-Na csajok,ki milyen itókát kér?-kérdezte Bia a pultnál.
De nekem megakadt valakin khm inkább valakiken a szemem.
Brúnó szemszöge:
Már itt vagyunk a Mundo nyárzáró buliján, apropó út közben petiék is csatlakoztak hozzánk.Éppen a pultnál allok mikor megláttam Em-et és a barátait.
-Hát ezek hogy kerülnek ide?-kérdeztem a srácoktól és a lányok felé bólintottam a fejemmel.
-Dik,az Em?-kérdezte Májló barátunk.
-Gyertek, menjünk oda hozzájuk!-Mondta Spacc a csodás ötletét.
-Hát jóvan,baszok rá menjünk.-Mondtam miközben lehúztam a piámat.Emese szemszöge:
Nem is nagyon foglalkoztam velük,elindultam a púlt felé Biával de pont akkor értek ide a viszavérem fiúcskák,a tekintetem találkozott egy kék szempárral azaz Brúnóéval.Elvesztünk egymás tekintetében és rákellett jönnöm hogy kurva gyönyörű szemei vannak.Várjunk,mit beszélek én?Hiszen ő
Csak egy seggfej.-Hát ti?-Tette fel Lola a kérdést,bár nem tudom mi mást lehet csinálni mint bulizni egy szórakozóhelyen.
-Inni jöttünk.Amúgy Emci,ma én vigyázok rád!-Mondta Marics,miközben rám kacsintott.
-Kapd be Marics!-Mondtam cinikusan,és már húzott is a pulthoz Bia.Ki kértük a piákat,és közben kifaggatott Bia erről az egész szenezgetésünkról Brúnóval ami teljesen véletlen történt.Legalábbis az én szemszögemből..
-Had halljam,mégis mi a franc volt ez a romcsi szemezgetés Brúnóval?Tàn titkolsz valamit Em?hmm.-Kérdezett ki drága barátosném.
-Bia,ez full véletlen történt.Bár bekell valljam azok a kék szemek neki nagyon jól állnak..-Mondtam miközben észre vettem hogy lyukat éget marics szeme az oldalamba.
-Na hát akkor megvan a mai cél!-Mondta rejtélyesen.
-Mégis micsoda?-néztem rá értetlenül.
-Azt majd meglátod!-Kacsintott egyet zöld szemeivel.Közben vissza is érkeztünk a mi kis baráti társaságunkhoz.
Na hát szervusztok!:) Bocsánat a nagy kimaradásért,csak nem volt semmi ihletem storyt írni,na meg nagyon időm sem volt.Mostanában lesz több rész megígérem!Remélem tetszett ez a rész puszii<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Csak egy Seggfej... [ Pető Brúnó ff.]
RomantizmAz egész történet egy szakítással kezdődött,aztán elkezdődött a kaland.. ❗ kitalált történet❗