Medya pov: favori byler fanartlarım🤌🏻
Mike, Will ve El Noel arifesini Holly'ye bakıcılık yaparak geçirdiler ve Mike, Will'in küçük kız kardeşine nasıl çizileceğini öğretmesinden daha sevimli bir manzara görmediğini düşünüyordu. Oturma odasının zemininde uzanıyorlardı, radyo açıkken baston şekerler yiyorlardı ve Mike sabahın çoğunu yüzünde aptal bir gülümsemeyle geçirdi, El'in kesinlikle onunla alay ettiğinin farkında, ama tüm durumu gerçekten umursamayacak kadar mutlu. Ama, El abur cubur alma bahanesiyle onu mutfağa sürüklediğinde biraz daha umursamaya başladı.
"Ne yapıyorsun?" Her zaman olduğu gibi açık ve net bir şekilde sordu.
"Ne demek istiyorsun?" Mike soruyu atlatmaya çalıştı. "Holly'ye bakıcılık yapıyoruz."
El ona, Mike'ın Max'ten aldığını bildiğini belirten sivri bir bakış gönderdi. " Yani , Will'le ne yapıyorsun?"
"Ah, bu." Mike bir cevap bulmak için mücadele etti. "Gerçekten bilmiyorum." Doğrusu, son birkaç gün içinde Mike'ın Will'in ona bir şey söyleyeceğini düşündüğü yarım düzine an oldu. Will'in duygularını itiraf etmesini umuyordu çünkü sonuçta Will her zaman cesur olan olmuştu.
"Planlar," diye sordu El. "Çalıştılar mı?"
Mike önce onun için, sonra da kendisi için bir bardağı meyve suyuyla doldurdu, sırf ellerine yapacak bir şeyler vermek ve oyalanmak için. "Sanırım," dedi yavaşça. "Demek istediğim, tüm bu anları yaşamaya devam ediyoruz ."
"Anlar?"
"Evet, buz pateni yaparken, hatta dün gece o filmi izlediğimizde bile kafasını omzuma koydu."
El suyunu yudumladı. "Ne düşündüğümü bilmek ister misin?"
"Tabii."
"Bence planlar aptalca. Ve biz aptal değiliz."
"Pekala," dedi Mike, partiyi düşünerek. "Muhtemelen biraz aptalız."
El kıkırdadı. "Hayır, yani bir plana ihtiyacın yok. Will benim kardeşim ve onun cesur olduğunu biliyorum, ama sen söylemeden nasıl hissettiğini sana asla söylemez."
"Eh, belki yeterince ipucu bırakırsam-"
"İpuçları?" El bir tiksinti ifadesi takındı. "İpucu falan yok. İpuçlarından nefret ederim. Keşke insanlar her zaman nasıl hissettiklerini söyleseler. Bu her şeyi çok daha kolay hale getirecek."
Ve Mike kabul etmek zorundaydı. "Yani sence itiraf etmeli miyim? Söyle gitsin?"
"Evet. Söyle gitsin."
"Peki. Tamam, ama ya benden hoşlanmazsa?" Bu hafta şüphelerinin çoğu ortadan kalkmış olsa da, Mike kalan parçaya engel olamadı.
Konuşurken El'in tonu nazikti. "Mike, bunların hiçbiri önemli değil. Will seni seviyor ve her zaman en iyi arkadaşın olacak. Aynı şeyi hissetmese bile, kızmayacaktır. Sana asla kızmazdı. Sadece ona söylemelisin."
Ve bu muhtemelen Mike'ın hayatında duyduğu en güven verici şeydi.
"Tanrım, ne zaman bu kadar akıllı oldun?" Dirseğiyle El'i dürttü.
El sırıttı. "Ben her zaman akıllıydım." Ve bir an için, Mike'ın bir zamanlar bodrumunda sakladığı o küçük kızdan çok farklı göründü.
"Kaliforniya senin için gerçekten iyi oldu, ha?"
El kafasını salladı. "Evet, gerçekten öyle." Sonra durakladı. "Ama yapabilseydim yine de Hawkins'e geri dönerdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Adımda Will Byers'ı Aşık Etmek (Byler)
FanfictionByers'lar Noel tatili için Kaliforniya'dan Hawkins'e geldiğinde, Mike içinde kopan bir şeyler hissetmeye başlar. Bunun sorumlusunun Will olduğu ise açıkça bellidir. Bunun üzerine ise partinin geri kalanı onların arasını yapmaya çalışır.