^3- Lucas'ın Stratejisi

112 12 3
                                    

Medya pov: Wolf bakışlarında life bulduğum

Max'in dünkü planı aksamadan gittikten sonra, görünüşe göre Lucas Mike'ı kendi planına biraz dahil etmeye karar verdi ve kahvaltıdan sonra partinin geri kalanı geldiğinde onu bir kenara çekti.

"Tamam, bugün ikinci aşama," diye fısıldadı. "İki yönlü bir yaklaşım. Bir taktik, eğer istersen."

"Bir taktik mi?" Mike tekrar fısıldadı. "Taktiksiz olmamız ne anlama geliyor?"

"Romantik konudaki beceriksizliğinin kendisini göstermesi," diye yanıtladı Lucas. Ve ah, Mike gizlice, Will'in dün gece romantik beceriksizliğine aldırmadığını düşündü ama hiçbir şey söylemedi. "Bugün yapman gereken tek şey," diye devam etti Lucas, "her zamanki umutsuz, beceriksiz kendin olmak. Mükemmel bir plan çünkü senin ve Will'in insan olarak kim olduğunuzdan faydalanıyor. En iyi zamanlarda beceriksizsin ve Will genellikle koordineli. İki uç. Harika olur."

Mike'ın, dürüst olmak gerekirse, Lucas'ın neden bahsettiği hakkında hiçbir fikri yok, ama onun sakarlığının işe yarayacağı vaadi, özellikle sevdiği bir şey değil. Uzuvlarının kendi iyiliği için çok uzun olması onun suçu değildi ki.

Lucas genel olarak partiye dönüp "Buz patenine gidelim." dediğinde anlamaya başladı.

Mike bir inilti ile savaştı. Buz pateninde berbattı. "Zorunda mıyız? Yani, dışarısı donuyor."

Max, "Sadece korkuyorsun çünkü çok kötü bir dengen var," dedi. Pek haksız sayılmazdı ama Mike'ın bunu sesli kabul edilmesi beklenemez tabii.

El omzunu silkti ve "Buzdaki bambi gibi" dedi.

Will dönüp yalvaran gözlerle ona baktı. "Hadi Mike. Eğlenceli olacak. El ve ben California'da her zaman paten kayıyoruz ve göl yılın bu zamanı çok güzel."

Ve Will ona böyle bakarken, Mike nasıl evet dışında bir şey söyleyebilirdi? "İyi. Ama kıçımın üstüne düşersem hepinizi sorumlu tutarım." Max gözlerini devirirken tehditkar parmağıyla odanın etrafını işaret etti.

Will yanına adeta ışınlandı ve sonra biraz daha yaklaştı. Parti paltoları ve şapkaları giymeye başlarken alçak sesle "Endişelenme," dedi. "Eğer gerçekten o kadar kötüysen, elini tutacağım."

Tamam, belki buz pateni aslında harika bir fikirdir. Lucas'ın bunu görmüş olmasından kesinlikle nefret etti ama bu tekliften hoşlandı. Mutfakta şarap içen annesini ve Bayan Byers'ı araba ödünç almaları için ikna etti ve dikkatli sürmeleri için olan bir ton uyarının ardından parti, sonunda, yola çıkabildi.

Aşıklar Gölü (ve hayır, ismin ironisi Mike'in dikkatinden kaçmadı), yılın bu zamanında her zaman donardı ve bir buz pateni pisti olarak kurulması uzun süredir devam eden bir Hawkins geleneğiydi. Kıyıdaki ağaç dallarına peri ışıkları asılırdı ve saatte birkaç dolara buz pateni kiralayan bir tezgah kurulurdu. Will para vermek için elini uzattığında hemen elini bir kenara itti ve bu randevuyu sevdirmek için en azından biraz çaba sarf etmesi gerektiğini düşünüp parayı kendisi ödedi. Will'in kulağına eğilip boynunu karıncalandıran bir teşekkür fısıldaması ise kesinlikle buna değerdi.

Parti, ayakkabılarını çıkardı, patenlerini giydi ve (bazıları diğerlerinden daha zor) buza doğru yol aldı. Will, El ile el ele hemen hızlandı ve ikisi, gölün pisti olarak ayrılan çitle çevrili bölümünün içinde bir tur atmaya başladı. Hepsi kışlık montları ve şapkalarıyla birlikte ikisinin kardeşten daha yakın ilişkilerini gördü ve bu manzara Mike'ı sıcak hissettirdi.

"Elini tutması için bütün paranı verirdin, ha?" Lucas'ın sesi kulağında çınladı.

Mike patenlerinin üzerinde dengesiz bir şekilde döndü. "Bunu duydun mu?"

Üç Adımda Will Byers'ı Aşık Etmek (Byler) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin