"Ayaz senden hoşlanıyor olmalı"
Tuğkan art arda gelen kelimelerle şok olmuştu, beyni durmuşa dönmüştü. Kıza öylece bakakalmış, söylediği şeyleri sindirmeye çalışıyordu.
"Saat kaç?"
Ayaz esneyerek içeri girmişti. Seslerden dolayı uyandığını düşünmüştü Tuğkan.
"1 buçuk olmuş canım, sen niye uyandın"
Ayaz uykulu gözlerle tuğkana baktı. Burda olmasını beklemiyor gibiydi.
"Sen niye gitmedin Tuğkan?"
Tuğkan düşündü. Çok zor bir soru değildi ama bi cevabı yoktu.
"Şimdi gidiyordum"
Diyip kalktı ve Ayazın ablasına el salladı. Odadan çıktı ve peşinden gelen Ayazla dış kapıya gitti. Ayakkabılarını giyerken Ayazında ayakkabılarını çıkardığını fark etti.
"Sen gelme uykun açılmasın ben giderim"
"Hayır kaybolursun"
"Bulurum ben sorun değil, git uyu"
Ayaz portmantodan hırkasını alıp giydi.
"Plajın oraya kadar geliyim en azından"
Ayakkabılarını giymek için eğilmişti ki Tuğkan onu durdurdu.
"Gerçekten gerek yok, yakın zaten bulurum ben"
"Peki, ama gidince haber ver"
"Tamam"
Birbirlerine el salladıktan sonra Tuğkan evden ayrıldı. Ayaz koşarak balkona çıktı ve gidişini izledi, esneyerek.
---
Tuğkan deniz kenarında bi banka oturmuş Ayazla yaşadığı şeyleri düşünüyordu. Birden girmişti hayatına, 1 haftada yapabilecekleri herşeyi yapmışlardı.
Birlikte konsere gitmişlerdi, evde film izlemişlerdi, hatta onunla sahilde bile buluşmuştu. Düşünürken fark etti ki diğer arkadaşlarıyla böyle şeyler yapmıyordu. Onlar davet etsede Tuğkan reddediyordu, ama Ayaz istediğinde hayır diyememişti. Yine de bu ihtimali hiç göz önünde bulundurmamıştı. Ayazın eşcinsel olduğunu öğrendiğinde de çok üstünde durmamıştı. Sanki kendisine aşık olması imkansızmış gibi düşünmüştü. Kabul etmek istememiş de olabilirdi. Bilmiyordu.
"Şey, oturabilir miyim?"
Tuğkan düşünce bulutlarından sıyrılıp ona seslenen kıza baktı. Yanındaki boş yere bakıp biraz daha yana kaydı ve başını salladı.
"Kusura bakma, biraz başım döndü de, düşünmeni böldüm sanırım"
"Sorun değil"
Kız başını sallayıp önüne döndü.
"Buralarda mı oturuyorsun?"
Tuğkan ona döndü ve başını iki yana salladı.
"O zaman burda yanlız oturduğuna göre kafan bi şeye karışmış falan olmalı, doğru muyum"
Tuğkan kızın yüzünü inceledi. Tanıyıp tanımadığını sorguluyordu kendince. Onu bu kadar hızlı anlayabilen 3-4 kişi olmuştu hayatında, fakat kız onlardan biri değildi.
"Kusura bakma, belki yardıma ihtiyacın vardır diye söylemiştim, sen benimle bankını paylaştın, ben de seninle birkaç fikir paylaşabilirim belki"
Tuğkan başını salladı. Kız Tuğkana dönüp baştan aşşağı süzdü, gözü Tuğkanın yüzüğünde takılı kaldı. Sonra Tuğkanın yüzüne bakarak konuştu.
"Yanlış anlama ama, eşcinsel misin?"
Tuğkan başını iki yana salladı.
"Arkadaşım hediye etti"
"Oh, kusura bakma. Pride bayrağı olunca, öyle sandım. Her neyse, seni bu soğukta burda tutan şeyi anlatmak ister misin?"
"Arkadaşım, sanırım benden hoşlanıyormuş..."
Tuğkan dakikalarca yaşadıkları şeyleri anlattı kıza, kızda arada fikrini belirterek onu dinledi.
"Bunu sana söyleyen kişi, ablasıydı değil mi"
Tuğkan başını salladı.
Kız bi süre düşündü, arada Tuğkana baktı. En sonunda fikrini paylaştı.
"Homofobik misin ya da destekliyor musun bilmiyorum ama anladığım kadarıyla konuşucam. Eğer bunu söyleyen ablasıysa muhtemelen doğrudur, bi insanı gerçekten en iyi tanıyan insanlar genelde abla ve ya abileridir. Eğer o çocuğun eşcinsel olduğunu da biliyorsa, ki biliyormuş, muhtemelen o çocuk senden hoşlanıyordur. Belki de daha fazlası olabilir. Sonuçta kısa bi süre önce tanışmışsınız. Hatta çocuk seni konsere bile götürmüş, en sevdiği grubun konserine. Kim 4-5 günde tanıdığı birini konsere götürür ki."
Tuğkan kızın söylediklerini haklı buluyordu, ama şokunu da atlatamıyordu. Bu onun için kolay bir şey değildi, ilk defa birisine karşı böyle şeyler hissediyordu, onun bir erkek olması ya da bu kadar kısa sürmesi gibi basit korkuları yoktu, ya da ailesinin kabullenemeyeceği gibi. Korktuğu şey, eğer Ayazın ablasının ve bu kızın söylediği şeyler doğruysa, kendi hisleri Ayazın duygularını karşılamaya yetecek miydi?
---
İşk defa yazdigim bi bolum hakkinda bu kadar gurur duyuyorum. Oyle cok aham saham olmadi ama benim yazdiklarim arasinda en iyisi bu bolumdu bence, baslari biraz karisikti ama olsun beya. İnsallah guzel gidiyodır ablaBolumu kontrol etmeden atiyorum insalah hata yoktur FİNALE 2 BOLUM KALDİİİ!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyu Sevmiyorum! | BxB | Tamamlandı
Romanceİki kişi. Birbiriyle alakasız/zıt iki kişi, nasıl anlaşıp aşık olabilirler ki? Hemde biri diğerini suya itmişken. BxB 🌈