Capitolul 31

112 5 2
                                    

Shyvana

Știu că e greșit, însă nu pot să nu reacționez. Nu pot să nu îl sărut pe Kassadin de parcă viața mea ar depinde de asta. Nu pot să nu îmi strecor mâinile pe sub cămașa lui. Și clar nu pot să dau înapoi acum.

Kassadin mă domină în momentul ăsta. Însă nu mă plâng. Pentru că, la rândul meu, am avut momentele mele în care l-am dominat.

Întrerupe sărutul și îmi prinde bărbia între degete, forțându-mă să îl privesc în ochi.

Zăresc în verdele ochilor lui o sclipire drăcească. Și nu pot să nu îmi trec limba peste buze atunci când realizez cum o să se sfârșească lucrurile în seara asta.

Brusc, mâinile lui Kassadin se opresc pe umerii mei. Dintr-o mișcare simplă, mă trântește pe saltea, spatele meu dezgolit luând contact cu răceala așternuturilor de pe pat.

Se apleacă asupra mea, așezându-și palmele de-o parte și de alta a capului meu.

Îmi plimb degetele de-a lungul nasturilor cămășii lui, descheindu-i pe fiecare, rând pe rând. Îmi urc mâinile de-a lungul abdomenului său, oprindu-mă atunci când ajung în dreptul umerilor. Îi împing ușor cămașa de pe corp, moment în care Kassadin se ridică.

Încă privindu-mă în ochi, Kassadin își aruncă haina pe podea. Mâinile lui se mută apoi pe cureaua din pantaloni, îndepărtând-o din câteva mișcări simple.

Îmi mușc buza de jos, întărâtată de acțiunile lui Kassadin. Știe ce face. Știe ce efect are asupra mea. Și profită de asta la maxim.

Se apleacă din nou deasupra mea, de data asta încolțindu-mă pe suprafața patului.

Își trece degetele de-a lungul abdomenului meu încins, lucru care îmi accelerează respirația. Și, după rânjetul pe care mi-l aruncă Kassadin, îmi dau seama că e și el conștient de schimbarea bruscă a respirației mele.

Îmi sărută gâtul, timp în care își coboară mâinile tot mai jos pe trupul meu. Îi simt atingerile de parcă m-ar arde. Și îmi place senzația asta.

Atunci când îi simt mâinile în dreptul lenjeriei mele, îmi ridic șoldurile. Fără să stea pe gânduri, Kassadin o îndepărtează, având totuși grijă să nu îmi distrugă ținuta.

Îmi mut mâinile pe soldurile lui, coborându-i pantalonii încet. Respirația lui Kassadin devine mai greoaie, lucru care mă face să zâmbesc într-un mod drăcesc.

Kassadin scapă rapid de blugii pe care, până acum câteva momente, obișnuia să îi poarte și, la fel de rapid se descotorosește și de boxerii de pe el.

În momentul în care se întoarce spre noptiera de lângă pat, cel mai probabil pentru a face rost de un prezervativ, mă ridic de pe pat și, din câteva mișcări, scap de sutienul pe care îl aveam pe mine.

Mă îndrept cu pași mărunți spre el și, exact atunci când se așteaptă mai puțin, îl îmbrățișez. Îl simt încordându-se sub atingerea mea, motiv pentru care încep să depun săruturi de-a lungul omoplaților lui.

Kassadin își lasă capul pe spate, inspirând profund. E clar că nu era pregătit pentru asta. Însă, când vine vorba de noi doi, lucrurile sunt foarte imprevizibile.

Îmi mut mâna la baza penisului său și încep să îmi mișc mâna ușor, cu mișcări circulare. Kassadin mă prinde de încheietura mâinii, după care se întoarce cu fața spre mine.

Mă fixează cu privirea, după care mă ridică de pe sol, forțându-mă să îmi încolăcesc picioarele în jurul taliei sale. Îmi așez mâinile după gâtului și încep să îl sărut. Degetele mele se pierd în părul lui și mă trezesc trăgându-l ușor de șuvițele de la ceafă.

Tresar atunci când Kassadin mă lipește cu spatele de peretele de lângă ușa lui.

— Mai vrei să stai departe de mine? șoptește aproape de urechea mea.

— Scutește-mă!

Kassadin rânjește, după care, dintr-o mișcare rapidă, se adâncește în mine. Gem și îmi înfig unghiile adânc în umerii lui.

Îmi las capul pe spate, lucru care îi creează lui Kassadin un avantaj. Începe să îmi sărute gâtul, mușcând din când în când anumite porțiuni din pielea delicată.

Mâinile mi se mută de-a lungul spatelui său, iar degetele mi se plimbă frenetic pe mușchii lui.

În momentul în care încep să îl zgârii, Kassadin geme profund, lucru care îmi dă de înțeles că îi place ceea ce fac. Așa că nu mă opresc.

Kassadin își întețește mișcările, lucru care îmi creează un sentiment de căldură interioară și de plăcere. Iar el știe asta.

Mă fixează cu ochii lui verzi și pot citi în ei aceeași dorință arzătoare pe care o simt și eu.

Câteva clipe mai târziu, simt cum un sentiment eliberator îmi cuprinde întreg corpul. Icnesc cu fața adâncită în părul lui Kassadin.

După ce se mai mișcă de câteva ori, Kassadin geme și el la rândul lui, complet satisfăcut de ceea ce tocmai s-a întâmplat între noi.

Își proptește mâinile de o parte și de alta a capului meu, încercând să își recapete suflul. La rândul meu, îmi așez mâinile pe umerii lui, silindu-mi inima să își calmeze bătăile frenetice.

Stăm așa câteva minute, după care, fără să spună nimic, Kassadin mă prinde de șolduri și mă trage spre el.

Încă ținându-mă în brațe, Kassadin se îndreaptă spre patul lui. Cu mișcări grijulii, de parcă m-aș putea frânge în orice moment, mă așează în pat.

La rândul lui, Kassadin se așează lângă mine. Mă trage mai aproape de el, lipindu-mă cu spatele de pieptul lui.

Trage pătura, învelindu-ne pe amândoi, după care îmi aranjează niște șuvițe căzute pe frunte.

— Bănuiam că o să rămâi aici în seara asta, își justifică el acțiunile atunci când îl fixez cu privirea.

Bănuia bine. Deși ceea ce se petrece aici e exact opusul a ceea ce ne-am propus noi să se întâmple, niciunul nu poate să se plângă.

Știm că e greșit. Știm că seara asta o să complice și mai tare lucrurile între noi.

Însă mai știm și că noaptea asta se simte foarte bine. Atât de bine, încât am vrea să se repete. Chiar dacă nu moral.

Respirația lui Kassadin se reglează, semn că a adormit. Mă rotesc cu fața spre el și îi plasez un sărut pe vârful nasului.

Seara asta a început prost și a continuat bine. Însă nu înseamnă că o să se și sfârșească așa. Pentru că, până la dimineață, mai sunt multe ore.


Rai pentru PăcătoșiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum