Multi~ Aral Barçın🔪
Bölüm şarkıları;
Sorma ~ Kaan Tangöze
Bu Şehir Bugün Sensiz~ Perdenin Ardındakiler
Gitti ~ Yasir Miy
AÇIKLAMA:
Selamın aleyküm sevgili okurlarım, nasılsınız bakalım? Umarım her şey yolundadır ve bölümleri okurken yüzünüzü güldürebiliyorumdur. Bu bölümün sahibine gelelim
• Bu bölümü hayatboktanibaret'e ithafen yazıyorum❤️ ( bacım daha güzel isim bulamadın mı? Jkjkukrjt )
• bana ulaşmak için;
Instagram ~ gizem.izim
Tiktok~bluexqueenx
• yıldıza tıklamayı unutmayın!
(Gizem'in anılarından )
Yazardan...
Küçük kız hâlâ olduğu yerdeydi, tavan arasında. Küçük Gizem pislenmiş ellerine ve kirli elbisesine baktı üzerinde yaşlı bir kadının yorgunluğu ve ruhunda ölü bir çocuğu taşıyordu, öyle bir yorgunluk ki dinlense bile geçmeyen, öyle bir ölü çocuk ki gülümsese bile hayata dönmeyen...
Guruldayan karnına kulak astı çok acıkmıştı sonra düşündü küçük Gizem, birden ayağa kalkıp parıldayan gözlerle pencereye baktı annesi bir erik ağacı dikmişti.Ağaç büyümüş meyvesini vermişti ağacın dalları pencereye uzanıyordu biraz gayret etse belki birkaç tane yiyebilirdi.
Yapabilirim diye geçirdi içinden küçük bir çocuk umuduyla, etraftaki kutuları üst üste dizip ses çıkarmamaya özen gösterdi annesi uyuyordu babası da evde değildi. Kutuları dizdikten sonra yavaş yavaş tırmandı pencereye ulaşınca yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. Pencereyi açıp parmak uçlarına doğru yükseldi küçük elleriyle dalı kavramıştı ama eriklere yetişemiyordu.
"biraz daha gayret etmeliyim " dedi, tüm gücüyle dalı kendine çekti diğer elini uzatıp eriği kavradı eriği dalından koparmaya çalışırken elini çizmişti ama şu an o çizik sevincini bastırmıyordu.
Tam eriği ağzına atacakken o gür sesi duydu elindeki erik yere düşüp tok bir ses çıkardı küçük Gizem kocaman gözlerle bahçe kapısına baktı babası onu görmüştü bahçe kapısını hiddetle çarpıp yukarıya doğru çıkmaya başlamıştı küçük Gizem hemen kutulardan inip tavan arasındaki tozlu dolabın kapaklarını açtı dolabın içine girip kapakları üstüne doğru kapattı elleriyle ağzını kapatıp tir tir titremeye başladı.
Tavan arasının kapısı birden duvara çarparak açıldı içeride Gizem'in korkulu gölgesi belirdi attığı her adım yankı yapıyor, her adım sesi Gizem'in kalbine işliyordu " sus " dedi Gizem kalbine, " sus bizi duyacak " ama sanki kalbi daha fazla hızlı atmaya başlamıştı.
Adım sesleri dolabın önünde durunca Gizem'in korkusu ikiye katlanmıştı Gölge yavaş yavaş yere çöktü sonra dolabın kapakları açıldı Gölge elindeki torbayı açtı içindeki fareler torbadan çıkıp dolabın içinde yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Yaşlar
Teen FictionBirden asansörün kapıları açıldı Aral hemen çıktı ben ise hâlâ gördüklerimin şokundayım , kafayı yemek üzereyim , iyi düşün Gizem bu o olabilir mi ? Babaannem'in katili Aral Barçın olabilir mi ? Beni hastaneye getiren , destek oluyormuş gibi duran...