8

213 10 10
                                    

Ayaz yolda yürürken karşıdan gelen iki kişi gözüne çarpmıştı. Yaklaştıklarında onlardan birinin Tuğkan olduğunu anlamıştı, fakat yanındakini tanıyamamıştı. Gülüşerek yürüyorlardı. Tuğkanı ilk defa bu kadar eğlenirken görmüştü, sevgili gibi gözüküyorlardı. Tuğkan kafasını yanındakinden çevirip önüne baktığında, ayaz onları bölmemek için ani bir kararla koşmaya başlamıştı. Bu kararın hiçbir mantığı yoktu. Sadece iç güdüleri öyle yapmasını söylemişti.

---

@Ayazderler

Bugün seni gördüm
(20.13)

Hiç fark etmedim
Nerde

Dışarda da adını bilmiyorum
Sahilin oralarda
Ama koşuyodun

İşim vardı fark etmemişim
Yanında biri var mıydı

Evet

Hiç fark etmedim

Bakıştık gibi hatırlıyorum ama
Yanlış hatırlıyorum o zaman

Olabilir
(20.15)

Yanındaki kimdi
(20.18)

Arkadaşım

Sadece arkadaş mısınız

Evet
Neden

Bilmiyorum
Bi kız seninle nasıl arkadaş kalabilir ki

Saol ya

Ya
O anlamds
Demesim
Hani cok yajısıklısın ya
O acidan dedim.

Ahhahshs anladım
Yok kuzenim o benim

Anşadım
Güzelmiş ama

Beğendin yani

HSYIR
Kız o
Escinselim ben

Biliyorum

Zorbasin

O kadar da değil

O kadar

İyi bakalım

Canım sıkılıyor

Kafede oturuyoruz
Gelmek istersen
Gelebilirsin
Hem tanıştırırım sizi
Belki biseksüelsindir

HAYIT
DEİFLİM

Ahshsjhsja sakin ol

Hangi kafedesiniz
Yakınsa gelirim

Bilmiyorum ki
Bekle bakıyım
Bistroymuş

Yakın
10 dakikaya gelirim

Tamamdır bekliyoruz

Baybayy
(Görüldü)

---

Ayaz hazırlanıp kafeye girdiğinde ikiliyi yine eğlenirken bulmuştu. Kendini biraz garip hissediyordu. Sanki aralarında fazlalıkmış gibi, ama onu buraya Tuğkan çağırmıştı, yani fazlalık olmamalıydı.

Yanlarına gittiğinde Tuğkan onu fark etti ve yanına oturmasını söyledi. Karşılarında oturan kız elini uzattı ve adını söyledi.

"Tuğçe ben, Tuğkanın kuzeniyim"

"Ayaz"

Hafifçe elini sıktı ve bıraktı.

"Nasılsın"

Tuğkan onu soru yöneltince ona döndü, gülümsedi ve cevap verdi.

"İyiyim, sen"

"İyiyim bende"

"Bişey sorucam bölüyorum ama, az önce fark ettim, senin kolyen Tuğkanın yüzüğüne benziyor"

Tuğkan parmağına baktı, sonrasında Ayazın kolyesine baktı hafifçe gülümserken.

"Çok yakın olmalısınız"

Ayaz Tuğçeye bakıp gülümsedi.

"Evet, yakınız"

Cevabı Tuğkan vermişti. Ayazda ona bakıp başını salladı

'Çok yakın' diye içinden geçirdi.

Bir süre sohbet ettiler.

"Ay ben bi lavaboya gidip makyajımı tazeliyim geliyorum"

Diyip masadan kalktı Tuğçe.

Onun kalkmasıyda Tuğkan Ayaza döndü.

"Sevdin mi?"

Ayaz bi süre düşündü, hesapladı. Aslında pek sevmemişti. Tuğkana kendisinden daha yakındı ve bunu kıskanmıştı. Kız çok güzeldi. Tuğkanın onu sevmesi, kendisini sevme ihtimalinden daha fazlaydı. Ama onlar kuzenlerdi, yani imkansız olmalıydı.

"Sevdim"

Ne olursa olsun sevmediğini söyleyemezdi. Birazcık yalan, birazcık da samimiydi.

"O da seni sevmişe benziyor"

"Ya sen"

Düşünmeden söylemişti Ayaz, farkına vardığında yutkundu. Gözlerini kaçırdı, bir yandan da cevabı bekliyordu.

"Bende"

Ayaz afallamıştı, hayırdır Tuğkiş aşık mısın?

Gülümsedi ve doğal davranmaya çalıştı, beklediği cevap buydu, ama kendisinden duymak güzel gelmişti. İçindeki küçük mutluluğun verdiği sıcaklığı Tuğçenin gelip "ne hakkında konuşuyorsunuz" demesi bozmuştu.

"Hiç, sohbet ettik"

Tuğkan cevap verdiğinde Ayaz garipsemişti. Cevabını değil de cevap vermiş olmasını, bu kadar atılgan biri değildi. Tuğçeyle gerçekten yakın olmalıydılar.

Tuğçenin telefonu çaldığında sohbetleri bölünmüştü. Telefonu açtı ve bir dakika sürmeden kapattı.

"Annem aradı, eve gitmem lazım. Tanıştığımıza çok memnun oldum"

Çantasını toplarken Ayazla vedalaşıyordu. Sonrasında ayağa kalktı ve Tuğkanla birbirlerine sarıldılar. Ayaza el salladıktan sonra yanlarından ayrıldı.

"Güzelmiş"

"Öyledir"

Başını salladı ve içeceğinden bir yudum aldı.

---

Ablam bunı burda bitiriyom xunkı devamini tazamiyom xunku  decami yok mlsf nasip kismet optum bay gomdum say oy vermen lazim

Suyu Sevmiyorum! | BxB | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin