marco.
kendimi antrenmanlara vermek istesem de bu olmuyordu, aklım başka yerlerdeydi ve takıma hiçbir etkim olmuyordu.
yakında yeni sezon başlıyordu ve ben bir an önce toparlanmak zorundaydım, yoksa önce yedeklere düşecek, sonra da dortmund'dan şutlanacaktım.
odaklanamadığımı farkettiğimde, topa sertçe vurdum ve sahadan ayrıldım. bir kenara oturarak su içmeye başladım. bu sorunlar benim ruh hâlimi çok fazla değiştiriyor ve başka biri olmam için zorluyordu.
üzgünce su içerken yanıma mats gelmişti, bir şey demeden oturdu ve bir elini omzuma koydu.
"hadi ama marco, kendini toparlamalısın. şu hâline bak!"
"o kadar kolay değil, anlayamazsın."
"hayır, anlayabilirim."
"robert'in yaptıklarının neredeyse aynısını yaptım, iki takım arasında gidip geldim, ve nasıl ruh hâli içerisinde olabileceğini tahmin edebiliyorum."
"ama hiçbirimize bu konu hakkında bir şey söylemedi, üstelik.. bana imza attığı akşam yalan söyledi."
"üzgünüm, arkadaşlığınızın bu şekilde bitmesini hiç istemezdim. iyi arkadaşlardınız."
öyle miydik? sadece arkadaş..
o sırada mats bana yaklaştı, ne yapacağını anlayamamıştım ama o eğildi ve yanağıma -dudağıma oldukça yakın bir bölgeye- öpücük kondurdu ve sonrasında göz kırparak gitti.
ben ise arkasından şaşkınca bakışlar atmakla meşguldum, neler oluyordu?
düşüncelerden kurtulmak amacıyla başımı salladım, ve sonra akşamdan beri kapalı olan telefonumu açtım.
robert'ın mesajları ekrana düşmüştü, tıkladım ve hepsini okudum.
-
robert: sana ne kadar değer verdiğimi biliyorsun!
robert: ve bar konusuna gelirsek, çok ısrar edildi ve reddedemedim. daha doğrusu zorla götürdüler.
robert: üzgündüm, aramızın böyle olması nedeniyle. ne kadar fazla içtiğimi anlayamadım bile.
robert: geceye dair tek bir şey hatırlamıyorum, sadece gözlerimi açtığımda yatağımdaydım.
robert: beni asla affetmeyecek olsan bile, sana açıklama yapmak istiyorum. yüz yüze.
marco: sadece bir kez, seni bir kez dinleyeceğim.
robert: yarın dortmund'a geliyorum, bir günlüğüne.
marco: benim evimde, altıda.
____________
kaç gündür bölüm atmıyorum, yeter artık diyerekten yazdım valla. bu kurguyu çok seviyorum. 🥺❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we don't talk anymore, leweus.
Fanfictioncause only those i really love will ever really know me. [bxb] || tamamlandı.