Oğlumuz

321 32 77
                                    


Wang Yibo Zhanın boşanma konusunda kararını gördüğünde şaşırmıştı. Zhan hiçbir zaman Yiboyu bırakmak istememişti aniden oluşan bu netliği garipti. Daha fazla düşünmek istemediği için "bu iyi bir şey yibo" diyerek geçiştirdi kendi kafasında...

" Pekala ben yeni evrakları ve halledilmesi gereken diğer işlemleri tamamlayacağım,sizde konuşup kararlarınızı bana bildirin düzeltilmesi ve doldurulması gereken boşlukları doldurayım. "

Avukat cümlesi bitirdikten sonra ayağa kalkmış ve onunla beraber ayağa kalkan Zhana dönmüştü.

" Zhan bey avukatınız olmadığı için sormak istediğiniz bir şey olursa her zaman beni arayabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olurum size."

Yibo kendi avukatının nedem zhana yardım teklifinde bulunduğunu anlamamıştı,hemen araya girdi.

" Benim avukatım olarak benim sorularımı cevaplayın siz yeter."

Avukat Yibonun tuhaf çıkına şok olmuş, bir şey diyememişti. Zhan ise umursamadan avukata nezaketle gülümsedi.

" Çok teşekkür ederim, bir sorum olursa kesinlikle sizi arayacağım."

Avukat karşılık olarak gülümsedi ve kapıya doğru yürüdü, Zhanda onu geçirmek için arkasında ilerledi. Yibo ise onu tınlamayan ikiliye şokla bakıp kalmıştı...

Zhan salona geri döndüğünde Yiboyu kucağında yeni uyanmış boncuk gözleri ile pür dikkat ona bakan bebekle görmüştü. Yibo bir şeyler söylüyor bebekte sanki anlıyormuş gibi dinliyor arada kaşlarını çatıyordu. Yibonun bu hareket hoşuna gitmiş olmalı ki ufak bir kahkaha atmıştı. Zhan ilk defa Yiboyu, bu evde gülerken görmüştü. O an aklından " gülüşünü ben mi çaldım?" düşüncesini geçirmeden edememişti. Yibonun da dediği gibi o gelip Zhana evlenmek istemediğini söylemişti fakat Zhan evlenme kararından vazgeçmemişti. O zamandan beri Yibo ona hiç gülümsememişti. Bu kadar güzel gülen birinin gülüşünü çaldığını düşünmek canını acıttı.

"Zhan ? Xiao Zhan!"

Zhan yibonun seslenmesile girdiği transtan çıkmıştı.

"Hm?"

" Sanırım bebek yani Yu acıktı ne yapacağız?"

Zhan bunu tamamen unutmuştu evde bir bebeğe uygun hiçbir şey yoktu. Hemen telefonunu aldı ve asistanını aradı.

" Lili bi bebeğin neye ihtiyacı varsa hemen al ve eve gel."

" Zhan bey haberler-"

" Gelince açıklarım şimdilik hiçbir açıklamada bulunmadan dediklerimi yap. Acele et !"

" Tamam efendim"

Zhan telefonu kapatıp Yibo ile bebeğe doğru yürüdü. Bebek Yu boncuk gözleri ile onu takip etmiş,Zhan onun arkasına geçince kıpırdanarak dönmeye çalışmıştı. İstediğini yapamadığı için yüzünü buruşturmuş tam ağlayacakken Yibo onu döndürmüştü. Sonunda istediği kişiyi gören bebek Yu rahatlamış ve ağlamaktan vazgeçmişti. Yibo kucağına bebekle Zhanın yanına ilerleyip oturdu. Bebek yu hemen Zhana minik ellerini uzatmış bebekçe bir şeyler söylemeye çalışıyor gibiydi. Zhan bu görüntüye dayanamamış elini uzatmıştı. Bebek yu küçük elleriyle Zhanın sadece parmaklarında birini tutmuş ve gülümsemişti.

" Seni sevmişe benziyor Xiao Zhan"

Zhan buna karşılık "Herkes beni sever" demiş ve içinde de " senin dışında herkes" diyerek tamamlamıştı.

Yibo bebeği Zhanın kucağına bıraktı ve karşı koltuğa oturdu
.
" Ne yapacağız? Bebek kimde kalacak?"

