school cafe

804 103 27
                                    

yorum ve oylarinizi bekliyoruuumm🫶🏻🫶🏻

en azindan 5'er tane yorum yapsaniz?? cok mu zor😭😭 2 bin kelime yazmisim

***

Birkaç saatlik uykunun ardından 08:00 gibi uyandı Jisung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç saatlik uykunun ardından 08:00 gibi uyandı Jisung. Dersi yaklaşık bir saat sonra başlıyordu. Birkaç saatlik uyumasına karşın kendini oldukça enerjik hissederken yumruk yaptığı parmaklarını yukarı kaldırarak gerindi, ve ayaklarını aşağı sarkıtarak oturur pozisyona geldi. Oturduğu yerden perdesine doğru uzanıp perdesiyle birlikte camını da açarak temiz hava ve ışığın odasına hükmetmesine izin verdi.

Cıvıl cıvıl bir gündü, ilkbahar yaklaştığından ağaçlarda filizlenmeye başlayan çiçekler çok hoş duruyordu. Felix'in hediye ettiği sincap figürlü panduflarını giydi ve ayaklanıp yatağını düzenledi.

'Nasıl olsa akşam gelip tekrar yatacağım' diyenlerden kesinlikle değildi. Annesi onu belirli bir yaşa kadar disiplinli bir şekilde yetiştirmişti ve çabaları meyvelerini de veriyordu. Bunu öyle zorla yapmıyordu, ki öyle olsa küçüklüğünden bu yana annesinin ikazlarını yok sayar, ve kendi istediği şeyi yapmaya yönelebilirdi.

Odasının kapısına yönelirken bu sefer yumruk yaptığı sol elini gözünün önüne getirdi ve uyuşukça ovuşturdu. Kilitli kapısını açıp karşı taraftaki banyoya yöneldiğinde aynada gördüğü pofuduk gözlerle küçük bir 'Hiih!' nidası çıkarıp gözlerini kocaman açtı.

Böyle olacağını tahmin etmeliydi, ayrıca kafasını çarptığı yer de biraz şişip morarmıştı. Neden yeteri kadar buz tutmadığı konusunda içinden kendine kızarken yeni uyandığı için şiş olan yüzünü yıkadı. Banyoya girip 10 dakikalık bir duş aldı ve çıktı. Her sabah kullandığı yüz temizleme jelini alıp zaten fazla köpürdüğü için eline az bir miktar alıp yüzüne nazik hareketlerle yedirmeye başladı. Jelin ferah kokusu onu rahatlatıyordu ve parmaklarıyla yaptığı dairesel hareketlerle yüzündeki şişliği bir nebze de olsa alabilirdi.

Yüzünü güzelce durulayıp kuruladıktan sonra dişlerini çilekli diş macunuyla güzelce fırçalayıp odasına geçti ve kıyafetlerini giyip saçlarını güzelce kuruladıktan sonra, omega olmasından da kaynaklı olan bir bünye zayıflığı vardı ve bu yüzden hava ne kadar sıcak olursa olsun saçlarını kurutmayı atlamazdı, makyaj masasının çekmecesini açarak kapatıcı ve süngerini alarak dikkatlice uyguladı.

Çekmecedeki renk renk ojelerine bir bakış atarak kullandıklarını geri yerleştirdikten sonra aşağı kata, mutfağa indi ve parmak uçlarında uzanıp dolabın kapağını açıp yuvarlak, renkli mısır gevreklerine ulaşmayı amaçladı.

Ne diye bu kadar yüksekteydi ki bunlar!

"Ah!"

Topukları hala havadayken parmak uçlarıyla biraz daha ittirdiği mısır gevreği kutusunun dengesi bozulup Jisung'un kafasına düştüğünde Jisung gözlerini yumup mısır gevreği kutusunun yerle buluştuğunu çıkan sesle birlikte anladığında yumduğu gözlerini geri açmıştı. Omuzlarını silkip uzanarak dolabın kapağını kapattı ve yere eğilip karton paketi eline aldı.

kurye, minsung!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin