6

243 13 15
                                    

BU ARADA BU BOLUME OZEL PL YAPTOM SPOTİFYDAN ADİ tuğkayaz bolumu okurken dinleyebilrisiniz😍😍
---

"Merhabalar"

Direnç ve doruk sahneye gelip herkesi selamladıktan sonra yerlerine geçti ve kısa bir konuşmadan sonra ilk şarkı olarak, ilk şarkıları olan Gökyüzü'nü söylemeye başladılar.

Ayaz o kadar heyecanlıydı ki, en sevdiği şarkıya odaklanmaktansa yanındaki adamın eğlenip eğlenmeyeceğiyle ilgileniyordu. Onu konserden daha önemli görüyordu da diyebiliriz. Arada kafasını sahneye çeviriyor, şarkıya eşlik ediyor, sonrasında tekrar Tuğkana dönüp eğlenip eğlenmediğini kontrol ediyordu. Tuğkan halinden memnun gözüküyordu. İlk şarkıları bittiğinde doruk şöyle bir soru yöneltti topluluğa:

"Keyifler nasıl, çiftler görüyorum. O zaman bunun hatrına Beni Tamamla?"

Kalabalıktan onaylayan sesler gelince istenilen şarkıyı söylemeye başladılar. Ayaz yine Doruğa bakmaktansa Tuğkana bakıyordu. Bundan 1!2 hafta önce en sevdiği insan Doruktu, şimdiyse ona benzeyen, onun kadar güvende hissettiren çocuktan gözlerini ayıramıyordu. Tuğkan bakışları üzerinde hissetti ve ona çevirdi gözlerini.

"Noldu?"

Ayaz öylece gözlerine bakakalmıştı, cevap vermesi gerektiğini biliyordu, ama verecek cevabı yoktu. Tuğkan kaşlarını kaldırıp soruyu tekrarladı.

"Hiçbişey, eğleniyor musun"

Sıcak gülümsemesini yüzüne yerleştirip verebileceği en basit, ama Ayazın bütün dengelerini bozan cevabı verdi.

"Evet"

"Sevindim"

Yavaş yavaş ortam daha eğlenceli geliyordu, sevdiği şarkıları canlı bi şekilde duymak Ayaza iyi gelmişti. Yanında sevdiği adam, karşısında favori grubu. Ondan daha mutlusu yoktu henüz.

Ellerim Seni İstedi çalmaya başladığında Ayazın kalbi normalden 3 kat fazla kan pompalamaya başlamıştı, biraz daha böyle devam ederse bayılabilirdi. Cesaretini toplamaya çalışıyordu, eğer şansı yaver giderse herşey mükemmel olabilirdi.

"Benden nefret ettiğinde çiçekler solardı.
Kendini benden saklarken, bulutlar ağlardı."

Kısmını söylerken Ayazın yapabildiği tek şey Tuğkana hayranlıkla bakmaktı. Ona bakarak dudaklarıyla şarkıya eşlik ediyordu.

"Kokun doğaya karışmış, denizler sen kokuyor.
Ve gözlerinde bir yalvarış, ellerin beni istiyor."

Tuğkan gözlerini Ayaza çevirdiğinde Ayaz şarkıyı söylüyordu, sadece Tuğkanın duyabildiği bi yükseklikte, ona söyler gibi. Tuğkanın ona baktığını fark ettiğinde gülümsedi ve söylemeye devam etti. Tuğkan da ona gülümsedi ve gözlerini sahneye döndürdü.

Birkaç şarkı daha çaldıktan sonra doruktan şöyke bir soru yükseldi.

"Saat geç olduğuna göre, son bir parça daha çalalım. Hmm, Düşlerim zifiri Karanlık nasıl"

Kalabalık tekrar onaylayan sesler çıkardığında şarkıyı çalmaya başladılar.

Fakat Ayazın aklındaki tek şey tuğkanın gülümsemesiydi. Ona bakıyor ve gülümsemesini aklına getirip gülüyordu. Kafasını sahneye çevirip son şarkının keyfini çıkarmaya karar vermişti, sonuçta o kadar para vermişti yahu.