" Bilmiyorum Yibo "

" Sende kalsın, bu bebeği illegal yollarla evlat edinebilecek güce senin ailen sahip.Evliliğimizim bitmemesi için yapmış olabilirler "

Zhan yibonun ima ettiği şeymile sinirlenmişti. Ne cürretle böyle bir şey söyleyebilmişti.

" Laflarına dikkat et Wang Yibo. Ailemin böyle bir şey yapması için hiçbir nedeni yok,bu durumdan haberleri bile yok senin ailenin aksine. Evliliğimizin devam etmesi ya da bitmesi ailemi zerre etkilemiyor ama seni ve aileni etkiler öyle değil mi? Bir şeyler söylemeden önce düşün Yibo."

Yibo bu sıralar geçten çok fazla şok yaşıyordu. Xiao Zhandan hiç buna benzer yorumlar alacağını düşmezdi. Bunca zamandır yaşadıkları tartışmalarda Yibo bir çok şey söylemişti ona ve ailesine ama Zhan yinede bu tür çıkışlar yapmamıştı.

" Wow bunca zaman gerçekten saf olduğun için bunu anlamadığını düşünmüştüm ama görünüşe göre Xiao Zhan sadece aptal takliti yapıyormuş. Ne için? "

Xiao Zhan Yiboya yüzünü dönmemiş ve bebeği güldürmeye çalışırken Yiboyu alaya alarak

" Seni uyarıyorum Wang Yibo, zeki davranmamı istemezsin,kaybedecek çok şeyin var." Demişti

Yibonun aldığı tehtit ile yüzü düşmüş hatta sinirlenmişti. Bir şey diyemeden Zhan konuşmaya devam etmişti.

" Bebek benimle kalacak,onun yetimhaneye tekrar bırakılmasını istemiyorum. Nafaka da istemiyorum ona yeterim ama dışarda bu yüzden etiketlenmeni de istemiyorum. Sonuçta ikimizin de planladığı bir şey değildi bu yüzden bu olay kötü görünmemeli. Yani nafaka vermek isitiyorsan ver miktarı önemli değil. Onu görmek ister misin bilmiyorum ama istersen her zaman gelebilirsin. Fakat 7 yaşından önce onunla hiç görüşmezsen daha sonrasında da onunla görüşemezsin. Senin yüzünden etkilenmesini ve kendini eksik hissetmesini istemiyorum. Ya hayatında hep var ol ya da hiç girme. "

Yibo asla sorumsuz bir baba olmayacağına dair yemin etmişti. İstemeden baba olmuştu ama bu o bebeğin suçu değildi. Zhan söylediklerinde haklıydı. O bebeğin babası olacaktı,ne yapması gerekiyorsada yapacaktı.Uzaklaşmayı seçse bile eninde sonunda Yu olanları öğrenecekti ve Yibo sonunda onu hiç sevmemiş,terk etmiş biri olmak istemiyordu.

" Tamam nafakayı avukatımla belirleyeceğim ve babası olarak onunla ilgilenmek istiyorum. Dediğin gibi ikimizde planlamadık bu yüzden bütün yükü sana yıkmayacağım. "

" Anlaştığımıza göre sorun yok."

" Bunu kimin ayarladığını bilmememiz dışında bir sorun yok..."

...

Yibo ve Zhan konuşmalarını bitirdiği sırada kapı çalmıştı. Yibo kapıyı açtı ve elinde bir çok poşet olan Zhanın sekreteri Liliyi içeri buyur etti.

" Xiao Zhan bey bebek için gerekli şeyleri getirdim."

" Çok teşekkür ederim Lili, gidebilirsin. Bu isteğimi ekstra olarak muhasebeye bildirmeyi unutma."

" Xiao Zhan bey bir açıklamaya yayınlayacak mıyız? Şirketin önü muhabir dolu hepsi bir açıklama bekliyor."

Zhan kucağında bebekle Yiboya baktı,Yibo da bebeğe baktıktan sonra onaylarcasına kafasını salladı.

" Doğruladığımıza dair ayrıntısız bir makale yayımlayabilirsin. Bir bebek evlat edindik, oğlumuzun adı Xiao Wang Yu."

Zhanın söylediği cümle garip bir şekilde Yibonun hoşuna gitmişti. İçinden tekrar etti

" Oğlumuz Xiao Wang Yu. Oğlum..."

Yine gecenin bir vakti yazdığım ve ikinci kez okumadığım için noktalama ve yazım yanlışları oldukça fazla olabilir sorry. Umarım beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkürler💜

everythingoesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin