Ayazın ailesine iyi geceler dileyip birlikte odaya geçmişlerdi. Aradan geçen 4 aydan sonra ayaz öyle özlemişti ki, tuğkanın yanından hiç ayrılmıyordu. Zaten aynı evde ne kadar uzak kalabilirlerdi ki.
Ayaz tuğkanı elinden tutup yatağa oturttu, kendisi de yanına oturdu. Sessizce birbirlerini izlerken Ayaz içinden şimdi ne yapsak diye düşünüyordu.
"Film izlemek ister misin?"
Tuğkan hafifçe başını salladığında masadan telefonunu alıp geri yerine geçti
"Yatarak izlesek daha rahat olur."
Tuğkan bunu mantıklı bulup yarı oturur şekilde yatağa uzanmıştı, ayaz da yanına gelmiş yorganı da bellerine kadar çekmişti.
"Ne izlesek?"
"Hiç bilmiyorum."
Dedi Tuğkan arada kalan kolunu ayazın omzuna koyarken.
"My Policeman izleyelim o zaman, merak ediyordum."
Tugkan hafifçe başını sallıyıp ayazın açtığı filme odaklandı.
...
Aradan 1 saate yakın zaman geçmişti. İkisi de birbirleri izliyor diye katlanmaya başlamıştı filme, sarmamıştı onları. Aslında filmin bi suçu yoktu, ikisinin de aklı başka yerdeydi."Tugkan, izliyor musun?"
"Hayır."
Ayazın sorusu bile bitmeden cevaplamıştı Tuğkan, öyle sıkılmıştı ki dayanamadı.
"Bende, kapatıyım o zaman."
Şimdi sessizce birbirlerini izliyorlardı.
"Uyusak mı?"
Tuğkan başını olumlu anlamda sallayınca ayaz kalkıp ışığı kapattı. Tuğkan yatakta yerini aldığında ayaz gelip Tugkanın kollarının arasına girip kokusunu içine çekti. Sonunda kavuşmuştu. Çok özlediği sevgilisi gelmiş, belini sarmıştı.
"iyi geceler güzelim."
Ayaz kafasını kaldırıp küçük bi iyi geceler öpücüğü bıraktı tuğkanın dudaklarına. Fakat uzaklaşmadı. Dudaklarının arasındaki santimler artmadı, nefesleri birbirine karışırken ikisinin de aklında aynı şey vardı.
Tuğkan hızlıca dudaklarını tekrar birleştirdi. Yumuşakça öpüyordu, sevdiğinin canı acısın istememişti. Ayazın hareketlenip kucağına çıkmasıyla öpüşmelerini hızlandırdılar, o sırada tuğkanın elleri yavaşça belinden yukarı çıktı. Göğüs uçlarını baş parmaklarının altına almış, etrafında parmağını dolaştırıyordu. Ayazın bunu sevdiğini biliyordu. Elinin altındaki tepeciği hafifçe sıktığında ayaz ağzına doğru inlemiş sonra dudaklarını ayırmıştı.
Ayazın kızarmış dudaklarına bakarak gülümsedi Tuğkan, böyle bile tatlı gözüküyordu.
Dudaklarını ayazın boynuna yaklaştırıp hafifçe sürttü. Ayazın kafasını geriye atıp yer açmasıyla iz bırakmamaya özen göstererek öptü boynunu. Bu sırada ayazda hafifçe kalçalarınına sürtüyordu, ikisi de sertleşmişti. Bir eliyle üstündeki çocuğun tişörtünden kurtuldu Tuğkan. Güzel vücuda bir göz gezdirdi, altın oranla yapılmış gibiydi. Hızlıca yerlerini değiştirerek ayazı altına aldı, zaman kaybetmemek istercesine vücudunu öpüyordu, her öpücükte biraz daha aşağıya iniyor, daha sert öpüyor hatta ısırıyordu.
"A-ah, Tuğkan, mh!"
Elini ayazın şortuna getirdiğinde izin alırcasına yüzüne baktı. Ayazın hızlıca başını sallamasıyla elini şortundan sokup ayazın erkekliğini eline aldı. Omuzlarına öpücükler kondururken bir yandan da onu okşuyordu. Odayı ayazın düzensiz nefes sesleri süslerken hızlıca ellerini tişörtüne ulaştırdı Tuğkan, tişörtünden kurtulup Ayazın hakim olduğu vücudu ona sundu. Eşofmanını çıkarırken ayazın da dikkatle onu izlediği fark etmişti.
"Saygısızlık olmazsa eşofmanımı çıkartabilir miyim efendim?"
Ayaz onun ciddi olup olmadığını anlamaya çalışırken hafifçe gülüp altındakini çıkardı, sonra tekrar Ayazın yanına yatağa oturmuştu. Yarım bıraktığı işi devam ettirdi. Bir yandan boynuna öpücükler kondururken bir yandan erkekliğini okşuyordu. Ayazın eli de durmuyor, Tuğkanın vücudunu okşuyordu, Tuğkanın kasıklarına doğru yönelmiş, yavaşça boxerını indirmiş, erkekliğini elleriyle okşuyordu. Tuğkanın eli Ayazın saçlarında dolaşıyor, hafifçe çekiştiriyordu.
Ayazın altındakileri çıkarmasına yardım etmişti. Tekrar pozisyon değiştirip Tuğkanın kucağına çıkmış, bacaklarını iki yana ayırmıştı. Tuğkan iki parmağını yalayıp ayazı genişletmek amacıyla parmaklarını deliğine ulaştırdı. O yavaşça gelgit yaparken ayazın inlemeleri yükselmişti. İnlemelerini bir nevi azaltmak amacıyla dudaklarını onun dudaklarıyla birleştirdi. Ayazın boğuk inleyişleri Tuğkanı heyecanlandırıyordu.
Sonunda ayaz yeterince genişlediğinde Tuğkan erkekliğini onun deliğine yavaşça sokarken kesik kesik inlemişti. Oldukça yavaş hareketlerle gelgit yapmaya başladı. Ayazın ağzını eliyle kapatmıştı, biraz öpüyor sonrasında nefes alabilmek için geri çekiliyordu.
Ayazın "daha hızlı" demesiyle hızını arttırmıştı. Gelgit yaparken bazen ayazın meme uçlarını parmaklarının arasında eziyor, bazen yalıyor, bazen boynunu emerek zevkini arttırıyordu gencin. İkisi aynı anda geldiklerinde Ayaz Tuğkanın üstüne yığıldı.Yorulmuşlardı, dinlenmek için banyoya girmeden önce biraz yatakta kalmış, sarılmışlardı. Ayazın yanakları kızarmıştı. O kadar güzel gözüküyordu ki Tuğkan bir süre yüzüne dalmıştı, büyülenmiş gibiydi. Uyuyakalmamak için birlikte banyoya gidip hızlı bir duş alıp çıktılar.En sonundaysa Tuğkan ayazı kollarıyla sarıp uyutmuştu.
—-
Bu kitap niye okunmamiski😔Ewwt bu sooonn bolum
Daha bu hikayeye bolum atacagimi sanmiyorum
Belki yazin sıkılır yazarsam atarim
Simdilik cocuklarıma uzun sureli bir veda ediyorumİns begenmissinizdiroptum by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyu Sevmiyorum! | BxB | Tamamlandı
Romanceİki kişi. Birbiriyle alakasız/zıt iki kişi, nasıl anlaşıp aşık olabilirler ki? Hemde biri diğerini suya itmişken. BxB 🌈