tuğkan"

"Oh, Ayazın son günlerde bashetti-"

"HAYIR! Bu o değil ya ablacım o başkası karıştırdın"

"Haa peki"

"Tuğkan biz odamda izleyelim ablam şimdi burda dizi falan izler"

"Yok çıkıyorum ben 2-3 saate gelirim"

"İyi"

Ablası salondan ayrıldı, birkaç saniye sonra giriş kapısının sesi duyuldu. Şimdi evde sadece ikisi vardı.

"O zaman, Suicide Squad açıyoruz di mi"

"Evet"

Tuğkan koltuğa oturdu, Ayaz ona filmi açması için kumandayı verdi ve içeri gitti. Tuğkan filmi açtığında içeri elinde bir battaniye ve cipsle geri döndü.

Suyu Sevmiyorum! | BxB | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin