''-Szakítok!..-mondta Sára, Brúnó barátnője.
-Mivan?Sára hidd el én nagyon szeretlek!-mondta Brúnó,de Sára faképnél hagyta."Ez az egész óta eltelt 2 hét.Éppen a kávézóban készültem a nyitásra,de ismerős arcok toppantak be a kávézó ajtaján.Találjatok ki/kik voltak azok.Hát persze hogy Laszikáék.
-Hát ti?-kérdeztem Spacctól egy ölelés között.
-Erre jártunk és gondoltuk beugrunk.-Mondta Spacc miközben Brúnó unott fejjel nézte ezt végig.
-Csá Em.-Mondta Brúnó miközben leült az egyik asztalhoz.-Csá Petőfi,na de mit hozhatok nektek?-kérdeztem Laszikától.
-Én egy kávét kérek kedves pincernő.-mondta gúnyosan Spacc.
-Magadat kedves pincérnő.-megszólalt Brúnó gúnyos hangon.-hehh nagyon vicces,egyébként igaz hogy szakítottatok Sárával?-kérdeztem érdeklődően Brúnótól.
-Igen sajnos,de téged ez mit is érdekel?-kérdezte unottan Brúnó.-Mi a fsz már kérdezni sem lehet?Mindegy itt a kávéd Spraccs.-vittem oda a kávét az asztalhoz ahol ült.
Még beszélgettünk egy kicsit,valamikor beleszólt Brúnó is de nem nagyon vettük hasznát,ezután elmentek a stúdióba.
Már délután 5 óra volt mikor tartottam haza fele a kávézóból,de észre vettem Brúnót meg Sárát ahogy veszekedtek.Megálltam a közeli busmegallóban mert amúgy is vártam a buszt szóval kapóra jött az hogy megfigyeljem őket.Egyszer csak annyit lattam hogy Sára felpofozza Brúnót és elmegy, ekkor meglátott Brúnó és odajött hozzám.
-Mizu?-kérdezte tőlem Brúnó miközben leült mellém.
-láttam veszekedtetek Sárával.-mondtam neki nyugodtan.
-igen jól láttad.-mondta szomorúan.Ezután 1 óra néma csend után megszólal Brúnó.
-Em,kérhetek egy nagyobb szivességet?
Na hát igen,pont jókor hagytam abba.Vajon milyen szivességet kér Brúnó Emesétől?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Csak egy Seggfej... [ Pető Brúnó ff.]
RomantizmAz egész történet egy szakítással kezdődött,aztán elkezdődött a kaland.. ❗ kitalált történet❗