Capitolul 26

112 6 4
                                    

Shyvana

Ceasul de pe noptieră indică ora două și jumătate dimineața. Știu că mama l-a lăsat pe Kassadin în casă. Așa că eu o să îl dau afară.

Îmi iau telefonul de pe noptieră, unde l-am lăsat la încărcat și apelez singura persoană care mă poate ajuta acum.

—Vino și ia-ți fratele acasă!

Ce dracu, Shyvana? Mă suni așa în creierii nopții...

Vocea lui Draven e răgușită din cauza somnului, însă nici că îmi pasă.

—Frac-tu doarme la mine în sufragerie. Treci după el!

Nu.

—Cum adică nu? întreb consternată.

Știu ce s-a întâmplat între voi. Și mai știu și că el e la tine acasă pentru că încearcă să repare ceea ce a stricat. Așa că nu vin după el.

Mârâi ofticată. Trădătorul! Nu pot să cred că am ajuns să fiu abandonată de către Draven. Aveam încredere în el!

Doar că Draven e fratele lui Kassadin așa că, e clar că o să fie de partea lui aici nu de a mea. Legătura dintre ei e indestructibilă și, în ciuda faptului că sunt în minoritate în situația asta, mă bucur să știu că cei doi sunt atât de apropiați.

Voi doi sunteți făcuți unul pentru celălalt. Și o să fac tot ce îmi stă în putință ca să aduc înapoi cuplul puternic și drăguț care obișnuiați să fiți.

Oftez. Ne stă bine împreună...

Și ceea ce trebuie să fac eu acum e să nu îl aduc pe Kassadin acasă. Mai repede sau mai târziu, amândoi o să îmi mulțumiți pentru asta. Pentru că v-ați simțit ca în Rai unul lângă celălalt.

—A fost aproape Rai. Doar că eu m-am îndrăgostit de Diavol.

Draven nu spune nimic atunci când aude comentariul pe care îl fac la adresa fratelui său.

—Dacă vine acasă între patru scânduri, să nu zici că nu te-am avertizat.

Noapte bună, Shyavna! îmi urează Draven pe un ton amuzat.

—Mda...Noapte bună!

Îmi trec mâinile prin păr, frustrată. Mă incomodează gândul că fostul meu actual iubit e în sufrageria mea. Pentru că știu că, inevitabil, o să mă ciocnesc de el dimineață.

Decid să cobor până în bucătărie pentru a-mi lua un pahar cu apă, în speranța că acesta o să îmi limpezească mintea și o să mă ajute să dorm.

Oricât de mult mi-aș fi propus să îl ignor pe Kassadin, planurile mele se duc naibii atunci când intru în sufragerie și observ că ceva e în neregulă cu el.

Am avut ocazia să dorm în același pat cu Kassadin și pot să spun că unul dintre oamenii cu cel mai liniștit somn posibil. Însă chestia asta nu se aplică și în seara asta.

Orice ar visa Kassadin în momentul de față, pare extrem de tulburat.

Se foiește excesiv de mult, scâncește și are maxilarul atât de încordat încât pare că e aproape să își rupă dinții. Nu mai precizez faptul că are broboade de transpirație pe frunte.

Oricât de supărată aș fi și oricât de mult aș vrea să stau departe de el, ceva în mine se rupe atunci când îl văd atât de vulnerabil.

Rai pentru PăcătoșiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum