Medya pov: Yemek görünce ben
Plan okuldan hemen sonra başladı. Ortak bilim laboratuvarlarında bir ara Mike otururken, sefil ve yalnızken, gizlilik amacıyla ayrı bir sıraya düşerken, Dustin, Lucas ve Max, önümüzdeki üç gün içinde uygulanacak üç stratejiyi bir araya getirmişlerdi; Dustin'e göre ('elbette sana zaten âşık olmadığını varsayarsak' diye ekledi Lucas). Elbette Mike'a bu stratejilerin ne olduğunu söylemediler, ama o her birinin ayrı olaylardan sorumlu olduğunu biliyordu. En çok Max'ten korkuyordu tabii. O kızıl isteyince çok çılgın olabiliyordu.
Hepsi Wheeler'a gidiyorlardı ve Mike hayatında ilk kez eviyle okulu arasındaki mesafenin daha uzun olmasını diledi, çünkü şu anda tek yapmak istediği olabildiğince uzak kalmak ve olayları geciktirmekti. Kalbinin bu kadar hızlı atmasını engellemeye çalışırken derin bir nefes aldı ve o sırada Max'in gözüne çarptı.
"Sakin olur musun?" Max sordu. "Onu gördüğünde kalp krizi geçirecekmişsin gibi davranıyorsun."
"Belki de endişelendiği anatomik tepki kalp krizi değildir-"
Mike, Lucas ile onun arasındaki eğlenmiş bakışı ve Max'in sahte tiksintisini görmezden gelerek, "O cümleyi bitirmeyi aklından bile geçirme Dustin," diye uyardı. "Sakinim. çok sakinim Hiç bu kadar sakin olmamıştım."
Grup inanmayan bakışları paylaştı. Tabii ki Mike'ı sıkıştıracaklardı.
"Tamam," dedi Max. "Sadece derin nefes almaya çalış, böylece stresten terlemeye başlamazsın. Vermek istediğin izlenim bu değil."
"Bir izlenim bırakmaya çalışmıyorum. Will zaten benim hakkımda her şeyi biliyor, aniden ortaya çıkacağım gibi değil ve tamamen farklı bir insan olduğumu düşünecek."
"Şey, bilmiyorum dostum. Görünüşün şimdi biraz sinirli. Belki Will emo erkeklerden hoşlanıyor."
"Ben emo değilim," diye itiraz etti Mike, ama gizliden gizliye tarzının değerlendirilmesinden biraz memnundu. "Ayrıca, bu sabah beni gördü. Farklı görünmüyorum."
"Evet, bu sabah Star Wars pijamalarındaydın, o yüzden belki sinirli bir şans verebilirsin."
Mike biraz kızardı. "Will'in pijamalarımın havalı olduğunu söylediğini bilmeni isterim."
Grup inanamayan bir bakış daha paylaştı ve dostum, Mike bunlardan bıkmıştı.
"Görünüşe göre California, Will'e arkadaşların yalan söylememe kuralını unutturmuş, ha?" Dustin güldü ve Mike o am onu bisikletinden attığı için en ufak bir suçluluk duymadı.
Eve vardıklarında Mike sersemlemiş hissediyordu. Lucas ve Max'in onu ön kapıya kadar kurcalamasına izin veriyor, tek başına yürürse asla başaramayacağından emin.
"Yine bugünün stratejisi nedir?" Bir umut tekrar sordu.
"Bunun için endişelenme," diye yanıtladı Dustin yararsızca.
Anahtarını ararken ve kapıyı açarken "Harika. Harika," diye mırıldandı kendi kendine. Bu kesinlikle uzun bir gün olacaktı.
İçeri girer girmez El onları selamladı. "Sonunda evdesiniz! Bütün gün çok sıkıldık, bekledik. Will hâlâ yukarıda ama birazdan aşağıda olacak."
Mike'ın midesi, Will'in muhtemelen yatak odasında olduğunu ve önümüzdeki iki hafta boyunca onunla uyuyacağını fark ettiğinde, rahatsız edici küçük bir dönüş yaptı. Bayan Byers ve El, o (ve Jonathan) tatil sırasında üniversitede kaldıkları için Nancy'nin odasındalar. Hopper bu Noel çalışmak zorunda olduğu için gelmedi. Will de başka bir boş yatak odası olmadığı için Mike'ın zeminine sıkıştı ve gerçekten, Mike şikayet etmiyordu. Yine de, bu sabah ayrılırken etrafta utanç verici bir şey bırakmamış olmasını umdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Adımda Will Byers'ı Aşık Etmek (Byler)
FanfictionByers'lar Noel tatili için Kaliforniya'dan Hawkins'e geldiğinde, Mike içinde kopan bir şeyler hissetmeye başlar. Bunun sorumlusunun Will olduğu ise açıkça bellidir. Bunun üzerine ise partinin geri kalanı onların arasını yapmaya çalışır.