Tuğkan ona dönüp şarkının ona verdiği mutluluğu izlemeye başlamıştı. O kadar eğleniyordu ki, Tuğkanı gülümsetmişti. Tamam kabul etmişti Tuğkan. Burada bulunmak onu yeterince mutlu etmişti ama Ayazım eğlendiğini görmek daha da mutlu etmişti, hatta içinde bir yerlerde, bir şeylerin hareketlenmesini sağlamıştı.

Son şarkı da bittiğinde acelesi olanlar çıkmaya başlamıştı.

"Şey biraz bekleyebilir miyiz, Doruktan imza alacağım da"

"Tabi"

Her ne kadar Tuğkana hayran kalsa da, Doruktan bir imza almadan ayrılamazdı konserden. Ayaz masadan ayrılıp Doruktam imza almaya çalışanların arasına girmişti. Tuğkanda uzaktan onu izliyordu.

İmzasını aldıktan sonra büyük bi mutlulukla Tuğkanın yanında döndü ve kolunu gösterdi.

"Baakk"

Tuğkan çocukça davranışına güldü. Ayaz da onunla birlikte güldü. Sonrasında birlikte dışarı çıktılar.

"Şey, biraz yürümek ister misin"

"Tabi"

Deniz kenarı bi yere gitmeye karar verdiler. Yürürken Ayaz sürekli Doruktan bahsediyordu, ve konserin ne kadar muhteşem olduğundan. Tuğkan sadece ona sorduğu soruları cevaplıyordu. Onun dışında söylediği şeylere gülerek ve başını sallayarak cevap veriyordu.

Ayaz bir iki adım önden gidiyordu. Fakat gözleri yol dışında heryerdeydi, denizde, gökyüzünde, kolundaki imzada. En sonunda birine çarpacağından endişelenmişti tuğkan.

"Aa tuğkan bak buraya kalp çizmişş"

Ayaz kolundaki küçük kalbi Tuğkana gösterdi, ufacık ama tatlı bi kalpti.

"Bunun dövmesini yaptıracağım"

Kolundaki kalbe bakarak önden yürümeye devam etti. Birine çarpana kadar.

"Ay, pardo-"

Çarptığı çocuk Ayaza bakarak güldü, sonra arkasındaki Tuğkanı süzdü.

"Oo ayaz bey, yine bulmuşsunuz yalayacak birini"

Ayaz korkmuş gözlerle yabancıya bakıyordu. Tuğkan olayı anlamamıştı, ama Ayazı üzen birinin olması onu sinirlendirmişti.

"Onunla da bir iki hafta takılıp aldatacak mısın"

"Ben- ben seni aldatmadım! Sen aldattın"

Ayaz güçsüz sesiyle bir şeyler mırıldandı.

"Hah, yine yalanlar"

Tuğkan boş boğaz yapan çocuğa dayanamamıştı.

"Uzaklaş"

Çocuk gözlerini Ayazdan çekip ona yöneltmişti.

"Ayaza güvenecek kadar aptal olmalısın, sizinle uğraşmayacağım. Aptallar"

Söylenerek yoluna devam etti serseri çocuk. O gittiğinde Ayaz Tuğkana döndü, dolu gözleriyle Tuğkanın gözlerinin içine baktı. Endişeli gözüküyordu. Ayaz acılarına dayanamayarak sonuçlarından korktuğu bir şey yaptı, Tuğkana sarıldı ve kafasını onun boynuna gömdü.

"Özür dilerim"

Sessizce mırıldandığında Tuğkan endişelenmişti. Ellerini sırtına doladı ve yukarı aşşağı sıvazlamaya başladı.

"Özür dileyecek bişey yapmadın Ayaz, şurada oturup sakinleşmek ister misin?"

---
Slm illa bi yerden kaos cikarmasam olmuyo mlsf uzulmeyin hrsy ck guzle oluucak azimcalisma mutluluk🤟🏻 hadieyw

Hic oy vermiyosunuz kiriliyorum bakiyouem okunma var oy 0 kirici!!!!

Suyu Sevmiyorum! | BxB | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin