cross dress competition

515 70 70
                                    

uzun bi bolum, yorumlarinizi bekliyorum yoksa bozusuruz😡😡

yorum ve oy atana gotune saplak var🤟🏻

yapin tamam mi yorum uzuluyorum gercekten😞😞

iyi okumalar🫶🏻🫶🏻

***

"Hayır, bunu hayatta giyemem ben!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hayır, bunu hayatta giyemem ben!"

Malum yarışma yaklaşırken Jisung'un giyeceği kıyafetler Yeonjun tarafından seçilmişti. Müdürün de onayı vardı tabii ki. Kendisi başlatmıştı bu yarışmayı zaten, kabul etmeme gibi bir şansı yoktu.

"Hadi ama Jisung! Bu gerçekten çok önemli." Jisung soyunma odasının içinde bulunan banka kendisine atıp sırtını duvara yasladı ve dizlerini de tahta zemine çıkartıp kollarını bacaklarının etrafına dolayarak bacaklarına kapandı. "Giymem dedim!"

Kafası bacaklarını gömülü olduğundan sesi boğuk çıkıyordu, bu Yeonjun'un onu anlamasını zorlaştırıyordu. Ama onun umrunda olan tek şey elinde tuttuğu crop ve eteği Jisung'un giymesine ikna etmekti.

Yeonjun elindeki crop ile eteği neresi olduğunu bilmediği bir yere fırlattığında dramatik bir şekilde Jisung'un önünde eğildi ve destek için bacaklarına doladığından bükülmüş olan kollarına tutundu. "Jisung, bak ne istersen yaparım. Anlaşmıştık ama ya! Soobin'e hava da attım sen kabul edince, şimdi vazgeçmiş diyemem ki."

Jisung başını gömdüğü yerden kaldırdı, sıcak olmuştu zaten. "Ya ben yapmayacağım demiyorum ki, başka bir şey giyeyim. Geleneksel bir kıyafet falan, kimono gibi."

Alt dudağını çıkıklaştırıp yavru köpek bakışları attığında Yeonjun ona hala aynı şekilde bakıyordu, kolay pes edecekmiş gibi durmuyordu. "Neden ya, hem sevgilin de çok sevecekti."

Jisung hızla gözlerini büyütüp Yeonjun'un koluna patlattı ve kaşlarını çattıktan sonra dişlerinin arasından sessiz olmaya çalışarak konuştu. "Sevgilim değil diyorum. Ortalık yerde söyleyip durma biri duyacak bir gün."

Yeonjun dudaklarını büzüp kolunu ovuşturdu ve omuzlarını silkti. "Sana bakışlarını gördüm bi kere. Hem, senin kol çürütme alışkanlığın mı var be! Felix'e de vuruyordun."

"Felix'i nereden tanıyorsun?"

Hâlâ yerde olan Yeonjun ayağa kalktı ve üstü sanki toz olmuş gibi silkeledi. "Felix'i tanımayan mı var canım?"

Yüzünü buruşturdu bu sefer Jisung, arkadaşı fazlasıyla popülerdi ve bu başlarına hatrı sayılır kadar çok iş açmıştı. Memnunsuzca mırıldandı. "Doğru."

"Ee, ne diyorsun, giyecek misin?" Jisung ağzını açıp yine itiraz edecek gibi olunca Yeonjun ona izin vermeden konuşmaya devam etti. "Ya bak bir kere dene sadece, hoşuna gitmezse söz başka bir şey bulmaya çalışırım." Dudaklarını büzüp sahte gözyaşlarını sildi bu sefer.

kurye, minsung!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin