5

256 15 2
                                    

Ayaz hediyesini aldıktan sonra buluşacakları yere varmıştı. Biraz erken gelmişti fakat sorun değildi. Telefonunu çıkarıp yansımasından saçını düzeltti ve onu karşılarken yapmayı planladığı gülümesemesini takındı. Çok tatlı gözüküyordu. Ekrandan kendine bakarken bir bildirim geldi.

---

@kimbutugkan
Geliyorum

---

Mesajı beğendi ve telefonu kapatıp cebine koydu. Hediyesinin poşetini aralıyıp kontrol etti. Şimdi mi vermeliydi yoksa sonra mı karar verememişti. En doğru zamanı bekleyecekti.

Bir kaç dakika sonra Tuğkan yanına gelmişti sonunda. Üstünde beyaz bir tişört vardı. Altında siyah kot pantolon ve ona uyumlu kot ceket giymişti. Bu sıcakta kot ceket ne alakaysa diye geçirdi içinden Ayaz. Planladığı tatlı gülümsemeyi yüzüne koydu.

"Hoşgeldinn"

"Hoşbuldum"

"Ne yemek istersin"

"Fark etmez"

"O zamann, çok aç mısın?"

Sessizce kafasını iki yana salladı Tuğkan. Gelmeden önce biraz yemişti.

"O zaman waffle yiyelim mi?"

"Sen bilirsin"

"Tamamm"

Elindeki pakede baktı Ayaz. Hayır şimdi vakti değildi. Kafasını hızlıca iki yana sallayıp yürümeye başladı. Tuğkansa bir iki adım gerisinden onu takip ediyordu. Yavaşlayıp birlikte yürümelerini sağladı Ayaz.

"Şey, konser Perdenin Ardındakiler'in konseri, söylemeyi unutmuşum"

Kafasını ona çevirip kaldırıp cevabını beklemişti, aralarında çok boy farkı yoktu ama yine de vardı.

"Tamam"

Ayaz cevabı duyduğunda önüne bakıp doğru yere gittiklerini onaylıyıp konuşmaya devam etti.

"Sever misin"

"Pek türkçe dinlemem, ama güzeldir sanırım?"

"Beğeneceksin, zaten mutlaka duymuşsundur bir iki şarkısını"

"Bilmiyorum"

"Sen ne tarz dinliyosun?"

Gözlerini ona çevirdi. Yere bakarak yürüyordu ama hiçbir yere çarpmıyordu.

"Kayalıklarda dinlediğim tarzda"

"Anladım. Çok beğenmiştim o şarkıyı, adı ne?"

Dinledikleri şarkıyı hatırlamıyordu. Ama dinlerse tabiki hatırlayacaktı. Belki kahve gözleri, belki de şarkıyı.

"Hangisini?"

"Şey işte, ilk dinlediğimiz"

"Hatırlamıyorum"

"Hmm. Geldik bu arada, burası"

Güzel bir kafeye girmişlerdi. İlerideki masalar deniz manzaralıydı. Oraya oturmanın güzel olabileceğini düşünüp oraya ilerleri Ayaz. Tuğkan da peşinden geliyordu yine.

"Buraya oturalım mı?"

"Olur"

Sessizce masaya yerleştiler ve siparişlerini verdiler. Siparişlerini beklerlerken Ayaz içindeki meraklıyı susturamadı.

"Eee, kitap okumak dışında ne yapıyosun?"

"Arada resim çiziyorum, onun dışında pek hobim yok"

"Aayy, ne çiziyosun"

"Portre"

Ayazın kaşları havalanmıştı, çok merak etmişti nasıl çizimler olduklarını ama sormaya da çekiniyordu. Sürekli konuşmasından ve sorular sormasından rahatsız olmasından korkuyordu Tuğkanın.

"Göstermemi ister misin?"

"Ay, evet!"

Tuğkan minik bir gülümsemeyle telefonunu çıkarıp çizimlerinin olduğu hesabı açtı instagramdan. 0 takipçili gizli bir hesaptı, telefonunda yer kaplamasın diye buraya atıp siliyordu çizimlerinin fotoğrafını. Telefonu ayaza çevirip gösterdi.

Ayaz ağzı açık bir şekilde her bir çizimi dikkatle inceliyordu. Tuğkanın bu kadar yetenekli olmasını beklemiyor gibiydi. Fotoğraflar bitince tupkan telefonunu kapatıp iç cebine koydu ceketinin.

"Çok iyiymiş"

"Saol"

"Hesabın ne, takip edeyim"

"Şey.."

Cümlesi bitmemişti, ama devam ettiremezdi. ne diyecekti: hayır sadece benim kullandığım özel bir hesap mı. İçeridekileri gördü zaten.

"Akşam atarım"

"Oleyy"

Sonunda siparişleri geldiğinde ara ara sohbet ederek yiyorlardı. Sonrasında ayazın aklına konser geldi ve saati kontrol etti.

"Az kalmış, bitirdik zaten kalkalım mı?"

"Tamam"

Hızlıca kalktılar ve hesabı alman usülü ödeyip kafeden çıktılar. Konser kafe tarzı bi yerde yapılıyordu ve biletler olur olmaz da bitmezse diye erken gelen bazı insanlara veriyorlardı. Fakat ayaz zaten bilet aldığı için o korkunç 8 metrelik sıraya girmelerine gerek kalmamıştı. Yandaki diğer kapıdan girip içerideki görevliye biletleri gösterdi ve içeri girmelerini sağladı. İçeride kapıda bekleyen kadına bileti tekrar gösterdi ve kadın onları masalarına götürdü

"2 kişi misiniz yoksa gelicek var mı"

"İkimiziz sadece"

"Anladım, yanlız oturmak istiyorsunuz değil mi"

"Evet"

Ayaz kadınla anlaşırken Tuğkan Ayazın arkasında ortamı inceliyordu. Kadın onları iki kişilik bir masaya götürdükten sonra konser hakkında bilgi verip yanlarından ayrıldı.

"Ee, nasıl hissediyosun"

"Normal, sen"

"Heyecanlıyım, ilk Perdenin Ardındakiler konserim"

"İlk konserim"

Tuğkanın söylediğine gülmüştü Ayaz, ilk konseri olmasına rağmen ondan da sakindi.

"Çok seveceksin"

Umarım, diye geçirdi içinden

---
Slm konsrr kismini baska bolumde yazmak istedigim icin burda bitiriyorym mlsf

BU ARADA SOK GECİRDİM GOLDEN DAYS 4K OKUMA OLMUS SAKA Mİ BEN 2 KİSİ OKUR SANİYODUMDÇSMDŞSÖPSKDDL

Ben bunu yazarken 4kydi suan 18k abla 😭😭😭😭😭

Suyu Sevmiyorum! | BxB | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin