Shyvana
— Lasă-mă să înțeleg. Vrei să mă ajuți să o dau în gât pe Sabrine, doar pentru că știi cât de mult o urăsc și pentru că știi că nu ești singurul care a trecut prin mâinile ei?
Chris dă din cap aprobator. Mă doare mintea la câte mi-a fost dat să aud în seara asta.
— Iartă-mă că te întreb, dar de ce ai venit la mine să te ajut, dintre toți oamenii din lumea asta mare?
— Pentru că știu cât de tare o urăști pe Sabrine. Ceva mă face să cred că ți-a făcut și ție ceva destul de personal.
E chiar atât evident că i-aș da foc lui Sabrine dacă aș putea? Probabil că da. Nu m-ar mira dacă întreg clubul ar știi că între mine și Sabrine se dă o adevărată bătălie.
Și realitatea mă lovește brusc. Am dat-o cu capul de bar. Normal că nu mai e o noutate pentru nimeni faptul că ne urâm din tot sufletul.
Ideea e că eu am un motiv să o urăsc. L-a rănit pe Kassadin într-un fel inuman. Sabrine nu se mai poate numi om din moment ce a făcut ceea ce a făcut. Merită să fie în același loc în care l-am trimis pe tata. Mă cred capabilă să fac și cu ea ceea ce am făcut cu tata în urmă cu câțiva ani.
Ea nu are niciun motiv să mă urască. Tot zice că are un trecut alături de Kassadin, însă, în realitate, ceea ce îi leagă pe ei e faptul că Sabrine l-a traumatizat pe viață pe cel care îmi e mie iubit acum. Ăsta nu-i trecut! Asta e o mizerie totală, mizerie pe care Kassadin o plătește cu prețul propriei sănătăți, ba chiar cu prețul vieții.
Și mai e și tâmpita de Morgana! Știu că ea nu are nicio legătură cu ceea ce a făcut sora ei vitregă. Cel mai probabil nici nu știe ce s-a întâmplat. Însă tot nu pot să trec peste faptul că două surori vitrege nebune mă amenință că îi iau capul de pe umeri din cauza iubitului meu!
Sunt foarte curioasă dacă ele știu că iubesc același bărbat. Pentru că dacă sunt și conștiente de chestia asta, atunci situația asta devine și mai neortodoxă decât era până acum.
— Nu m-a rănit direct pe mine, lămuresc lucrurile după o scurtă perioadă de tăcere. Însă a rănit pe cineva la care am ajuns să țin foarte mult în ultimul timp.
— Deci mă ajuți?
Cum să îi explic că nu pot să îl ajut de una singură? Cum să îi explic că îmi asum un risc extraordinar de mare dacă intru în toată chestia asta? Cum să îi explic că mi-ar plânge inima de bucurie în mine dacă aș reuși să o fac pe Sabrine să putrezească în închisoare?
— Nu pot să te ajut singură. Știi foarte bine că tu trebuie să povestești poliției toate astea. Plus că și așa există șanse mari ca nimeni să nu te ia în seamă. Ești conștient de toate astea? Ai analizat problema până la capăt?
— Am analizat toate scenariile posibile, mă asigură Chris. Și la finalul tuturor am ajuns la concluzia că nu am nimic de pierdut dacă încerc.
Oftez. Puștiul ăsta e mai determinat decât mi-am imaginat atunci când m-a abordat, la finalul uneia dintre serile la club.
— Trebuie să dau un telefon. Te superi?
— Nicio problemă! Te aștept aici!
Mă ridic de la masa la care stăm așezați. Suntem într-un local la mama dracu, asta doar pentru că eu nu am vrut să fiu văzută în compania lui Chris pentru a nu trezi suspiciuni, bănuieli și pentru a nu fi nevoită să mint mai mult decât o fac deja.
CITEȘTI
Rai pentru Păcătoși
Teen FictionTEME ABORDATE: violență fizică, abuz sexual, consum de alcool, suicid, limbaj licențios, scene de natură sexuală. Povestea conține limbaj licențios și scene explicite. Citiți pe propria răspundere. Povestea nu este corectată, prin urmare, poate conț...