Shyvana
Pentru că întreaga mea familie s-a reunit din cauza unor motive mai puțin prielnice, am decis să fac întreaga vizită puțin mai dulce.
Și uite așa am ajuns să îmi conving întreaga familie să asiste la o seară în club, în timp ce eu sunt în tură!
A fost cam greu să o conving pe mama, lucru care nu-i deloc surprinzător. Însă am insistat atât de mult în speranța că, în felul ăsta, o să înțeleagă de ce țin atât de mult să îmi păstrez jobul ăsta. Vreau să o fac să treacă peste stereotipurile clasice, învechite și încuiate legate de dansatoarele la bară.
La polul opus, însă, a fost bunica. În ciuda vârstei înaintate, bunica s-a arătat extrem de încântată de idee. A zis că moare de curiozitate să mă vadă îmbrăcată în hainele de la club.
Pentru seara asta, am decis să mă îmbrac ceva mai cuminte. Familia mea e aici, iar eu trebuie să îți cont de chestia asta, totuși.
Am optat pentru ceva negru. Surprinzător sau nu, negrul, deși pare o culoare foarte banală, prinde foarte bine la public.
Port un top cu bretea doar pe umărul drept, umărul stâng fiind complet dezgolit și numai bun de vârât în ochii bărbaților însetați după piele. Partea de jos a costumului este decentă. Spre deosebire de alte seri, chilotul ales acum nu e minuscul și acoperă foarte bine partea din față. Aia trebuie acoperită acum. Fundul trebuie să îl folosesc pentru a face bani, fie că îi convine cuiva sau nu.
În talie mi-am prins o trenă din voal, lungă până la podea. Asta o să mai minimalizeze din potențialul șoc prin care o să treacă familia mea în momentul în care o să îmi fac apariția.
Dar la tocuri nu renunț! Poate să zică cine ce vrea, tocurile sunt sfinte pentru mine și punct!
— Încerci să îi provoci lui Kassadin un infarct? mă cicălește Ahri.
— Nu știu! Tu încerci să o exciți pe vară-mea cu ținuta aia?
În momentul în care îmi aude replica, Ahri începe să rânjească. Deci nu neagă faptul că ținuta ei sumară din seara asta are ceva a face cu Raven.
— Normal că ținuta asta are legătură cu ea! admite Ahri fără jenă. Hai să nu ne prefacem că nu am observat cu toții ceea ce e complet evident. Tipa mă place, Shyvana! Iar eu o plac pe ea!
Eu și Lissandra ne holbăm una la alta cu gurile căscate. Faptul că Ahri a admis chestia asta atât de ușor e de-a dreptul uimitor! În același timp, asta înseamnă că munca mea și a Lissandrei s-a terminat din moment ce Ahri o să încerce singură să o combine pe verișoara mea.
— Iar voi două o să mă ajutați să mă cuplez cu ea!
Sau poate că am vorbit prea repede! Aparent, eu și Lissandra încă suntem utile în această poveste de dragoste controversată și plină de năbădăi.
— Shyvana! E rândul tău!
În momentul în care vocea lui Draven se face auzită, rânjesc. E momentul pentru puțină distracție!
Pășesc încrezătoare pe treptele care duc spre scenă. Cu cât mai încrezătoare, cu atât mai bine! Ai nevoie de încredere pentru a face bani, indiferent de domeniul în care activezi.
Nici nu apuc bine să fac câțiva pași că deja banii zboară spre mine din toate direcțiile. Mă simt atât de puternică în momentul ăsta! Pentru că, la drept vorbind, sunt puternică. Aici și în viața de zi cu zi!
CITEȘTI
Rai pentru Păcătoși
Teen FictionTEME ABORDATE: violență fizică, abuz sexual, consum de alcool, suicid, limbaj licențios, scene de natură sexuală. Povestea conține limbaj licențios și scene explicite. Citiți pe propria răspundere. Povestea nu este corectată, prin urmare, poate conț...