05.

248 33 18
                                    

robert.

thomas ve diğerlerinin davetlerine ısrarla hayır demeye devam ediyordum. şuan gece hayatı için uygun bir modda değildim, fakat anlayacak gibi durmuyorlardı.

"beni pas geçin, lütfen."

"hadi ama robert, bu kadar sıkma kendini! sonsuza kadar bu şekilde yaşayamazsın."

"sadece dinlenmek istiyorum, birkaç güne antrenmanlara başlayacağım."

"evet! o yüzden bugün sabahlara kadar eğlenmek zorundayız, kalk! itiraz yok."

zorla beni kollarımdan tutarak kaldırmışlardı, istemeye istemeye hazırlandım. parfümümü de sıkarak onların yanına ilerledim.

içimde kötü bir his vardı, ve yok olmasını diliyordum otelden çıkarken.

"biraz gül robert, yas mı tutuyorsun dortmund'dan ayrıldığın için." dedi manu, gözlerimi devirdim.

"dortmund benim için önemli bir kulüptü, ama hayır yas falan tuttuğum yok, geride kaldı."

yarım saatlik bir yolculuğun ardından, bir gece kulübüne gelmiştik, etrafta kimseyi göremeyince derin bir nefes almıştık. içeriye girdik.

vip bölümüne oturduktan sonra birer içki sipariş ettik, içkilerden sonra yanımıza kadınlar gelmişti. sanırsam gruptaki birisi çağırmıştı.

birisinin elleri omuzlarımda gezindiğinde geri çekildim, rahatsız olmuştum. aklıma marco geliyordu, aramızda bir şey geçmemiş bile olsa ihanet ediyor gibi hissediyordum.

-

saatlerce içmiş ve eğlenmiştik, başım dönüyordu ve ayakta durmakta güçlük çekiyordum.

ayağa kalktığımızda thomas'a yaslandım, beni tuttu ve kulüpten çıkardı. yüzümüze patlayan flaşlarla beraber sadece gülüyordum. hızlıca oradan ayrıldık.

bir taksiye binmiştik, thomas beni otelime ve odama kadar götürdü, yatmama da yardımcı olmuştu.

daha sonra uyuyakalmıştım zaten.

-

marco: sana inanmayı düşündüm.

marco: haksızlık ettiğimi sanıyordum ama yanılmışım.

marco: üzgün numarası yapıyorsun, ama aksine çok mutlusun.

marco: barlarda eğlenecek kadar.

marco: iğrençsin.

marco: seni sevdiğim için kendimden nefret ediyorum. (gönderilmedi)

__________

huh.. zorlukla bu bölümü de bitirip atıyorum, geceyi kapatıyoruz bununla da.. gözlerimden uyku akıyor, good night bebişkolar.. 😔💋

we don't talk anymore, leweus.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin