Capitolul 4

269 12 6
                                    

Kassadin

-Tu vrei să zici că Draven chiar te-a luat la bătaie pentru Shyvana? întreabă Kindred șocat.

-Doar nu m-am bătut singur, zic în timp ce fac semn spre vânătăile de pe fața mea.

Pe lângă pumnul pe care mi l-a dat de față cu Shyvana, Draven mi-a mai tras vreo trei sau patru și afară din local, după ce s-a întors în partea principală a localului și a văzut că eu nu m-am dus acasă așa cum mi-a zis el.

Și, așa cum i-am zis și Shyvanei, băieții mei nu sunt proști. Toți și-au dat seama singuri că fata care a venit la noi seara trecută era ea. E o chestiune de timp până când o să se afle adevărul.

Totuși, ceva mă face să cred că nu eu o să fiu cel de la care se află chestia asta. Da, sunt un nenorocit, dar nu sunt un nenorocit atât de mare. Am zis ce am zis pentru că am vrut să îi demonstrez că nu e o idee bună să se joace cu mine. Pentru că, de cele mai multe ori, cei care joacă împotriva mea ies șifonați bine din joc. Shyvana nu știa asta. Seara trecută a fost prilejul perfect să îi aduc asta la cunoștință.

-Totuși, care e problema lui Draven? întreabă Marcus. Ce ai putut să faci atât de grav încât să te bătucească așa?

-Sunt bărbat și am intrat în garderoba fetelor, răspund sec. Plus că Draven e gardă de corp acolo.

-Marcus, te comporți de parcă e prima dată când auzi povestea asta, zice Mordekaiser plictisit. Nu e ca și cum Kassadin nu a mai luat bătaie de la Draven.

Mordekaiser are dreptate. Nu e nicio noutate că mi-am luat bătaie de la Draven. Adică e o chestie comună pentru noi. Eu fac o prostie, Draven îmi aplică o corecție. Știe și el prea bine că nu mă cumințesc dacă mă pocnește, dar cred totuși că o face ca să nu îmi dea prilejul să uit că el e ăla mai mare dintre noi doi.

-Totuși, revine Kindred la subiect, Shyvana face bine ce face.

-Ce te face să zici asta? rânjește Marcus.

-În afară de toată prestația pe care a avut-o atât pe scenă, cât și la masa noastră, tu ai văzut ce i-a făcut lui Kassadin? Recunoaște, omule, te-a făcut fata! Mai aveai puțin și i-o trăgeai pe masa aia, fără să îți pese că erai în plin local.

Rânjesc atunci când aud afirmația lui Kindred. Are dreptate. Shyvana își face treaba cum trebuie. Eram excitat ca un taur și ea nici nu apucase să facă mare lucru. Nici nu vreau să știu unde ajungeam dacă o lăsam să termine.

-Drăcoaica știe ce face, confirm eu spusele lui Kindred. Arată al naibii de bine. Și e clar că e conștientă de chestia asta. Știe cum să se folosească de asta ca să atragă mulți bărbații de partea ei, ceea ce înseamnă că e și deșteaptă pe deasupra.

După modul în care sunt privit, ceva mă face să cred că am analizat-o prea complex pe Shyvana. Doar că, realist vorbind, nu ai cum să o ratezi. Sare în evidență fără ca măcar să încerce. Ceea ce e de-a dreptul fascinant. În timp ce toate fetele de la liceul ăsta ar face orice să fie cât mai vizibile, Shyvana ar face orice ca să stea în umbră. Motiv pentru care mă scoate din sărite.

Vorbind de lup, o văd pe Shyvana și pe cele două prietene ale ei, Lexi și Nidalee, îndreptându-se spre clasă cel mai probabil.

Având în vedere că cele două încă stau pe lângă Shyvana, ceva mă face să cred că secretul celei din urmă e încă în siguranță.

Și, deși nu e treaba mea, nu pot să nu fiu curios când vine vorba de toată povestea asta. Dacă sunt prietene atât de bune, de ce ar ascunde Shyvana chestia asta? Se teme oare că o să fie judecată? Adică Lexi pare genul care să judece ușor, iar Nidalee pare a fi genul de fată care trage concluzii pripite. Iar eu sunt ăla care judecă pe toată lumea.

Rai pentru PăcătoșiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum