BÖLÜM 4

2 2 0
                                    

Keyifli okumalarr

Uykumu bölen alt kattaki bağırışmalar olmuştu. Bayoya gidip işlerimi hallettikten sonra odamdan çıkıp merdivene doğru ilerledim, birkaç adım attıktan sonra Kaya beni hissetmiş gibi gözlerini bana çevirdi.

Umursamayıp yürümeye devam ederken yanında ki kız sinirle bana bakmaya başladı, 'Bu evden çık git' der gibiydi. Acaba inmekte hatamı yapmıştım.

Merdivenleri bitirdiğim anda Kaya'nın yanında ki o kız tişörtümün yakasından tutarak beni duvarla bir bütün haline getirdi. Ve konuşmaya başladı.

Şaşkınlıktan ve korkudan ne yapacağımı bilemedim ve öylece bunu yapmasına izin verdim.

"Kimsin sen!" Diye aniden bağırınca irkildim.

Yakalarımı bırakmadan Kaya'ya dönüp 3 saniye bakıp tekrar bana döndü ve "Ya da bana ne kim olduğundan! Burdan siktirip gitsen yeter bana!" Diye öfkeyle bağırdı.

Kaya, yanımıza gelip kızı benden kurtardı "Bu hakkı kimden aldın bilmiyorum ama o hakkı senden alıyorum. Def ol git Selen!" Dedi, gözlernin içine bakarak.

"Sen... sen beni nasıl kovarsın!" Dedi, tekrar bağırarak. Ardından bana bakıp tekrar Kaya'ya dönerek "Bu orospu için mi beni kovuyorsun!?Biz yakında evleneceğiz, unuttun galiba!" Dedi.

Ne? Ne dedi o!?

"Sen ne diyorsun be! İlk önce haddini bil sonra konuş! Dedim fakat bana iğrenç bakışlar atarak Kaya'ya döndü.

Tekrardan "Unuttun mu?" Dedi dudaklarını büzerek.

"Bu vahşeti nasıl unutabilirim acaba! Ayrıca bu söz senin babanın ağzından çıktı benim değil, ve benim ağzımdan çıkmayan şeyin hiçbir zaman gerçekleşme şansı yoktur. Hatta imkansızdır, bunu biliyor olman gerekiyor!?" Diye çıkştı. Selen mosmor olmuştu, gülmemek için kendimi tuttum.

Selen, vazgeçmeyerek üstte çıkmaya çalıştı. "O evlilik olacak! Bu orospu da evden gidecek!" Bana dönüp bağırdı ve ben daha bir şey diyemeden evden kapıyı çarparak çıktı.

Kaya, elleriyle yüzünü ovuşturduktan sonra bana bakıp "İyisin değil mi?" Diye sordu. Başımı sallayarak "hı hı, iyiyim." Dedim.

"Kimdi o, benimle ne ilgisi var? Ayrıca miye sürekli bana o kelimeyi deyip duruyor?" Diye sordum sinirle.

"Seninle hiçbir ilgisi yok. Önemli biri de değil zaten bu yüzden dediklerine takılma." Dedi ve bahçeye çıktı. Camdan gördüğüm kadarıyla kapının önünde ki adamlarla konuluyordu.

Kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdim. Acaba Kaya kahvaltı yapmış mıydı? Hem belki dışarıda ki adamlar da açtır düşüncesiyle poğaça yapmaya karar verdim.

                                ☯

Poğaçaları fırından çıkarırken çay da olmuştu.

Popaçaları geniş bir tabağa herkese yetecek kadar koydum ve tabağı kapının hemen sağındaki adama verip "Kahvaltı yapmamışsınızdır acıkmışsınızdır." Tabağı göstererek "Herkese dağıt." Dedim. Soldaki adama bakıp"Sen bekle burada!"

Nereye kaçacaktı zaten!

İçeri girip çayları bardaklara doldurdum. Kaç koruma olduğunu bilmediğim için rastgale doldurdum.

Tepsiyle birlikte çayları da soldaki adama verip "Sen de bunları dağıt eksik olursa söyle bana." Dedim. Kapıyı kapattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH VE BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin